Мұхит атындағы жалпы орта
білім беретін мектебінің Қазақстан тарихы
пәндерінен бөлім бойынша жиынтық
бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша
талдау
___І_
тоқсан Қазақстан
тарихы пәні
бойынша
Сынып: 7б
Оқушылар саны: 19
Педагог:Қазбаева А
Мақсаты:БЖБ
және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Сынып |
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
Оқушылар саны |
||||||||
|
7 б |
БЖБ 1 |
19 |
12 |
0 |
18 |
1 |
68 |
100 |
|
БЖБ 2 |
19 |
14 |
2 |
14 |
3 |
26 |
89 |
|
|
ТЖБ |
19 |
25 |
0 |
18 |
1 |
37 |
100 |
|
|
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
7.4.1.1 Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау 7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау |
|
БЖБ 2 |
7.2.2.1. Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау 7.3.2.1 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау 7.3.1.1. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беріңдер. |
7.3.1.1. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беріңдер. |
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Жолдасқали Райымбек, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Серік Бекжан |
|
БЖБ 2 |
Асқар Бекжан, Ардақ Санжар |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Серік Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Қанатқали Саян, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия |
Ислям Мадияр, Жолдасқали Райымбек, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
|
ТЖБ |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Серік Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Жолдасқали Райымбек |
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||
|
БЖБ 1 |
19 |
14 |
0 |
18 |
1 |
16 |
100 |
|||
|
БЖБ 2 |
19 |
14 |
0 |
16 |
3 |
42 |
100 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||
|
БЖБ 1 |
7.1.1.1 «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану 7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау |
7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау |
||||||||
|
БЖБ 2 |
7.3.2.6 Еуропалық отаршылдық экспанциясының Шығыстың дәстүрлі қоғамына ықпалын сипаттау.
|
7.3.2.6 Еуропалық отаршылдық экспанциясының Шығыстың дәстүрлі қоғамына ықпалын сипаттау.
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Серік Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Жолдасқали Райымбек |
|||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Серік Бекжан, Жолдасқали Райымбек, Алтай Алфия |
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
||||||||||
|
1 тоқсан, Тарих пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
||||||||
|
Сынып: 9 в Оқушылар саны: 18 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
18 |
13 |
0 |
15 |
3 |
44 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
18 |
10 |
0 |
12 |
6 |
67 |
100 |
|
|
ТЖБ |
18 |
30 |
0 |
16 |
2 |
50 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау |
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру |
||||||
|
БЖБ 2 |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
||||||
|
ТЖБ |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Амандықова Гүлжанат, Ахметов Ерхан, Жубай Ершат, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Наурызбайқызы Жұлдызай, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем, Ислямқызы Кәусар |
Есенаманова Гүлсезім, Қазбек Айым, Темирбекова Фариза |
|||||
|
БЖБ 2 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Амандықова Гүлжанат, Ахметов Ерхан, Жубай Ершат, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Сағызбай Айзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем |
Есенаманова Гүлсезім, Қазбек Айым, Наурызбайқызы Жұлдызай, Серік Бекзат, Темирбекова Фариза, Ислямқызы Кәусар |
|||||
|
ТЖБ |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Амандықова Гүлжанат, Ахметов Ерхан, Есенаманова Гүлсезім, Жубай Ершат, Қазбек Айым, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Наурызбайқызы Жұлдызай, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем |
Темирбекова Фариза, Ислямқызы Кәусар |
|||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
||||||||
|
