Материалдар / 2023-2024 оқу жылына арналған 6 сыныптың тәрбие жұмысының жылдық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2023-2024 оқу жылына арналған 6 сыныптың тәрбие жұмысының жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 оқу жылына арналған 5-9 сыныптың тәрбие жұмысының жылдық жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2024
282
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін.

Мектеп директоры:















2023-2024 оқу жылына арналған 6 сыныптың тәрбие жұмысының жылдық жоспары




Сынып жетекші:






2023-2024оқу жылы


МАҚСАТЫ:


Мақсаты: Өмірдің ағымдағы мәселелерін шешуге қабілетті сынып ұжымын ұйымдастыру; тұлғаны зерделеу және қажет болған жағдайда оқушылардың тәрбиесін түзету .Өскелең ұрпақты демократиялық қоғамда өмір сүруге үйрету; азаматтық белсенділік, құзыреттілікті қалыптастыру;  сыни ойлау, жалпы және құқықтық мәдениет қалыптастыруға ықпал ету; азамат-патриоттың егемен тұлғасын қалыптастыру, ұлттық тәрбие-білім беру жүйелері жағдайында тұлғаны этникаландыру.


МІНДЕТІ:

Міндеттері:

оқушылар туралы ақпарат жинау және талдау;

оқушылардың даму деңгейін анықтау (ойлау, шығармашылық қабілеттері, физикалық және психологиялық денсаулығы және т.б.);

тұлғалық-бағдарлық көзқарас негізінде әрбір баланың дамуы мен тәрбиесі үшін тиімді жағдайлар жасау.  Тұлғаны әлеуметтердіру үшін жағдай жасау;

азаматтық өзіндік сананы қалыптастыру;

ұлттық келісім негізі ретінде ізгілікке, бейбіт сүйгіштікке тәрбиелеу;

құқықтық сананы және заңға бағынушылықты тәрбиелеу;

әлеуметтік дағдылар қалыптастыру;

жеке адамдар мен халықтар арасында ынтымақтастыққа қабілетті тұлғаның өзіндігін нығайту;

оқушыларда әлемдік мәдениеттің және Қазақстан мәдениетінің алуан түрлілігі туралы түсінік қалыптастыру, оқушылардың этникалық тәрбиесі ерекшеліктерін ескеру негізі ретінде ұлттық тәрбие жүйесінде этнос субъектісін қалыптастыру.







Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысында басшылыққа алатын нормативті құжаттар


1) «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы;

2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;

3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011 жыл;

4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8тамыздағы Заңы;

5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы;

6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018жылғы 02шілдедегі № 169-VI Заңы;

7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007жылғы 27 шілдедегі Заңы;

8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.

10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018жылғы 1қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.

11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім беру»жобасы










2023-2024 оқу жылы оқушылармен өткізілетін жұмыстың негізгі бағыттары,формалары

мен нысандары:


І. ЖАҢА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ МЕН ААЗАМАТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ,ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ

Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.

ІІ. РУХАНИ ТАНЫМДЫҚ ТӘРБИЕ

Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.

ІІІ. ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ

Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау.


ІV. ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕ

Мақсаты: Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.


V. ЕҢБЕК, ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕ

Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.


VІ. КӨПМӘДЕНИЕТТІ ЖӘНЕ КӨРКЕМ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ

Мақсаты: Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.


VІІ. ЗИЯТКЕРЛІК ТӘРБИЕ, АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТТІ ТӘРБИЕЛЕУ

Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.


VІІІ. ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ, САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Мақсаты:Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау білік

тілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.

Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары


1. Бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.

Міндеттері:

Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға;

ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;11 елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз елінің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы жетістіктеріне;басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына;

өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи өміріне;

Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


1


Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



2

«Қауіпсіз мектеп автобусы»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



3

«Жолда жүру ережелерін білемізбе?»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



4

«Өрт тілсіз жау»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



5

«Бала құқығы адам құқығы»

Тәрбие сағыты

Сынып жетекші



6

«Зорлық зомбылықсыз балалық шақ»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



7

«Сыбайлас жемқорлықсыз әлем»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



8

«Тұғырың биік болсын туған ел»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



2. Бағыты: рухани-адамгершілік тәрбие
Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани- адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.

Міндеттері:

мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына; өзінің қасиетіне, арына және парызына; ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына;өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына;12 діни құндылықтарға; ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын жетілдіруге; ар-ұжданымен орындалған қылықтарға;түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне; адамдарға риясыз қызмет етуіне; өз ата-анасы, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім білдіру.



Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


9

«Мен өмірді қалаймын»

Психологиялық тренинг

Сынып жетекші



10

«Ислам дінінің ізгілігі»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



11

«Ұлалар ізімен....Алғыста шек болмайды»

Тәрбие сағаты




3. Бағыты: Ұлттық тәрбие
Мақсаты
: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау.


Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


12

«Имандылық жарасады ұл қызға»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



13

«Ұлттық тәрбие дегеніміз не?»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



14

«Кешегі күн бүгінгі тарих»

Танымдық сабақ

Сынып жетекші



4. Бағыты: Отбасылық тәрбие
Мақсаты
: Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық- педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.

Міндеттері:

этноәлеуметтік рөлдерге; өз отбасына және ұрпақ жалғастыруға; адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау



Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


15

«Бақытты отбасы»

Танымдық сағат

Сынып жетекші



16

«Отбасындағы менің міндеттерім»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



17

«Әке жолы ізгіліктің іздері»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



18

«Отбасылық салт дәстүр,әдет ғұрпыңды білесіңбе?»

Дөңгелек үстел

Сынып жетекші




5. Бағыты: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
Мақсаты:
Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

Міндеттері:.

мемлекеттің экологиялық даму саласы бойынша саясатына, атап айтқанда «Жасыл экономика» бағдарламасына;

экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне; «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне; табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке;

кәсіби білім мен өнімді еңбекке; нарықтық экономика заңдарына құнтты және позитивті көзқарас қалыптастыру; экологиялық қауіпсіздік тәртібінің нормаларын сақтауға;

еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге; мамандық таңдауына; үздіксіз білім негізінде кәсіби жинақылыққа саналы қатынас таныту.



Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


19

«Еңбек түбі береке»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



20

«Туған жердің асыл қазынасы»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



21

«Қоршаған ортаны аялайық»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



22

«Экологияны таза ұстайық»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



23

«Мамандықтар әлемі»

Тәрбиһе сағаты

сынып жетекші



24

«Табиғатты аялайық»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



6. Бағыты: Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.

Міндеттері:.

өмір бойы білім алуына; өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалану біліктілігіне;

сыни тұрғыдан ойлау, талдау және алған ақпаратты тиімді пайдалану қабілетіне;

зерттеушілік және жобалық қызмет біліктерін, инновацияға қабілеттілікті меңгеруіне; пікірталас жүргізу дағдыларына; жасампаз қызметке; топтағы жұмысқа, корпоративтік рухты нығайтуға; ақпарат көздерін сыни іріктеуге;

Интернет-қауымдастығына қосылу дәрежесіне; Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіру;

Интернет-сауаттылық қалыптастыруға; ақпараттық қызметте және байланыс жасауда этикалық нормаларға; жоғары ақпараттық мәдениет қалыптастыруға ұмтылу және қызығушылық білдіру.


Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


25

«Ұшқыр ойлы жұлдыздар»

Интеллектуалды ойын

Сынып жетекші



26

«Менің өмірлік жоспарым,келешегім,мүмкіндігім»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



27

«Буллингсіз өмір»

пікірсайыс

Сынып жетекші



28

«Тіл парасаты»

Интеллектуалды ойын

Сынып жетекші



7. Бағыты: көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие
Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.

Міндеттері:.толеранттық және ғаламдық пікірге; көпмәдениеттілік және көптілділікке; мемлекеттік тілді, орыс, ағылшын және өзге тілдерді білу; мәдениетаралық әрекетке; қоғамда және қоғамдық орындардағы жалпыға ортақ мінез-құлық нормаларына;қарым-қатынас мәдениетіне; эстетикалық мұраттарға, көркемөнер құндылықтарына; шығармашылықпен ойлауға және қиялға, шығармашылық-эстетикалық қызметті қалыптастыруға қызығушылық, ұмтылыс таныту



Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі


29

«Әдептілік белгісі-иіліп сәлем бергені»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



30

«Сыпайы сөйлеу сыйласу»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



31

«Менің жақсы қасиеттерім»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші



8. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.

Міндеттері:.

денсаулық жағдайының скринингіне; әлеуметтік мақсаттар мен рухани қажеттіліктерге; теріс ықпалдарға қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін меңгеруге; табиғи қабілеттерді орынды пайдалануға;

денсаулық сақтауға және нығайтуға, қауіпсіз және жауапты мінез- құлыққа; өмірдегі жаңа жағдайларға сабырлылыққа; қауіпсіздік және өмір сүру әрекетін қамтамасыз етуге; денсаулық сақтау ортасын құруға тілегі және даярлық білдіру.


Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі

32

«Бақытым да ,байлығымда денсаулық»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші

Дене шынықтыру мұғалімі


33

«Дені саудың жаны сау»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші


34

«ЖҚТБ-ХХІ ғасыр дерті»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші


35

«Арман!Еңбек! Сенім!»

эстафета

Сынып жетекші

медбике


36

«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі»

Тәрбие сағаты

Сынып жетекші







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!