1а форма

Тақырып бойынша 15 материал табылды

1а форма

Материал туралы қысқаша түсінік
керемет
Материалдың қысқаша нұсқасы

1а формасы

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына арналған

Сауалнама


Құрметті ата-аналар, ұсынылатын сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз. Бұл мектеп мамандары мен мұғалімдердің балаларға оқытуды ұйымдастыру мен көмек көрсетуді жақсартуға септігін тигізеді. Мінез-құлықтың (дамудың) бірде-бір белгісін өткізбей, крест қою немесе ұсынылған төрт жауаптың бірін сызу қажет. Егер маңызды деп санасаңыз, бала туралы қосымша ақпарат жазыңыз.


1.Сіз өз балаңыздың дені сау, мықты, шыдамды, мектеп жүктемелерімен күресуге қабілетті деп санайсыз ба?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ

2. Сіз оның есту, көруі қалыпты деңгейде дамығанына сенімдісіз бе? (егер ауытқушылық бар болса, онда есту, көру немесе сөйлеу тілін белгілеңіз)

1) Иә 3) Иа дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ

Қосымша ақпарат (Денсаулығында қандай ауытқушылық бар қысқаша):

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Сізді уайымдататындай мінез-құлқында қандай да бір ауытқу бар ма: қимылының шектеулігі немесе тежелуі, уайымға бейім, ашушандық, шулы, ыстықты көтере алмау, жылауық, негізсіз қорқыныш және т.б.?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ

Қосымша ақпарат: (қандай белгілер қысқаша)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Сөйлеуді түсінуде немесе өз сөйлеу тілінде қиындықтар бар ма: дыбыстарды, сөздерді дұрыс айтпайды, сөйлемдерді құра алмайды, қайта айта алмайды (керегінің астын сызу керек).

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ

5. Бала өлеңдерді, ертегілерді немесе әңгімелерді, ауызша тапсырмаларды, әріптерді немесе сандарды жақсы есте сақтай ала ма?(қажеттісінің астын сызу: өлеңдер немесе әріптер)

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


6. Оқуды тыңдағанда, сурет салғанда, теледидарды көргенде бала ынталы және мұқият бола ала ма?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


7. Бала жұмыс барысында тез шаршайды ма, бір орында қаншалықты отры алады?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


Сәйкес келетінді сызыңыз:

  • Ұзақ уақыт жұмыс істей алады (30 минуттан артық), тіпті ол ұнамаса да.

  • Оған ұнайтын нәрсемен ғана ұзақ уақыт айналыса алады

  • Тіпті егер ол ұнаса да, онымен ұзақ уақыт айналыса алмайды

  • Ұзақ отыра алмайды.


8. Оны епті деп атауға болады ма? Сурет салуды, мүсіндеуді, қайшымен жұмыс істеуді, баспа әріптерімен жазуды біледі ме? Өзі бауды байлауды, түймелерді тағуды, секіруді, велосипед тебуді біле ме, доппен ойнай ала ама? (қайсысын жасай алатынын сызыңыз: сурет салуды немесе тағуды)

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


9. Бала өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын меңгерген бе (киіну, шешіну, ұқыптылықты сақтайды ма)? Ол ойыншықтарды, заттарды жинауға үйренген бе?

1) Иә 3) Иа дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


10. Сіздің балаңыз өте жауапты деп айтуға бола ма? (тапсырмалар туралы ұмытпайды, оларды уақытында орындауға тырысады)

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


11. Бала ересектермен, басқа балалармен, қоғамдық орындарда мінез-құлық нормаларын ұстана ма?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


12. Бала мектепке барғысы келеді ме?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ


13. Сіз табысты оқыту үшін балаға көмек қажет деп ойлайсыз ба? (қайсысы дұрыс деп санағанды сызыңыз).

1) Жоқ, мамандардың көмегіне мұқтаж емес

Көмекке мұқтаж: 1) психолог 3) логопед

2) арнайы педагог 4) педагог-ассистент

14. Сіздің ойыңызша, сыныпта табысты оқу үшін балаға қандай жағдай жасау керек?

  • Ерекше немесе арнайы жағдайларға мұқтаж емес;

  • Қажет:

  1. жеке көмек және сабақ барысында мұғалімнің көмегі;

  2. бірінші парта да отыру;

  3. сабақ ортасында демалуға уақыт беру;

  4. жеке сұрақ, жеке тапсырма.


Қосымша ақпарат:

Баланың күшті жақтары:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Баланың әлсіз жақтары:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




1а-формасы

Бірінші сыныптан кейін және мектепте бірнеше жыл білім алған оқушылардың ата-аналарына арналған

Сауалнама


Құрметті ата-аналар, ұсынылатын сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз. Бұл мектеп мамандары мен мұғалімдердің балаларға оқытуды ұйымдастыру мен көмек көрсетуді жақсартуға септігін тигізеді. Мінез-құлықтың (дамудың) бірде-бір белгісін өткізбей, крест қою немесе ұсынылған төрт жауаптың бірін сызу қажет. Егер маңызды деп санасаңыз, бала туралы қосымша ақпарат жазыңыз.


