Материалдар / 1 сынып Мен алма жеймін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 сынып Мен алма жеймін

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен алма жеймін 1 сынып қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
290
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар.

Қазақ тілі пәні

Бөлім:

Тағам және сусын

Педагогтің аты-жөні:

Омар Мухаммадий атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Жумабаева Дианура Абилхановна

Күні:

8 сәуір 2024 жыл

Сынып: 1 «Д»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен алма жеймін.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну;

1.5.1.2. Сөйлеу барысында жіктік/көптік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолдану;

1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескере отырып, сөздерді дұрыс жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді тыңдайды; тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді; жаңа сөздерді анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ-тың басы.

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеріп, түгелдеу. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.


Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалады.




«Жарайсың!», «Керемет!», «Тамаша!» деген секілді сөздермен мадақтау.



Қызығушылықты ояту.


«Миға шабуыл» әдісі.

-Балалар, берілген суреттерді қандай топқа жатқызамыз?

-Өздеріңе қандай жемістер таныс?


Оқушылар сұраққа жауап береді. Берілген суреттер бойынша сабақтың тақырыбын болжайды.

Мұғалімнің марапаты «Жарайсың-дар!»

Оқулық, тақырыптық суреттер (алма, алмұрт, өрік, жүзім, шие суреттері)

Сабақ-тың ортасы

38 мин

Сөздікпен жұмыс.

-же

-жеймін

-жемеймін.

Мәтінмен жұмыс.

Оқушыларға тыңдалымға жемістер туралы мәтін ұсынылады.

Жаңа сөздерді тыңдайды, айтады.



Дескриптор:

-Мәтінді тыңдайды.

-Жемістерді анықтайды.

-Оларды атайды.


«Бас бармақ»

ө те жақсы



Жақсы






Сөз көрнекілік-тері, оқулық

Білімленд платформасында берілген бейнеролик тамашаланады.

Бейнероликте айтылатын жемісті анықтап, аудармасын береді.

Мұғалімнің марапаты «Жарайсың-дар!»

Білімленд

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. 116-бет.

Тапсырма шарты бойынша ауызша орындалады. Жемістерді оқып, үлгі бойынша айтады.

Дескриптор:

-Сөздерді оқиды.

-Үлгі бойынша айтады.

-Жаңа сөздерді қолданады.

Cмаилик арқылы бағалау

Түрлі пішіндегі қима қағаздар

Дәптермен жұмыс.

Жеміс атауларын көшіріп жазу.

Оқушылар жұмыс дәптерлерінде берілген жеміс атауларын жазады.

Cмаилик арқылы бағалау

Жұмыс дәптерлері

Ойнайық та ойлайық.

Тақтадағы жемістерді атау.

Білім алушылар тақтада берілген жемістерді атап, білімдерін тексереді.

Cмаилик арқылы бағалау

Суреттер

Сергіту сәті.

«Жемістер» биі

Оқушылар ұялы телефон арқылы әуенді тыңдап, би қимылдарын қайталайды.


Видео,

телефон





Сабақ соңы.

2 мин

Рефлексия.

Оқушылар смайликтің бірін таңдау арқылы сабақ соңындағы көңіл-күйлерін көрсетеді.


Стикерлер



  • Сабақ аяқталды!

  • Сау болыңыздар!



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!