1 тоқсан, Дүниежүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 9 в Оқушылар саны: 18 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||||||
|
БЖБ 1 |
18 |
13 |
0 |
15 |
3 |
44 |
100 |
|||||
|
БЖБ 2 |
18 |
13 |
0 |
12 |
6 |
67 |
100 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|||||||||
|
БЖБ 1 |
9.3.2.8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау 9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін анықтау |
9.3.2.8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау |
|
|||||||||
|
БЖБ 2 |
9.3.1.2 Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот) |
9.3.1.2 Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Ахметов Ерхан, Жубай Ершат, Қазбек Айым, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Наурызбайқызы Жұлдызай, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем, Ислямқызы Кәусар |
Амандықова Гүлжанат, Есенаманова Гүлсезім, Темирбекова Фариза |
|
||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Ахметов Ерхан, Есенаманова Гүлсезім, Жубай Ершат, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан |
Амандықова Гүлжанат, Қазбек Айым, Наурызбайқызы Жұлдызай, Темирбекова Фариза, Тулебаева Асем, Ислямқызы Кәусар |
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|||||||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||||||
|
1 тоқсан, Тарих пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 10а Оқушылар саны: 11 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
11 |
11 |
0 |
10 |
1 |
36 |
100 |
|
ТЖБ |
11 |
30 |
0 |
11 |
0 |
45 |
100 |
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
10.1.1.1 «Орталық Азия» түсінігін аймақтың тарихи және географиялық ерекшеліктерін сипаттау үшін пайдалану 10.1.2.1 Картаны пайдаланып «Ұлы Дала» тарихи- географиялық аймағын анықтау 10.1.2.5 Ұлы Дала ежелгі мәдениеттерінің сабақтастығын және өзара байланысын талдау |
10.1.2.5 Ұлы Дала ежелгі мәдениеттерінің сабақтастығын және өзара байланысын талдау |
|||||
|
ТЖБ |
|
|
|||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
Ислямгали Перизат |
||||
|
ТЖБ |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Ислямгали Перизат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
- |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
|
1 тоқсан, Дүниежүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 10а Оқушылар саны: 11 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 1 |
11 |
12 |
0 |
11 |
0 |
55 |
100 |
|
|||
|
ТЖБ |
11 |
30 |
0 |
10 |
1 |
64 |
100 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
10.1.2.1 Өркениеттің дәстүрлі түрінің ерекшеліктерін түсіндіру 10.1.3.4 Локальді өркениеттердің ерекшеліктерін оларға тән белгілерін салыстырмалы талдау негізінде анықтау 10.1.4.2 Әлемдік экономиканың дамуындағы халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау |
10.1.4.2 Әлемдік экономиканың дамуындағы халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау |
|
||||||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Ислямгали Перизат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
- |
|
|||||||
|
ТЖБ |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
Ислямгали Перизат |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
||||||||||
|
1 тоқсан, Тарих пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 11 б Оқушылар саны: 14 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
||||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||||||||
|
БЖБ 1 |
14 |
13 |
0 |
12 |
2 |
71 |
100 |
|
|||||||
|
ТЖБ |
14 |
30 |
0 |
13 |
1 |
57 |
100 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
||||||||||||
|
БЖБ 1 |
11.1.1.1 Қазақстан халқының тіршілікті қамтамасыз ету жүйесінің қалыптасуына және дамуына табиғи-географиялық факторлардың әсерін зерттеу; 11.1.1.2 Көшпелі малшаруашылығы мен егіншіліктің ерекшеліктерін «тіршілікті қамтамасыз ету жүйесі», «қоныстану жүйесі», «экожүйе» ұғымдарын пайдалана отырып анықтау; 11.1.1.3 Картаны пайдаланып дәстүрлі шаруашылық қызмет түрлерін классификациялау; 11.1.1.4 Этнографиялық материалдар негізінде қазақтарда қолөнер мен кәсіптердің дамуын сипаттау. |
