Материалдар / 1сынып қмж 2023-2024 оқу жылы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1сынып қмж 2023-2024 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 оқу жылына 1 сынып қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2024
792
10 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

1 сынып

Цифрлық сауаттылық

Ж.У.Кобдикова, Г.А.Көпеева, Ә.Ә. Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – «Арман-ПВ» баспасы, 2021жыл.


Апта

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

3 тоқсан. 1 – бөлім. Ақпараттық этикет

(ортақ тақырыбы: «Саяхат») 1а 1ә 1б

1

§ 1. Өз денсаулығымызды сақтаймыз

1.1.1.1 Компьютермен жұмыс істеу барысында тәртіп ережелерін ұстанып өз денсаулығын сақтау.

1.1.1.2 Компьютердің қолданылуына қарай негізгі құрылғыларын атау.

1





2

§2. Біздің айналамыздағы

ақпарат

1.1.2.1 Қабылдау тәсілдерін қолданып ақпарат түрлерін анықтау.

1





3

§3. Ақпарат және компьютер


1.1.3.1 Ұсыну формасы бойынша ақпарат түрлерін ажырату.

1.1.3.2 ақпаратты ұсыну кезіндегі ақпарат көздері мен қабылдағыштардың байланыс

арналарына мысалдар келтіру.

1





4

§4. Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі

қауіпсіздік

1.1.4.1 Интернет желісін өмірде қолдану мысалдарын келтіру.

1.1.4.2 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін талқылау;

1.1.4.3 Интернет желісіне жеке ақпаратты беру кезіндегі қауіптерді анықтау.

1





2 бөлім. Менің алғашқы суретім

(ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор»)

5

§5. Фигуралар

1.2.1.1 Стандартты фигураларды қолданып салу.

1.2.1.2 Түстер палитрасындағы
негізгі түсті өзгертіп кескін
салу.

1.2.1.3 Палитрада фон түсін

тандап кескін салу.

1





6

§6. Фигуралар

1.2.1.4 Контурын өзгерту

арқылы фигураны салу.

1.2.1.5 Фигура түсін құйып

бояу арқылы өзгертіп салу.

1





7

§7. Фигуралармен

орындалатын іс-әрекет

1.2.2.1 Форма мен параметрді

қолданып кескін бөлігін

ерекшелеу.

1





8

§8. Фигуралармен

орындалатын іс-әрекет

1.2.2.2 Көшіру, қиып алу және қою құралдарын қолданып кескін салу.

1





9-10

§9. Жобалық жұмысы

1.2.2.3 Бұру немесе айналдыру құралдарын қолданып кескін салу.

1.2.2.4 Түспен толтыру құралын қолданып кескін салу.

2





4 тоқсан. 3 – бөлім. Біздің өміріміздегі алгоритм

(ортақ тақырыптар: «Тағам және сусындар», «Дені саудың – жаны сау»). 1а 1ә 1б

11

§10. Біздің өміріміздегі алгоритм

1.3.1.1 Алгоритм, әрекет және

команда ұғымдарын түсіндіру.


1





12

§11. Біздің өміріміздегі алгоритм

1.3.1.2 Орындаушы және оның

командалар жүйесін анықтап

алгоритм құру.


1





13

§12. Біздің өміріміздегі алгоритм

1.3.1.3 Алгоритм түрлерін

өмірмен байланыстырып

мысалдар келтіру.

1





4 – бөлім. Бағдарламалау

14

§13. Scratch – пен

танысу

1.4.1.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау.

1.4.1.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау.

1





15

§14. Менің алғашқы

бағдарламам


1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм

бойынша іске асыру.

1





16

§15. Scratch программасында жоба құру

1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм

бойынша іске асыру.

1





17

§16. Scratch программасында жоба құру

1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша

сызықтық алгоритімді өңдеу.

1





18

§17. «Қош келдің, Наурыз» жобалық жұмысы

1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.

1





Барлығы: 18 сағат




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!