Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Су және құрлық
экожүйелері
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Судың физикалық
және химиялық қасиеттері
қандай?
Адам сусыз қанша
уақыт тіршілік ете
алады?
Табиғатта су
айналымы қалай жүреді?
Адам организмі
қанша процент судан
тұрады?
|
Кіру билетінде қойылған
сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.1 - Жердегі тіршілік
үшін судың іргелі маңызын
түсіндіру;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша
топқа біріктіріледі.
Диполь, гибратты
қабықша, гидрофильді және гирофобты заттар, адгезия, беттік керілу,
жоғары жылусыйымдылық, балқу жылуы, қату
жылуы.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=PYSmFX89CaQ
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жұптық
жұмыс.
«Ойлан,бөліс, талда»
әдісі арқылы
1- «Су химиялық
зат»
2- «Судың
қасиеті»
3- «Судың тіршілік
үшін рөлі»
туралы, жұпта
талдап, қорғауға нұсқау
береді
|
Судың химиялық
формуласын дұрыс сипаттайды және құрылысының ерекшелігін
түсіндіреді. Судың физикалық қасиетін анықтайды. Судың химиялық
қасиетін анықтайды. Судың тіршілік үшін маңызын
түсіндіреді.
|
Дескриптор:
- судың химиялық
формуласын дұрыс сипаттайды және құрылысының ерекшелігін
түсіндіреді -5 балл;
Дескриптор:
- судың физикалық
қасиетін анықтайды және судың химиялық қасиетін анықтайды -5
балл;
Дескриптор:
- судың тіршілік үшін маңызын
түсіндіреді -5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптерлері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Бағалау
|
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Шындық», «Жалған»
әдісі
2-тапсырма.
«Сәйкестендіру» тәсілі
3-тапсырма
«Су тіршілік көзі» деген
тақырыпта « эссе жазыңдар
|
Сабақ мазмұны бойынша ойын
жазады, қандай білім алғанын тұжырымдайды. Берілген сұрақтарға
жауап жазады.
|
Дескриптор:
- тұжырымның шындық
/ жалған екенін анықтайды– 5
балл;
Дескриптор:
- берілген сипаттама
мен анықтаманы дұрыс сәйкестендіреді- 5
балл;
Дескриптор:
-судың тіршілік үшін
маңызын дәлелдемелер мен мысалдар келтіре отырып жазады- 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба
«Көмірсулар»
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|