1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы
Материалдың қысқаша нұсқасы

«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне

қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?

Оқу мақсаты

7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония)

7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды

  • Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

  • Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут




Тапсырма


1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.


«Ағылшындардың Үндістанды отарлауы»








1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________














2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.

  • Ағылшындардың Үндістанды отарлаудағы мақсаты қандай болды?

  • Үндістанды отарлаудың салдары қандай болды? (2 мысал келтіріңіз)

  • Картада Үндістанның Ағылшын колониясында болғанын аймақтарын белгілеңіз.


3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.

Ғалымдар

Ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызы

Д
. Локк


А
. Смит


И. Ньютон







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды


1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 1-жағдайды жазады;

1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 2-жағдайды жазады;

1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 3-жағдайды жазады;

1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 4-жағдайды жазады;

1

Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

2

ағылшындардың Үндістанды отарлау мақсатын жазады;

1

Үндістанды отарлаудың 1-салдарын жазады;

1

Үндістанды отарлаудың 2-салдарын жазады;

1

Картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді;

1

Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

3

Д. Локктың ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды;

1

А. Смиттің ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды;

1

Исаак Ньютонның ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды.

1

Жалпы балл

11

«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні:_________________________



Бағалау

критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды


АПрямоугольник 2 ғылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазуда қиналады


Прямоугольник 1 Ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазуда қателіктер жібереді

Ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазады

Прямоугольник 3

Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

Үндістанды отарлау мақсатын,

отарлаудың 1/2 салдарын жазуда,

кПрямоугольник 5 артада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілеуде қиналады


Үндістанды отарлау мақсатын,

отарлаудың 1/2 салдарын жазуда,

кПрямоугольник 4 артада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілеуде қателіктер жібереді

Үндістанды отарлау мақсатын,

отарлаудың салдарын жазады,

картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді

Прямоугольник 6

Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ашқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қиналады

Прямоугольник 7

Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ащқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қателіктер жібереді

Прямоугольник 8

ДПрямоугольник 9 . Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ашқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтайды



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2024
402
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі