Материалдар / №1 Затобол орта мектебі 1 сынып

№1 Затобол орта мектебі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
347
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2 - бөлім: Менің мектебім6-сабақ
Тақырыбы:МектептеМектебі: №1 Затобол орта мектебі
Күні,айы: 23.10.2016 жылМұғалімнің аты-жөні: Тулепова Алима Алимхановна
1 сынып А,Б,В,ГСабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/ суреттер/сызбалар орналастырып, сұрақтарға жауап беру.1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Сен мектепте не істейсің?деген сұрақты түсінеді, берілген үлгі бойынша жауап бере алады.


Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлеу барысында жіктік жалғауын дұрыс қолдана алады, сұрақ қоя алады.


Кейбір оқушылар:Мектепте не істейтіні туралы ақпаратты өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК – мұғалімнің көрсетуі) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына ықпал ететін жағымды көңіл-күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру

Сабақтың ортасы(5-35 минут)

(МК – мұғалімнің көрсету. Ұ-ұжымдық жұмыс) Оқулықтағы 1- тапсырманы орындамас бұрын оқушылардың назарын оқимын, жазамын, сөйлеймін сөздеріне аударады. Осы сөздерді хормен, топпен айтқызып жаттықтырады. Содан кейін тапсырмадағы сурет бойынша жұмыс бастайды. Оқушылар Сен мектепте не істейсің? сұрағымен және жауаптарымен танысады.Диалогты тыңдайды, қайталайды.Сыныптағы оқушылар берілген үлгі бойынша сыныпта не істейтіндерін айтады. (МК) «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқимын сөзінің қолданылу ерекшелігіне назар аударады, салыстыра отырып үлгілер бойынша есте сақтауға жағдай жасайды. Оқушылар«Мен бірінші сыныпта оқимын», «Мен мектепте кітап оқимын» деген сөйлемдерді қайталау арқылы есте сақтайды, бірінші сыныпта оқимын, кітап оқимын тіркестерін бірнеше рет қайталау арқылы жаттығады.(МК,Ұ) 2-тапсырмада оқушылар суреттер бойынша жұмыс істейді.Оқушылар аудиодискіден бірінші сөйлемді тыңдайды,содан кейін сол сөйлемге сәйкес келетін суретті табады.Мысалы: Мен мектепте кітап оқимын (4 сөйлем) Осылай 4 сөйлем бойынша жұмыс жүргізіледі. (Ж) 3-тапсырманы орындаған кезде оқушылар Сен мектепте не істейсің? сұрағына өз бетінше жауап беруге тырысады, сыныптастарының жауаптарын тыңдайды.(Ж) 4- тапсырмада оқушылар алдымен диалогты тыңдайды, сонан соң жұппен жұмыс істейді. Бұл тапсырмада оқушылар алдыңғы сабақтарда өткен сұрақ үлгілерін еске түсіріп, жауап беруге жаттығады. Балалар сұрақтарға дұрыс жауап беруге тырысады.Мысалы:-Сен неше жастасың?-Мен....жастамын.-Сен нешінші сыныпта оқисың?Мен....сыныпта оқимын.-Сен мектепте не істейсің?-Мен мектепте.........(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.




















































Оқулық



:











































№1жұмыс дәптері







Қосымша тапсырма: 2.6.





Сабақтың соңы35-40 минут(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады

Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға олданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жа бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз

1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?Неге?2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Дескриптор
- сөйлеу барысында жіктік жалғауын дұрыс қолдана алады, сұрақ қоя алады.-мектепте не істейтіні туралы ақпаратты өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.


Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе не?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1:2:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