Апта
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаты
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
3 тоқсан. 1 – бөлім. Ақпараттық
этикет
(ортақ тақырыбы:
«Саяхат») 1а 1ә 1б
|
1
|
§
1. Өз
денсаулығымызды
сақтаймыз
|
1.1.1.1 Компьютермен
жұмыс істеу барысында тәртіп ережелерін ұстанып өз денсаулығын
сақтау.
1.1.1.2 Компьютердің
қолданылуына қарай негізгі құрылғыларын
атау.
|
1
|
|
|
|
|
2
|
§2. Біздің айналамыздағы
ақпарат
|
1.1.2.1 Қабылдау
тәсілдерін қолданып ақпарат түрлерін
анықтау.
|
1
|
|
|
|
|
3
|
§3. Ақпарат
және компьютер
|
1.1.3.1 Ұсыну формасы
бойынша ақпарат түрлерін
ажырату.
1.1.3.2 ақпаратты ұсыну
кезіндегі ақпарат көздері мен қабылдағыштардың
байланыс
арналарына мысалдар
келтіру.
|
1
|
|
|
|
|
4
|
§4. Интернет
желісінде жұмыс істеу
кезіндегі
қауіпсіздік
|
1.1.4.1 Интернет желісін өмірде қолдану
мысалдарын келтіру.
1.1.4.2 желідегі барлық ақпарат сенімді және
пайдалы емес екенін
талқылау;
1.1.4.3 Интернет желісіне жеке ақпаратты беру
кезіндегі қауіптерді
анықтау.
|
1
|
|
|
|
|
2
– бөлім. Менің алғашқы
суретім
(ортақ тақырыбы:
«Дәстүр және фольклор»)
|
5
|
§5. Фигуралар
|
1.2.1.1 Стандартты
фигураларды қолданып салу.
1.2.1.2 Түстер
палитрасындағы
негізгі түсті өзгертіп кескін
салу.
1.2.1.3 Палитрада фон
түсін
тандап кескін
салу.
|
1
|
|
|
|
|
6
|
§6.
Фигуралар
|
1.2.1.4 Контурын
өзгерту
арқылы фигураны
салу.
1.2.1.5 Фигура түсін
құйып
бояу арқылы өзгертіп
салу.
|
1
|
|
|
|
|
7
|
§7.
Фигуралармен
орындалатын
іс-әрекет
|
1.2.2.1 Форма мен
параметрді
қолданып кескін
бөлігін
ерекшелеу.
|
1
|
|
|
|
|
8
|
§8.
Фигуралармен
орындалатын
іс-әрекет
|
1.2.2.2 Көшіру, қиып
алу және қою құралдарын қолданып кескін
салу.
|
1
|
|
|
|
|
9-10
|
§9. Жобалық
жұмысы
|
1.2.2.3 Бұру немесе
айналдыру құралдарын қолданып кескін
салу.
1.2.2.4 Түспен толтыру
құралын қолданып кескін
салу.
|
2
|
|
|
|
|
4 тоқсан. 3 – бөлім. Біздің өміріміздегі
алгоритм
(ортақ тақырыптар: «Тағам және сусындар», «Дені саудың –
жаны сау»). 1а 1ә 1б
|
11
|
§10. Біздің өміріміздегі алгоритм
|
1.3.1.1 Алгоритм,
әрекет және
команда ұғымдарын
түсіндіру.
|
1
|
|
|
|
|
12
|
§11. Біздің өміріміздегі алгоритм
|
1.3.1.2 Орындаушы және
оның
командалар жүйесін
анықтап
алгоритм
құру.
|
1
|
|
|
|
|
13
|
§12. Біздің өміріміздегі алгоритм
|
1.3.1.3 Алгоритм
түрлерін
өмірмен
байланыстырып
мысалдар
келтіру.
|
1
|
|
|
|
|
4 – бөлім.
Бағдарламалау
|
14
|
§13. Scratch – пен
танысу
|
1.4.1.1 Кейіпкер
фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты
таңдау.
1.4.1.2 Кітапханадан
Сахна фонын таңдау.
|
1
|
|
|
|
|
15
|
§14. Менің
алғашқы
бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч)
программалау ойын ортасында дайын сценариді
алгоритм
бойынша іске
асыру.
|
1
|
|
|
|
|
16
|
§15.
Scratch программасында
жоба құру
|
1.4.2.1 Scratch (скретч)
программалау ойын ортасында дайын сценариді
алгоритм
бойынша іске
асыру.
|
1
|
|
|
|
|
17
|
§16. Scratch
программасында жоба
құру
|
1.4.2.2 Scratch (скретч)
программалау ойын ортасында есептің шарты
бойынша
сызықтық алгоритімді
өңдеу.
|
1
|
|
|
|
|
18
|
§17. «Қош
келдің, Наурыз» жобалық
жұмысы
|
1.4.2.3 Scratch (скретч)
программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және
ашу.
|
1
|
|
|
|
|
Барлығы: 18
сағат
|
|