Материалдар / 1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы

1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тоқсан БЖБ 7 сынып дүние тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2024
144
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне

қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?

Оқу мақсаты

7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония)

7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды

  • Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

  • Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут




Тапсырма


1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.


«Ағылшындардың Үндістанды отарлауы»








1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________














2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.

  • Ағылшындардың Үндістанды отарлаудағы мақсаты қандай болды?

  • Үндістанды отарлаудың салдары қандай болды? (2 мысал келтіріңіз)

  • Картада Үндістанның Ағылшын колониясында болғанын аймақтарын белгілеңіз.


3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.

Ғалымдар

Ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызы

Д
. Локк


А
. Смит


И. Ньютон







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды


1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 1-жағдайды жазады;

1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 2-жағдайды жазады;

1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 3-жағдайды жазады;

1

ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлап алуына әсер еткен 4-жағдайды жазады;

1

Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

2

ағылшындардың Үндістанды отарлау мақсатын жазады;

1

Үндістанды отарлаудың 1-салдарын жазады;

1

Үндістанды отарлаудың 2-салдарын жазады;

1

Картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді;

1

Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

3

Д. Локктың ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды;

1

А. Смиттің ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды;

1

Исаак Ньютонның ғылыми жаңалықтарының маңызын анықтайды.

1

Жалпы балл

11

«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні:_________________________



Бағалау

критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды


АПрямоугольник 2 ғылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазуда қиналады


Прямоугольник 1 Ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазуда қателіктер жібереді

Ағылшындардың Үндiстан жерiн отарлауға әсер еткен бірінші, екінші, үшінші, төртінші жағдайды жазады

Прямоугольник 3

Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

Үндістанды отарлау мақсатын,

отарлаудың 1/2 салдарын жазуда,

кПрямоугольник 5 артада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілеуде қиналады


Үндістанды отарлау мақсатын,

отарлаудың 1/2 салдарын жазуда,

кПрямоугольник 4 артада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілеуде қателіктер жібереді

Үндістанды отарлау мақсатын,

отарлаудың салдарын жазады,

картада Үндістандағы ағылшын колонияларын белгілейді

Прямоугольник 6

Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ашқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қиналады

Прямоугольник 7

Д. Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ащқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтауда қателіктер жібереді

Прямоугольник 8

ДПрямоугольник 9 . Локк, А. Смит, Исаак Ньютонның ашқан ғылыми жаңалықтарының мәнiн анықтайды



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