Мұғалім: Сағынғалиева
С
Сынып:
1
|
Күні:
30.09.2019
|
Сабақтың
тақырыбы
|
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
Ар-ұжданыңа құлақ қой.
Адамзаттың рухани ұстаздары ар-ұждан туралы. Зейінді топтастыра
және басты нәрсеге назар аудара
білу.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты
талқылайды.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін
көрсетеді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар
бір – бірімен «Сәлем!» деп
амандасады.
Берілген өлеңді
түрлі эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз,
ашулы)
Бірінші күн-
дүйсенбі
Екінші күн –
сейсенбі
Үшінші күн –
сәрсенбі
Төртінші күн —
бейсенбі
Бесінші күн —
жұма
Алтыншы күн-
сенбі
Жетінші күн-
жексенбі.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды
таныстырып өту.
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Әйнек адам мәтінін оқып
беру.
Топтарға
сұрақ.
-
Әйнек адам неліктен кейде
күңгірт тартады?
-
Әйнек адам қайтадан мөп-мөлдір
түске енуі неліктен?
-
Әйнек адам баланы қандай жақсы
қасиеттерге үйретті?
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Иiлiп оңға бiр,
иiлiп, солға бiр.
Жаттығу
жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ,
оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу
оңай-ақ.
Жұмбақ шешіп,
дамалайық!
Талдың басында, жемі бар қасында,
Там тұр саялы, достары аялы. (құс ұясы)
Ағайынды бәрі:
Шықса-көк, Түссе-сары. (жапырақтар)
Шәкіртке жанашыр,
Мейірман кім, жаны асыл. (ұстаз)
Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама. (кітап)
|
Сергіту
сәті
Сұрақ
парақшалары.
Оқулық,
дәптерлер.
Сызба
парақшалары.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне
деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|