11.1.1.2 Көшпелі малшаруашылығы мен егіншіліктің ерекшеліктерін «тіршілікті қамтамасыз ету жүйесі», «қоныстану жүйесі», «экожүйе» ұғымдарын пайдалана отырып анықтау; |
|
||||||||||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелдиев Айәділ, Бүркітқызы Зере, Қуанғалиқызы Ақбота, Тұрар Зарина, Шалабаева Мира, Абаев Нұрымхан, Темирова Эльнура, Мадиұлы Дидар, Идаятова Аяжан, Беркинова Актилек, Ешмат Айша, Жәрдем Мархабат |
Темирбекова Азиза, Адилхан Индира |
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Амангелдиев Айәділ, Бүркітқызы Зере, Қуанғалиқызы Ақбота, Тұрар Зарина, Шалабаева Мира, Адилхан Индира, Абаев Нұрымхан, Темирова Эльнура, Мадиұлы Дидар, Идаятова Аяжан, Беркинова Актилек, Ешмат Айша, Жәрдем Мархабат |
Темирбекова Азиза |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
||||||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
||||||||||||||
|
1 тоқсан, Дүниежүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 11 б Оқушылар саны: 14 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
14 |
12 |
0 |
5 |
9 |
93 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
11.1.1.1 Мемлекеттердің экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін «экономика» және «экономикалық жүйе» ұғымдарын қолдану 11.1.1.7 Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу 11.1.2.3 Қазіргі заман тарихында шектеуші табиғи- географиялық факторлар жағдайындағы мемлекеттердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
11.1.2.3 Қазіргі заман тарихында шектеуші табиғи- географиялық факторлар жағдайындағы мемлекеттердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелдиев Айәділ, Темирбекова Азиза, Шалабаева Мира, Беркинова Актилек, Ешмат Айша |
Бүркітқызы Зере, Қуанғалиқызы Ақбота, Тұрар Зарина, Адилхан Индира, Абаев Нұрымхан, Темирова Эльнура, Мадиұлы Дидар, Идаятова Аяжан, Жәрдем Мархабат |
||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 токсан БЖБ.ТЖБ талдауы
1 токсан БЖБ.ТЖБ талдауы
Мұхит атындағы жалпы орта
білім беретін мектебінің Қазақстан тарихы
пәндерінен бөлім бойынша жиынтық
бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша
талдау
___І_
тоқсан Қазақстан
тарихы пәні
бойынша
Сынып: 7б
Оқушылар саны: 19
Педагог:Қазбаева А
Мақсаты:БЖБ
және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Сынып |
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
Оқушылар саны |
||||||||
|
7 б |
БЖБ 1 |
19 |
12 |
0 |
18 |
1 |
68 |
100 |
|
БЖБ 2 |
19 |
14 |
2 |
14 |
3 |
26 |
89 |
|
|
ТЖБ |
19 |
25 |
0 |
18 |
1 |
37 |
100 |
|
|
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
7.4.1.1 Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау 7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау |
|
БЖБ 2 |
7.2.2.1. Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау 7.3.2.1 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау 7.3.1.1. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беріңдер. |
7.3.1.1. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беріңдер. |
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Жолдасқали Райымбек, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Серік Бекжан |
|
БЖБ 2 |
Асқар Бекжан, Ардақ Санжар |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Серік Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Қанатқали Саян, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия |
Ислям Мадияр, Жолдасқали Райымбек, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
|
ТЖБ |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Серік Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Жолдасқали Райымбек |
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||
|
БЖБ 1 |
19 |
14 |
0 |
18 |
1 |
16 |
100 |
|||
|
БЖБ 2 |
19 |
14 |
0 |
16 |
3 |
42 |
100 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||
|
БЖБ 1 |
7.1.1.1 «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану 7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау |
7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау |
||||||||
|
БЖБ 2 |
7.3.2.6 Еуропалық отаршылдық экспанциясының Шығыстың дәстүрлі қоғамына ықпалын сипаттау.
|
7.3.2.6 Еуропалық отаршылдық экспанциясының Шығыстың дәстүрлі қоғамына ықпалын сипаттау.
