Материалдар / №1 Тармақталған алгоритмдерді программалау ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

№1 Тармақталған алгоритмдерді программалау ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып информатика пәніне арналған "Тармақталған алгоритмді программалау" ашық сабақ ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2024
262
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Тармақталу алгоритмдерін программалау

Бөлім

7.3А-тарау: Шешімдерді бағдарламалау

Педагогтың аты-жөні

Туткабаева С.

Күні

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып

7 ә

Сабақтың тақырыбы

Тармақталу алгоритмдерін программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Тармақталу алгоритмдерін түсініп, блок-сызба құрады.

Python программалау тілінде тармақталу алгоритмдерін қолданып, код жазады.


Зерттеу сұрағы

Идеал” әдісі оқушылардың практикалық жұмыста сөйлеу дағдыларын қалай қалыптастырады?


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

1.Ұйым-дастыру

3 минут





2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\

5 минут


3. Жаңа сабақты меңгерту

5 минут








7 минут











































Орын-дайды

7 минут


Қорғай-ды

6 минут















Қоры-тынды-лау

5 минут











Кері байла-ныс, бағалау

5 минут

Оқушылармен амандасу, жақсы көңіл күй сыйлау.

Оқушыларды 3 топқа бөліп алу керек.Тәтті шокаладтар арқылы топқа бөлу керек.

1-топ. Алгоритм

2-топ. Тармақталу

3-топ. Python


https://learningapps платформасы арқылы тапсырманы сәйкестендіріп орындайды. Үй тапсырмасын қорыту мақсатында.

https://learningapps.org/display?v=pfkd8q3gt24

Жаңа сабақты түсіндіру үшін слайд арқылы таныстырып шығамын.


1-тапсырма. Жеке жұмыс. Әр топқа жеке дара тапсырма беріледі. Практикалық тапсырма. Әр топ өздеріне берілген есепті Питон программасында шығарады. Функционалдық сауаттылық тапсырмасы

1-топ

c және d бүтін сандар берілген. Егер c саны жұп болса, онда c санына d санын көбейтіндісін тап, Ал сан тақ болса, онда санның өзін d санына қосып, нәтижені экранға шығар.


c=int(input())

d=int(input())

if c%2==0:

c=(c*d)

else:

c=(c+d)

print(c)


2-топ

Нақты B саны берілген. B саны оң сан болса, квадратын, теріс сан болса, кубын есептеп, нәтижені экранға шығар.

b=int(input())

if b>0:

b=(b**2)

else:

b=(b**3)

print(b)


3-топ

K саны берілген. Осы санның жұп немесе тақ екенін анықтайтын программа құр. Егер сан тақ болса,экранға 1, әйтпесе 0 шықсын.

k=int(input())

if k%2==0:

k=(0)

else:

k=(1)

print (k)


2-тапсырма.Топтық жұмыс.

Әр топ шығарған есептеріне байланысты программа кодына қарап, блок-сызба құрады, «Идеал» әдісі арқылы түсіндіріп береді.


I-практика барысындағы

керекті ақпаратты анықтау.

D-алған ақпаратқа түсінік.

E-дәлелдеу.

A-дәлелдеу барысындағы

әрекеттер.

L-қорытынды жасау,

атқарылған жұмысқа

рефлексия жасау.






Қорытындылау. Тест

https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=f8c1f15e-c28b-4a59-909a-b35be9f27701

платформаны қолданып, тест тапсырады.


« Жұлдызды баспалдақ» кері байланысы арқылы оқушылар бүгінгі сабақ бойынша қандай деңгейде екендіктерін өздерін-өздері бағалайды.


Оқушылар өз-өздерін осы сағат бойынша бағалайды.


Үйге тапсырма беру.

Берілген салыстыру кестесін толтырып келу керек.



Оқушылар сабаққа жақсы көңіл күймен қатысады, 3 топқа бөлінеді







Тапсырманы жеке дара орындап шығады.










Оқушылар жеке дара берілген есептерді Питон программасын-да шығарады.










































«Идеал» әдісін қолданып, шығарған есептерін, сызған блок-сызбаларын, түсіндіріп береді.














Жаңа сабақты қорытындылау үшін тест тапсырады платформа арқылы.










«Жұлдызды баспалдақ» кері байланысы арқылы өзін-өзі бағалайды





Жетелеу, қолдау көрсету










Платформа өзі бағалайды












Дескриптор

1.Программа кодын жазады;

2.Нәтижесін есептеп шығарады.












































Дескриптор

1.Практикамен теорияны байланыстырып, түсіндіре біледі;

2.Шығарған есептерін дәлелдей алады;

3.Қорытынды жасай алады.












Платформа өзі бағалап көрсетеді














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!