1-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР ЖИНАҒЫ
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1-сыныпқа арналған деңгейлік есептер жинағы
1-сыныпқа арналған деңгейлік есептер жинағы
1-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕР ЖИНАҒЫ
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
I-деңгей (жеңіл есептер)
1. 3 + 2 = ?
2. 7 - 4 = ?
3. Себетте 5 алма болды. Оның 2-еуін жеді. Себетте неше алма қалды?
4. Бір қолда неше саусақ бар?
5. Сағат 3-ті көрсетіп тұр. Тағы 2 сағаттан кейін сағат нешені көрсетеді?
II-деңгей (орташа есептер)
1. 12 + 5 = ?
2. 18 - 9 = ?
3. Дүкеннен 20 теңгеге қалам, 30 теңгеге өшіргіш алдың. Барлығы қанша теңге төледің?
4. 1 метрде 100 см бар. 2 метрде неше см болады?
5. Айгүл 10 құлпынай терді. Оның 4-еуін досына берді. Айгүлде неше құлпынай қалды?
III-деңгей (қиынырақ есептер)
1. 25 + 15 = ?
2. 40 - 18 = ?
3. Дүкенде 50 теңгелік және 20 теңгелік монеталар бар. 100 теңгені қандай тәсілмен жинауға болады?
4. Қарындаш 15 см. Ал сызғыш одан 5 см ұзын. Сызғыштың ұзындығы қанша см?
5. Әлия таңертең 8-де мектепке барды. 2 сағаттан кейін қай уақытта болды?
шағым қалдыра аласыз