  1. Бала мектепке баруға құлшынады ма?

Зауықсыз, ерекше құлшыныспен емес, қуанышпен, жауап беруге қиналамын.


  1. Мектеп тәртібіне әбден бейімделген ба? Жаңа тәртіпті міндет ретінде қабылдайды ма?

Жоқ әлі; толық емес; көбінесе, иә; сөзсіз, иә; жауап беруге қиналамын.


  1. Оқудағы жетістіктер мен сәтсіздерге уайымдай ма?

Жоқ; Иә дегеннен гөрі, жоқ; Жоқ дегеннен гөрі, иә; сөзсіз иә; жауап беруге қиналамын.


  1. Оның оқу сабақтарына қатысты жауапкершілік сезімі әбден қалыптасты ма?

Жоқ әлі; толыққанды емес; көбінесе, иә; сөзсіз,иә; жауап беруге қиналамын.


  1. Бала сізбен жиі мектеп әсерлерімен бөлісе ме?

Жоқ әлі; кейді бөліседі; жиі бөліседі; өте жиі бөліседі; жауап беруге қиналамын.

  1. Бұл әсерлердің басым эмоционалдық сипаты қандай?

Негізінен теріс эмоционалдық әсерлер басым; әсерлер әртүрлі, бірақ теріс көп; оң және теріс шамамен тең; негізінен әсер оң.


  1. Бала күнделікті үй тапсырмаларын дайындауға орташа есеппен қанша уақыт жұмсайды? Нақты жазыңыз ________________


  1. Бала үй тапсырмаларын орындау кезінде сіздің көмегіңізді қажет ете ме?

Көмек әрқашан қажет, жиі көмектесеміз, кейде көмекке мұқтаж емес, жауап беруге қиналамын.


  1. Оқудағы қиындықтарды қалай жеңеді?

Қиындықтар алдында бірден көмекке мұқтаж; көмекке жүгінеді; қиындықтарды өзі жеңуге тырысады, бірақ шегінуі мүмкін; қиындықтарды жеңуде табандылық танытады; жауап беруге қиналамын.


  1. Өз жұмысын тексеріп, қателіктерді тауып, түзете алады ма?

Мұны өзі жасай алмайды; кейде жасай алады; мүмкін, егер бұған итермелесе; әдетте, мүмкін; жауап беруге қиналамын.


  1. Бала сыныптастарына жиі шағымдана ма, оларға ренжиді ме?

Өте жиі; жиі; кейде, бірақ сирек; мұндай болмайды; жауап беруге қиналамын.


  1. Бала қысым көрсетпеусіз оқу жүктемесімен жұмыс істей ме?

Жоқ; иә дегеннен гөрі жоқ; жоқ дегенен гөрі иә; сөзсіз иә.

  1. Сіз оның денсаулығынан қолайсыз өзгерістер байқағансыз ба?

Өте айқын көрінеді; кейде көрінеді; бар, бірақ аз; байқалмады,жауап беруге қиналамын.


  1. Сіздің балаңыз үшін мектепке бейімделу процесі сәтті өтті деп ойлайсыз ба?

иә дегеннен гөрі жоқ; жоқ дегенен гөрі иә; иә; жауап беруге қиналамын

  1. Бала жұмыс барысында қалай тез шаршайды, ол шыдамды ма?

1) Иә 3) Иә дегеннен гөрі жоқ

2) Жоқ дегеннен гөрі иә 4) Жоқ

Сәйкес келетінді сызыңыз:

  • Ұзақ уақыт жұмыс істей алады (30 минуттан артық), тіпті ол ұнамаса да.

  • Оған ұнайтын нәрсемен ғана ұзақ уақыт айналыса алады

  • Тіпті егер ол ұнаса да, онымен ұзақ уақыт айналыса алмайды

16. Табысты оқыту үшін балаға көмек қажет деп санайсыз ба: (қажеттісін сызыңыз)

1) Жоқ, мамандардың көмегі қажет емес

2) Көмек қажет: 1) психолог 3) логопед

2) педагог-дефектолог 4) тьютер (жеке көмекші)


17. Сіздің ойыңызша, сыныпта табысты оқу үшін балаға қандай жағдай жасау керек?

- Ерекше немесе арнайы жағдайларға мұқтаж емес

- Қажет:

  1. жеке көмек және сабақ барысында мұғалімнің көмегі;

  2. бірінші парта да отыру;

  3. сабақ ортасында демалуға уақыт беру;

  4. жеке сұрақ, жеке тапсырма.


Қосымша ақпарат:

Баланың күшті жақтары:

_________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________

Баланың әлсіз жақтары:

_________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
93
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі