Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Су, судың маңызы, судың
қасиеті, су буы, судың
қатуы..
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология
9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра»
баспасы 2019ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Суретті сөйлет»
әдісінде берілген суретке қарап қойылған сұрақтарға жауап
беру.
|
Суретке қарайды, судың
қасиетін сипаттайды.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сурет бойынша өз ойларын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.1-Жердегі тіршілік үшін
судың іргелі маңызын
түсіндіру;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Судың агрегаттық күйі,
судың айналымы, транспирация, табиғаттағы және адам өміріндегі
маңызы.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=PYSmFX89CaQ
https://youtu.be/4mSQzhc2m9Y?si=0UwUQ7dOQbqIl63e
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жұптық
жұмыс.
«Ойлан,бөліс, талда»
әдісі арқылы
1- «Су химиялық
зат»
2- «Судың
қасиеті»
3- «Судың тіршілік
үшін рөлі»
туралы, жұпта
талдап, қорғауға нұсқау
береді
|
Судың химиялық
формуласын дұрыс сипаттайды және құрылысының ерекшелігін
түсіндіреді. Судың физикалық қасиетін анықтайды. Судың химиялық
қасиетін анықтайды. Судың тіршілік үшін маңызын
түсіндіреді.
|
Дескриптор:
- судың химиялық
формуласын дұрыс сипаттайды және құрылысының ерекшелігін
түсіндіреді -5 балл;
Дескриптор:
- судың физикалық
қасиетін анықтайды және судың химиялық қасиетін анықтайды -5
балл;
Дескриптор:
- судың тіршілік үшін маңызын
түсіндіреді -5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
А3,А4 формат қағазы,
маркер
|
Бағалау
|
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Шындық», «Жалған»
әдісі
2-тапсырма.
«Сәйкестендіру» тәсілі
3-тапсырма
«Су тіршілік көзі» деген
тақырыпта эссе жазыңдар
|
Сабақ мазмұны бойынша ойын
жазады, қандай білім алғанын тұжырымдайды. Берілген сұрақтарға
жауап жазады.
|
Дескриптор:
- тұжырымның шындық
/ жалған екенін анықтайды– 5
балл;
Дескриптор:
- берілген сипаттама
мен анықтаманы дұрыс сәйкестендіреді- 5
балл;
Дескриптор:
-судың тіршілік үшін
маңызын дәлелдемелер мен мысалдар келтіре отырып жазады- 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель,
презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс
«Көмірсулар» тақырыбына тірек
сызба жасап келу.
|
Оқушылар берілген тақырыпшаға
тірек сызба сызып келеді.
|
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|