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Серік Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Алтай Алфия, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Жолдасқали Райымбек |
|||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Амангелді Мирас, Самғатұлы Санжар, Аманша Жанна, Буранбай Ибраһим, Михайлов Рауан, Серікұлы Тұрар, Галымжанова Асылжан, Мұрат Арианна, Қайратқызы Айкөркем, Асқар Бекжан, Шамбали Нуржігіт, Ислям Мадияр, Қанатқали Саян, Ардақ Санжар, Нұрлан Інжу, Нұрболатұлы Әбілмансұр |
Серік Бекжан, Жолдасқали Райымбек, Алтай Алфия |
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
||||||||||
|
1 тоқсан, Тарих пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
||||||||
|
Сынып: 9 в Оқушылар саны: 18 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
18 |
13 |
0 |
15 |
3 |
44 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
18 |
10 |
0 |
12 |
6 |
67 |
100 |
|
|
ТЖБ |
18 |
30 |
0 |
16 |
2 |
50 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау |
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру |
||||||
|
БЖБ 2 |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
||||||
|
ТЖБ |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Амандықова Гүлжанат, Ахметов Ерхан, Жубай Ершат, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Наурызбайқызы Жұлдызай, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем, Ислямқызы Кәусар |
Есенаманова Гүлсезім, Қазбек Айым, Темирбекова Фариза |
|||||
|
БЖБ 2 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Амандықова Гүлжанат, Ахметов Ерхан, Жубай Ершат, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Сағызбай Айзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем |
Есенаманова Гүлсезім, Қазбек Айым, Наурызбайқызы Жұлдызай, Серік Бекзат, Темирбекова Фариза, Ислямқызы Кәусар |
|||||
|
ТЖБ |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Амандықова Гүлжанат, Ахметов Ерхан, Есенаманова Гүлсезім, Жубай Ершат, Қазбек Айым, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Наурызбайқызы Жұлдызай, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем |
Темирбекова Фариза, Ислямқызы Кәусар |
|||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
||||||||
|
1 тоқсан, Дүниежүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 9 в Оқушылар саны: 18 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
||||||
|
БЖБ 1 |
18 |
13 |
0 |
15 |
3 |
44 |
100 |
|||||
|
БЖБ 2 |
18 |
13 |
0 |
12 |
6 |
67 |
100 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|||||||||
|
БЖБ 1 |
9.3.2.8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау 9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін анықтау |
9.3.2.8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау |
|
|||||||||
|
БЖБ 2 |
9.3.1.2 Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот) |
9.3.1.2 Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Ахметов Ерхан, Жубай Ершат, Қазбек Айым, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Наурызбайқызы Жұлдызай, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан, Тулебаева Асем, Ислямқызы Кәусар |
Амандықова Гүлжанат, Есенаманова Гүлсезім, Темирбекова Фариза |
|
||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Ержанқызы Инабат, Айса Аян, Ахметов Ерхан, Есенаманова Гүлсезім, Жубай Ершат, Махамбетқызы Гүлзада, Мұратұлы Абзал, Мұратұлы Арман, Мырзағұл Жансая, Сағызбай Айзат, Серік Бекзат, Серик Марғұлан |
Амандықова Гүлжанат, Қазбек Айым, Наурызбайқызы Жұлдызай, Темирбекова Фариза, Тулебаева Асем, Ислямқызы Кәусар |
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|||||||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|||||||||||
|
1 тоқсан, Тарих пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 10а Оқушылар саны: 11 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
11 |
11 |
0 |
10 |
1 |
36 |
100 |
|
ТЖБ |
11 |
30 |
0 |
11 |
0 |
45 |
100 |
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
10.1.1.1 «Орталық Азия» түсінігін аймақтың тарихи және географиялық ерекшеліктерін сипаттау үшін пайдалану 10.1.2.1 Картаны пайдаланып «Ұлы Дала» тарихи- географиялық аймағын анықтау 10.1.2.5 Ұлы Дала ежелгі мәдениеттерінің сабақтастығын және өзара байланысын талдау |
10.1.2.5 Ұлы Дала ежелгі мәдениеттерінің сабақтастығын және өзара байланысын талдау |
