Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2020-2021ж перспектива
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Перспективалық жоспар
Ересек «Күншуақ» тобы 2020 жыл Қыркүйек айы
Өтпелі тақырып «Балабақша»
Мақсаты:Балалардың бойында балабақшаға, достарына сүйіспеншілік сезімді қалыптастыруға; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамытуға бағытталған.
Өтпелі тақырып : Балабақша |
1.апта Менің балабақшам
|
Денсаулық-3 Дене шынық тыру (3 сағат) |
Қатынас-2,5 Сөйлеуді дамыту (1) Көркем әдебиет (1) Орыс тілі (0,5) |
Таным-2,5 Математика негіздері (1) Жаратылыстану (1) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық-3,5 Сурет салу (1) Музыка (1,5) Мүсіндеу (0,5) Жапсыру (0,5) |
Әлеумет-0,5 Қоршаған ортамен танысу (05) |
Дене шынық тыру 1.Сапта бір қатармен, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру, шашырап, жұптасып жүгірге жаттықтыруу.Қос қолмен допты жоғары, жіптің үстінен лақтыруға машықтандыру.Бір орында тұрып, алға қарай 3-4 м қашықтыққа жылжу арқылы секіруге үйрету. 2. Заттарды аттап, қозғалыс бағытын өзгертіп жүру,шашырап, жұптасып, бір сызыққа қойылған заттар арасымен жүгірулерін нығайту. 3.Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіру үйрету. Допты бір қатарға қойылған заттар арасымен домалату машықтандыру. |
Сөйлеуді дамыту «Бақша және бақ» Балаларды балабақша өмірімен,топ бақтармен таныстыру,ондағы бақша және бақ атауларын атауға,олардың қызметін сипаттап беруге үйрету. Көркем әдебиет «Кел, балалар оқылық!» Балалардың ойыншық туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың сөздік қорын байыту. Орыс тілі «Детский сад» Цель:Уметь составить предложения (4-5 слов) по теме «Мой детский сад» Воспитывать любовь к своему детскому саду, к своей группе |
Математика негіздері «Бір және көп. Үлкен және кіші. Шеңбер» Таныс заттарды көлеміне (үлкен-кішкентай)және санына қарай(бір- көп)салыстыра білуді қалыптастыру. Жаратылыстану «Бізді қоршаған табиғат» Күзгі табиғаттың әсемдігін байқай білуді дамыту, ауа райын, ауладағы ересектердің еңбегіне бақылау жасау. |
Сурет салу «Ағаш бұтақтары» (Түрлі түсті қарындаштар) Мақсаты:балаларға терек бұталары жайлы түсінік беру,ағаштарды өзіндік ерекшеліктнріне байланысты бір-бірінен ажыратуға және терек бұталары суретін салуға үйрету Музыка «Тату доспыз бәріміз» Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы ән айтуға үйрету. Мүсіндеу «Алма мен алмұрт» Мақсаты: 1. күзде пісетін жемістер туралы түсінік беру; алма мен амұртты салыстыру арқылы пішіндегі айырмашылықты анықтау; 2. ермексазды домалақтау ,созу тәсілдерін қайталау.Тілдерін дамыту.Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. |
Қоршаған ортамен танысу «Жанды және жансыз табиғат» Балабақшаның балаларды көп нәрселерге үйрететінін және жақсылыққа тәрбиелейтін орын екенін түсіндіру.
|
||
2. апта Дұрыс тамақтану. Менің достарым |
Дене шынық тыру Заттар арасымен, адымдап алға қарай жүру, түрлі жылдамдықпен жүгіру.Допты еденнен ыршытып жоғары лақтырып, қос қолмен қағып алу (4-5 рет). Көлбеу басқышпен өрмелеп, гимнастикалық қабырғаға өтіп, сатыдан ұстай отырып қайта түсу 2. Түрлі қарқынмен жүру және жүгіру. Орындық үстімен текшелерден аттап жүру. Допты қабырғаға ұрып және еденнен ыршытып, қос қолмен қағып алу.Қос аяқтап заттар арасымен секіру. 3. Жүру мен жүгіруді қайталап кезектестіру. Допты қабырғаға ұрып және еденнен ыршытып қос қолмен қағып алу.Оң және сол жақ бүйірімен топталып, құрсаудың ішінен өту |
Сөйлеуді дамыту «Қуыршақ бізге қонаққа келді» Балаларға геометриялық пішіндер - шар, текше сөздерін естеріне сақтауға, олардың ерекшеліктерін (мысалы: шар домалақ, домалайды; текше төртбүрышты, орнынан қозғалтуға болады, бірінің үстійе бірін қоюға болады) ажыратуға үйрету Көркем әдебиет «Бұл қай кезде болады?» Балаларға геометриялық пішіндер - шар, текше сөздерін естеріне сақтауға, олардың ерекшеліктерін (мысалы: шар домалақ, домалайды; текше төртбүрышты, орнынан қозғалтуға болады, бірінің үстійе бірін қоюға болады) ажыратуға үйрету Орыс тілі «Игрушки» Расширять представления детей о мебели, о необходимости предметов мебели для человека. Расширять знания о названиях комнат в доме, их назначении. |
Математика негіздері «Заттар тобын салыстыру. Оң жақ сол жақ» таң)- тәулік бөлігімен таныстыру. Осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану; таныс зттарды көлеіне қарай ( үлкен -кіші) және санына қарай ( бір -көп) салыстыруд ы үйрету Жаратылыстану «Алтын күз келді» Балалардың қоршаған әлем туралы түсініктерін кеңейту. Балалар әдебиетін қызығушылығын арттыру. |
Сурет салу «.Күзгі орман» (Акварель бояу) Мақсаты: күзгі орманның мазмұнын көре білуді үйрету. Бояумен сурет салуды жетілдіру, балалардың шығармашылық қабілетін дамыту. Музыка «Тату доспыз бәріміз» Қуыршақ арқылы балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу, музыкалық қабілетін дамыту
Мүсіндеу «Балабақшадағы қызанақ пен қияр» Қоршаған ортамен таныстыруды жалғастыру,қоянның тіршілігі туралы балаларға түсінік беру. Сопақша пішінді және бір ұшын үшкірлеп мүсіндеуге үйрету,сондай-ақ ермексазды дұрыс қолдану жолдарын дамыту |
Қоршаған ортамен танысу «Менің балабақшам» Балабақшаның балаларды көп нәрселерге үйрететінін және жақсылыққа тәрбиелейтін орын екенін түсіндіру. |
|
3.апта . Мнеің сүйікті ойыншықтарым |
Дене шынық тыру Аяқтың ұшымен жүру, түрлі жылдамдықпен – баяу, жылдам, орташа қарқынмен 1,5-2 мин тоқтаусыз жүгірулерін нығайту.Оң және сол жақ бүйірімен топталып, құрсаудың ішінен өту қаблетін қалыптастыру. 2- 2,5 м арақашықтықтағы нысанаға құм салынған қапшықты, асықты дәлдеп лақтыруға үйрету. 2.Сапта бір қатармен, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру, шашырап, жұптасып жүгіруге үйрету. Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіруге машықтандыру. Доғаның астымен төрт тағандап еңбектеуге үйрету.. 3.Қозғалыс бағытын өзгертіп, заттар арасымен жүру, жүгіре алуға баулу. Допты басымен итеріп еңбектеуге жаттықтыру.Кедір-бұдыр тақтай үстімен тепе- |
Сөйлеуді дамыту «Қуыршақ Әйгерімнің туған күні» Мақсаты:Балаларға геометриялық пішіндер - шар, текше сөздерін естеріне сақтауға, олардың ерекшеліктерін (мысалы: шар домалақ, домалайды; текше төртбүрышты, орнынан қозғалтуға болады, бірінің үстійе бірін қоюға болады) ажыратуға үйрету. Көркем әдебиет «Шие тергенде» Мақсаты:Жемістің бірнеше түрі жайлы түсінігін жүйелендіру; оларды өсіру тəсілдері туралы түсінігін кеңейту. Есте сақтау, зейін қою, ойлау қабілетін дамыту. Қарапайым зерттеу жұмыстарымен айналысу қабілетін қалыптастыру. |
Математика негіздері «Сан мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Үлкен, кіші, кішкентай. Шаршы» Мақсаты: Сан мен заттың саны арасуындағы сәйкестікті табу: заттарды санау қабілетін күшейту (5 саны көлемінде) заттарды көлеміне қарай ( үлкен , кіші , кішкентай ) салыстыруды жалғастырамыз : осы сөздерді сөйлеу барысында қолданамыз : заттардың ұқсас белгілерін (көлемі) тауып ,оларды сол белгілеріне қарай топтастыруды үйретеміз : геометриялық фигура- шаршы туралы түсінікті нығайту. Жаратылыстану «Сары, қызыл жапырақтар» Мақсаты:Жемістің бірнеше түрі жайлы түсінігін жүйелендіру; оларды өсіру тəсілдері туралы түсінігін кеңейту. Есте сақтау, зейін қою, ойлау қабілетін дамыту. Құрастыру «Көп қабатты үйлер» «Жаяужүргіншілерг, мәшинелерге арналған кең және тар жолдар» меңгерту |
Сурет салу Тостаған (Акварель бояу) Мақсаты: балалардың шығармашылық қабілетін дамыту, заттың пішіндері туралы білімдерін жетілдіру, тостаған туралы білімдерін бекіту. Жапсыру «Көшедегі үйлер» Мақсаты:көп қабатты және бір қабатты үйлерге арналған бөлшектерді ретімен жапсыра білуге үйрету. Музыка «Отбасы» Мақсаты:Қуыршақ арқылы балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу, музыкалық қабілетін дамыту Музыка «Отбасы» Мақсаты:Қуыршақ арқылы балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу, музыкалық қабілетін дамыту |
|
|
|
4. апта. Жиһаздар |
Дене шынық тыру 1.Сапта бір қатармен, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру, жүгіруге жаттықтыру. Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіруге үйрету.Допты екі қолмен заттар арасымен домалатуға үйрету (арақашықтығы4 м). 2. Заттардан аттап, тізені жоғары көтеріп жүру, жүгіруге жаттықтыру. Допты екі қолмен заттар арасымен домалатуға машықтандыру (арақашықтығы 4 м). Допты басымен итеріп еңбектеуге үйрету. 3.Қозғалыс бағытын өзгертіп, заттар арасымен жүру, жүгіруге баулу. Допты басымен итеріп еңбектеуге үйрету.Кедір-бұдыр тақтай үстімен тепе-теңдікті сақтап жүруге үйрету. |
Сөйлеуді дамыту «Масақ» Масақ туралы түсінік беру. Тіл байлығын кеңейту Көркем әдебиет «Актер деген кім?»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |