Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1-сынып Қазақ тілінен КТП (орыс сыныптарына) 2023-2024 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
1 – сынып
Жылдық жүктеме: 66 сағат, аптасына 2 сағат.
Оқулық: Қазақ тілі 1-сынып , Ә.Ж.Хазимова, Б.О.Салыхова, М.Ж.Бейсебекова
Алматыкітап баспасы, 2021
1 - сынып (барлығы 66 сағат, аптасына 2 сағат)
№ |
Ортақ тақырып |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||||
1-тоқсан |
|
|||||||||
1 |
Өзім туралы |
Сәлем! Сенің атың кім? |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). 1.2.3.1Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
||||
2 |
Бұл кім? |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету. (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
3 |
Бұл не? |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). 1.3.3.1 Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату. |
1 |
|
|
|||||
4 |
Неше доп? |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету. (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). 1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
|
|
|||||
5 |
Мен жеті жастамын |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету. (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). 1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
|||||
6 |
Мен карындаш аламын |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету. (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) . 1.3.3.1 Мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ және т.б.) ажырату. |
1 |
|
|
|||||
7 |
Кел, ойнайық! |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
8 |
Кел, қайталайық! |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету. (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау). 1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
|||||
9 |
Менің мектебім |
Мынау- мектеп |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
||||
10 |
Менің сыныбым |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
11 |
Қызыл қарындаш |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
12 |
Мынау-кітап |
1.2.1.1 Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
13 |
Бірінші сабақ |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
14 |
Мен бірінші сыныпта оқимын |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
15 |
Мектепте |
1.1.1.1Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
16 |
Менің отбасым және достарым |
Кел, қайталайық! |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. |
1 |
|
|
||||
17 |
Бұл – менің інім |
1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. 1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру. |
1 |
|
|
|||||
|
2 -токсан |
|||||||||
18 |
Бұл- менің анам |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.5.1.2 Мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану. |
1 |
|
|
|||||
19 |
Бұл менің отбасым |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
20 |
Менің досым |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
21 |
Сен аулада не істейсің? |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
|||||
22 |
|
Менің достарым |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
||||
23 |
|
Кел, қайталайық! |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. |
1 |
|
|
||||
24 |
Бізді қоршаған әлем |
Менің кітапшам |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. |
1 |
|
|
||||
25 |
Аңдар |
1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру. 1.2.6.1 Тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін (келісемін/келіспеймін, ұнайды/ұнамайды) айту. |
1 |
|
|
|||||
26 |
Аю қандай? |
1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру. 1.2.6.1 Тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін (келісемін/келіспеймін, ұнайды/ұнамайды) айту. |
1 |
|
|
|||||
27 |
Аулада |
1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. 1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру. |
1 |
|
|
|||||
28 |
Мен сурет саламын |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру. |
1 |
|
|
|||||
29 |
Бүгін күн қандай? |
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру |
1 |
|
|
|||||
30 |
Мынау - қар |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
31 |
Кел, қайталайық! |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
33 |
|
Менің кітапшам |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру. |
1 |
|
|
||||
34 |
Саяхат |
Мен тауға барамын |
1.1.5.1 Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру. 1.2.4.1 Шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау. |
1 |
|
|
||||
35 |
Ол қайда барады? |
1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. 1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
|||||
36 |
Мен анаммен барамын |
1.2.3.1 Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою. |
1 |
|
|
|||||
|
|
3 - тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
Салт -дәстүр және ауыз әдебиеті |
Көлік |
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. |
1 |
|
|
||||
38 |
Мен шаңғы тебемін |
1.1.4.1 Мұғалімнің
көмегімен тыңда Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |