Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ-тың
басы.
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сыныптың сабаққа дайындығын
тексеріп, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мұғаліммен
амандасып, сабаққа
дайындалады.
|
«Жарайсың!», «Керемет!»,
«Тамаша!» деген секілді сөздермен
мадақтау.
|
|
|
Қызығушылықты
ояту.
«Миға шабуыл»
әдісі.
-Балалар, берілген
суреттерді қандай топқа
жатқызамыз?
-Өздеріңе қандай
жемістер таныс?
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді. Берілген суреттер бойынша сабақтың тақырыбын
болжайды.
|
Мұғалімнің марапаты
«Жарайсың-дар!»
|
Оқулық, тақырыптық суреттер
(алма, алмұрт, өрік, жүзім, шие
суреттері)
|
Сабақ-тың
ортасы
38
мин
|
Сөздікпен
жұмыс.
-же
-жеймін
-жемеймін.
Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға тыңдалымға жемістер
туралы мәтін ұсынылады.
|
Жаңа сөздерді
тыңдайды, айтады.
Дескриптор:
-Мәтінді
тыңдайды.
-Жемістерді
анықтайды.
-Оларды
атайды.
|
«Бас
бармақ»
ө те
жақсы
|
|
Жақсы
|
|
|
|
Сөз көрнекілік-тері,
оқулық
|
Білімленд
платформасында берілген бейнеролик
тамашаланады.
|
Бейнероликте
айтылатын жемісті анықтап, аудармасын
береді.
|
Мұғалімнің марапаты
«Жарайсың-дар!»
|
Білімленд
|
Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма.
116-бет.
Тапсырма шарты
бойынша ауызша орындалады. Жемістерді оқып, үлгі бойынша
айтады.
|
Дескриптор:
-Сөздерді
оқиды.
-Үлгі бойынша
айтады.
-Жаңа сөздерді
қолданады.
|
Cмаилик арқылы
бағалау
|
Түрлі пішіндегі қима
қағаздар
|
Дәптермен
жұмыс.
Жеміс атауларын
көшіріп жазу.
|
Оқушылар жұмыс
дәптерлерінде берілген жеміс атауларын
жазады.
|
Cмаилик арқылы
бағалау
|
Жұмыс
дәптерлері
|
Ойнайық та
ойлайық.
Тақтадағы жемістерді
атау.
|
Білім алушылар
тақтада берілген жемістерді атап, білімдерін
тексереді.
|
Cмаилик арқылы
бағалау
|
Суреттер
|
Сергіту
сәті.
«Жемістер»
биі
|
Оқушылар ұялы
телефон арқылы әуенді тыңдап, би қимылдарын
қайталайды.
|
|
Видео,
телефон
|
|
|
|
|
Сабақ
соңы.
2
мин
|
Рефлексия.
|
Оқушылар смайликтің
бірін таңдау арқылы сабақ соңындағы көңіл-күйлерін
көрсетеді.
|
|
Стикерлер
|
|
-
Сабақ
аяқталды!
-
Сау
болыңыздар!
|