Басы
Ортасы
Соңы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу. Өткен сабақ-ты қайталау. Үй тапсырмасы. Жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастыру.
өлең жолдарын
қайталатады.
Сергіту
сәті.
1 дегенде
тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды
соғайық,
Оң жаққа
бұрылып,
Сол жаққа
бұрылып,
Бір отырып, бір
тұрып,
Біз жүгіріп
алайық.
5 дегенде
асықпай,
Орнымызды
табайық.
Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын
қайталатады.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
Сөздікпен жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен
танысады.
Шашу –
цвет
Айтылым. Тыңдалым. Тыңда, қайтала
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Айтылым
Сұрақтарға жауап
бер.
Дескриптор:
Жұптық жұмыс.
Айтылым.
Сұхбаттасының не туралы
айтқанын түсініп, үлгі бойынша жауап
береді.
Дескриптор:
Жазылым. Жұмыс
дәптердегі тапсырмаларды
толықтыр
Дескриптор:
Сергіту
сәті.
Тілдік бағдар.
«һ» дыбысы.
һ дыбысы және оның
әріп таңбасымен таныстыра келіп, балаларды сөздің дыбыстық
мәдениетін сақтап, анық, таза сөйлеуге үйрету.
һ дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап
табуына назар аудару, олардың сөздік қорына мән беріп,
байланыстырып сөйлеуге
үйрету.
Дәптерлеріне «һ» дыбысынан
басталатын сөздерді
жазғызу.
Кері
байланыс:
Маған бәрі
түсінікті
Сабақ қиын
болды
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен
танысады.
Тыңдайды,
қайталайды
Сұрақтарға жауап
береді.
Сұхбаттасының не туралы
айтқанын түсініп, үлгі бойынша жауап
береді.
Жұмыс дәптердегі
тапсырмаларды толықтырады
Дәптерлеріне «һ» дыбысынан
басталатын сөздерді жазып
алады.
|
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
«Шапалақ»
әдісі
«Бас бармақ»
әдісі
Шапалақ»
әдісі
|
стикерлер,
оқулық
|