«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
|
Оқу мақсаты |
7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония) 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.
2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.
3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды |
1 |
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 1-жағдайды жазады; |
1 |
|
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 2-жағдайды жазады; |
1 |
||
|
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 3-жағдайды жазады; |
1 |
||
|
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 4-жағдайды жазады; |
1 |
||
|
Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды |
2 |
ағылшындардың Үндістанды отарлау мақсатын жазады; |
1 |
|
Үндістанды отарлаудың 1-салдарын жазады; |
1 |
||
|
Үндістанды отарлаудың 2-салдарын жазады; |
1 |
||
|
Картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді; |
1 |
||
|
Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды |
3 |
Д. Локктың ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды; |
1 |
|
А. Смиттің ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды; |
1 |
||
|
Исаак Ньютонның ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
11 |
||
«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні:_________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды |
А |
|
Ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазады
|
|
Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды |
Үндістанды отарлау мақсатын, отарлаудың 1/2 салдарын жазуда, к |
Үндістанды отарлау мақсатын, отарлаудың 1/2 салдарын жазуда, к |
Үндістанды отарлау мақсатын, отарлаудың салдарын жазады, картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді
|
|
Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды |
Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ашқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қиналады
|
Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ащқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қателіктер жібереді
|
Д |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы
1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы
«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
|
Оқу мақсаты |
7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония) 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма 1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.
2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.
3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды |
1 |
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 1-жағдайды жазады; |
1 |
|
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 2-жағдайды жазады; |
1 |
||
|
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 3-жағдайды жазады; |
1 |
||
|
ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 4-жағдайды жазады; |
1 |
||
|
Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды |
2 |
ағылшындардың Үндістанды отарлау мақсатын жазады; |
1 |
|
Үндістанды отарлаудың 1-салдарын жазады; |
1 |
||
|
Үндістанды отарлаудың 2-салдарын жазады; |
1 |
||
|
Картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді; |
1 |
||
|
Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды |
3 |
Д. Локктың ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды; |
1 |
|
А. Смиттің ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды; |
1 |
||
|
Исаак Ньютонның ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
11 |
||
«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні:_________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды |
А |
|
Ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазады
|
|
Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды |
Үндістанды отарлау мақсатын, отарлаудың 1/2 салдарын жазуда, к |
Үндістанды отарлау мақсатын, отарлаудың 1/2 салдарын жазуда, к |
Үндістанды отарлау мақсатын, отарлаудың салдарын жазады, картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді
|
|
Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды |
Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ашқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қиналады
|
Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ащқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қателіктер жібереді
|
Д |
шағым қалдыра аласыз


