|||||
|
ТЖБ |
|
|
|||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
Ислямгали Перизат |
||||
|
ТЖБ |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Ислямгали Перизат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
- |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
|
1 тоқсан, Дүниежүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 10а Оқушылар саны: 11 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 1 |
11 |
12 |
0 |
11 |
0 |
55 |
100 |
|
|||
|
ТЖБ |
11 |
30 |
0 |
10 |
1 |
64 |
100 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
10.1.2.1 Өркениеттің дәстүрлі түрінің ерекшеліктерін түсіндіру 10.1.3.4 Локальді өркениеттердің ерекшеліктерін оларға тән белгілерін салыстырмалы талдау негізінде анықтау 10.1.4.2 Әлемдік экономиканың дамуындағы халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау |
10.1.4.2 Әлемдік экономиканың дамуындағы халықаралық ұйымдардың рөлін анықтау |
|
||||||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Ислямгали Перизат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
- |
|
|||||||
|
ТЖБ |
- |
Сағындық Әлішер, Мақаш Жұбаныш, Ержанғали Жан, Омарова Азиза, Амангелді Мадияр, Ахмет Аңсар, Болатов Есбол, Ержанұлы Ермұрат, Қайырмұхамбет Еркенұр, Мұхамбетқалиев Оразбек |
Ислямгали Перизат |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
||||||||||
|
1 тоқсан, Тарих пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 11 б Оқушылар саны: 14 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
||||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||||||||
|
БЖБ 1 |
14 |
13 |
0 |
12 |
2 |
71 |
100 |
|
|||||||
|
ТЖБ |
14 |
30 |
0 |
13 |
1 |
57 |
100 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
||||||||||||
|
БЖБ 1 |
11.1.1.1 Қазақстан халқының тіршілікті қамтамасыз ету жүйесінің қалыптасуына және дамуына табиғи-географиялық факторлардың әсерін зерттеу; 11.1.1.2 Көшпелі малшаруашылығы мен егіншіліктің ерекшеліктерін «тіршілікті қамтамасыз ету жүйесі», «қоныстану жүйесі», «экожүйе» ұғымдарын пайдалана отырып анықтау; 11.1.1.3 Картаны пайдаланып дәстүрлі шаруашылық қызмет түрлерін классификациялау; 11.1.1.4 Этнографиялық материалдар негізінде қазақтарда қолөнер мен кәсіптердің дамуын сипаттау. |
11.1.1.2 Көшпелі малшаруашылығы мен егіншіліктің ерекшеліктерін «тіршілікті қамтамасыз ету жүйесі», «қоныстану жүйесі», «экожүйе» ұғымдарын пайдалана отырып анықтау; |
|
||||||||||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелдиев Айәділ, Бүркітқызы Зере, Қуанғалиқызы Ақбота, Тұрар Зарина, Шалабаева Мира, Абаев Нұрымхан, Темирова Эльнура, Мадиұлы Дидар, Идаятова Аяжан, Беркинова Актилек, Ешмат Айша, Жәрдем Мархабат |
Темирбекова Азиза, Адилхан Индира |
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Амангелдиев Айәділ, Бүркітқызы Зере, Қуанғалиқызы Ақбота, Тұрар Зарина, Шалабаева Мира, Адилхан Индира, Абаев Нұрымхан, Темирова Эльнура, Мадиұлы Дидар, Идаятова Аяжан, Беркинова Актилек, Ешмат Айша, Жәрдем Мархабат |
Темирбекова Азиза |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
||||||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
||||||||||||||
|
1 тоқсан, Дүниежүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау Сынып: 11 б Оқушылар саны: 14 Мұғалім: Қазбаева А. С. Мақсат: Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
14 |
12 |
0 |
5 |
9 |
93 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
11.1.1.1 Мемлекеттердің экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін «экономика» және «экономикалық жүйе» ұғымдарын қолдану 11.1.1.7 Экономиканың аралас түріне тән белгілерді анықтай отырып, оған көшудің себептерін зерттеу 11.1.2.3 Қазіргі заман тарихында шектеуші табиғи- географиялық факторлар жағдайындағы мемлекеттердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
11.1.2.3 Қазіргі заман тарихында шектеуші табиғи- географиялық факторлар жағдайындағы мемлекеттердің сәтті экономикалық дамуының мысалдарын тұжырымдау |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амангелдиев Айәділ, Темирбекова Азиза, Шалабаева Мира, Беркинова Актилек, Ешмат Айша |
Бүркітқызы Зере, Қуанғалиқызы Ақбота, Тұрар Зарина, Адилхан Индира, Абаев Нұрымхан, Темирова Эльнура, Мадиұлы Дидар, Идаятова Аяжан, Жәрдем Мархабат |
||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













