2025-2026 оқу жылында АПҚО жұмысын жүзеге асыру жоспары
|
|
Сабақтың нөмірі |
Балаларға арналған сабақтар |
Ата аналарға арналған сабақтар |
Бірлескен сабақтар |
Жауапты лар |
|
1-кездесу |
Мақсаты: қауіпсіз қарым-қатынас пен ұйымшылдық үшін жағдай жасау, топта сенім мен жайлылықтың не- гізін қалау. Міндеттері:
|
Мақсаты: ата-ана- ларға жан жарақаты тәжірибесінің балаға әсері туралы негізгі білім беру. Міндеттері:
|
Мақсаты: бірле- скен іс-шаралар арқылы балалар мен ата-аналар арасындағы байла- нысты нығайту. Міндеттері:
|
Қазан |
|
|
2- кездесу |
Мақсаты: бала- ларға эмоция- ларын жақсы түсінуге көмектесу, сезімдерді қауіпсіз білдіру дағдысын дамыту. Міндеттері:
|
Мақсаты: ата-ана- ларға өздерінің эмо- цияларын және олар- дың балаға әсерін жақсырақ түсінуге көмектесу. Міндеттері:
|
Мақсаты: эмоци- яларды талқы- лау үшін қауіпсіз кеңістік құру. Міндеттері:
|
Қаңтар |
-
-
3-кездесу
Мақсаты: бала- ларға өздерінің күші мен ресурста- рын көруге көмек- тесу, өмірдегі қол- дау мен мағыналы сәттерді түсіну қа- білетін дамыту.
Міндеттері:
-
өз қасиеттері мен құндылықтарын ұғынуды арттыру;
-
эмоцияны қауіпсіз білдіруге үйрету;
-
өз-өзін позитивті қабылдауды қол- дау.
Мақсаты: ата-ана- ларға бала үшін қа- уіпсіз және тұрақты атмосфераны құру- дағы рөлін түсінуге көмектесу.
Міндеттері:
-
балалардың эмоци- яларын қолдау және түсіну дағдыларын дамыту;
-
болжау, рәсімдер және жағымды қол- дау балаларға өздерін сенімді сезінуге қалай көмектесетінін көрсе- ту.
Мақсаты: күрделі оқиғалар туралы диалог үшін қо- лайлы мүмкіндік жасау.
Міндеттері:
-
балада оң сәй- кестікті қалыпта- стыру;
-
ата-ананың балаға және өзіне деген сенімін нығайту;
-
баланың жетістік- терін қолдау мәде- ниетін қалыптасты- ру.
Наурыз
4-кездесу
Мақсаты: өзін-өзі қорғау дағдыла- рын, сенімді мі- нез-құлықты және көмек сұрай білуді дамыту.
Міндеттері:
-
балаларды өз ше- караларын қорға- уға үйрету;
-
қысым немесе қауіп жағдайында әрекет ету алгорит- мін беру;
-
көмек сұрау дағ- дыларын бекіту
Мақсаты: ата-ана- ларға жарақаттану жағдайларының ал- дын алуға, баланы қы- сым көрсетпей қолда- уға үйрету.
Міндеттері:
-
ата-аналарға бала- ның мазасыздығын тануға көмектесу;
-
баланың қорқы- нышы мен мазасы- здығына қатысты дұрыс реакция көрсе- туге үйрету;
-
баламен сенімді қа- рым-қатынас дағды- ларын дамыту.
Мақсаты: алдыңғы кездесулерде ба- лалар мен ата-ана- лардың алған дағ- дыларын бекіту.
Міндеттері:
-
ата-аналар мен балаларға өздерін қиындықтарды жеңе алатын біртұтас команда сияқты сезінуге көмектесу;
-
белсенді тыңдау және қолдау дағ- дыларын дамыту.
Мамыр
-
-
АТА-АНА ЖӘНЕ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН
«БАЛА ҚАУІПСІЗДІГІ»
ТРЕНИНГ САБАҚТАРЫНЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
|
Сабақ № |
Ата-аналарға арналған сабақтар |
Оқушыларға арналған сабақтар |
Уақыты |
Жауапты |
|
1–4 сыныптарға арналған сабақтар |
|
|
||
|
1-сабақ |
Тақырып: Жеке қауіпсіздік және баланы зорлық-зомбылықтан қорғау Мақсаты: Ата-аналардың ба- ланың жеке қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, оның жеке шекараларын сақтауға, зор- лық-зомбылық белгілерін дер кезінде тануға және мазасыз- дық сигналдарына дұрыс әре- кет етуге дайындығын қалыпта- стыру |
Тақырып: Мен не дұрыс, не бұрыс екенін білемін! Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының жеке шекара- лар мен зорлық-зомбылық түр- лері туралы түсінігін қалыпта- стыру, зорлық әрекеттерін тану қабілетін дамыту және қауіпті немесе қолайсыз жағдайларда қауіпсіз мінез-құлық үлгілерін қа- лыптастыру. |
Қазан |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
2-сабақ |
Тақырып: Цифрлық қа- уіпсіздік және бала- ны онлайн ортада қорғау Мақсаты: Ата-аналардың бала- ларға қатысты онлайн ортадағы зорлық-зомбылық тәуекелдері туралы хабардарлығын арттыру және оларды кибербуллингтен қорғау дағдыларын қалыпта- стыру |
Тақырып: Ережесін білсем, ин- тернет — менің сенімді досым Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының интернеттегі қа- уіпсіз мінез-құлықтың негізгі ере- желері туралы түсінігін қалыпта- стыру |
Сәуір |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
5–9 сыныптарға арналған сабақтар |
|
|
||
|
1-сабақ |
Тақырып: Жасөспірімді зор- лық-зомбылықтан қорға- удың негізі – сенім мен жеке шекараға құрмет Мақсаты: Жасөспірімді зор- лық-зомбылықтан қорғауға ар- налған жағдайларды қалыпта- стыру: қорғау ережелері және отбасындағы сенім мен жеке кеңістікті қабылдау ортасын құру |
Тақырып: Зорлық-зомбылыққа жол жоқ: шекараңды таны, қорға- нуды үйрен! Мақсаты: Жасөспірімдерде зор- лық-зомбылық мәселесіне сана- лы көзқарас қалыптастыру, жеке шекаралардың маңыздылығын түсіндіру және күнделікті өмірде оларды қорғау дағдыларын да- мыту |
Қараша |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
2-сабақ |
Тақырып: Бүгінгі жасөспірім: қауіптің бел- гілері және қорғану тәсілдері Мақсаты: Ата-аналардың циф- рлық қауіпсіздік саласындағы құзыреттілігін дамыту, цифр- лық іздің балалар қауіпсіздігіне әсерін түсіну, онлайн-зорлықты тану және алдын алу дағдыла- рын қалыптастыру |
Тақырып: Цифрлық әлемде қорғанудың жолдары Мақсаты: Оқушыларда цифрлық кеңістіктегі қауіпсіз мінез-құлық ережелері туралы түсінік қалып- тастыру, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын және цифрлық тех- нологияларды жауапкершілікпен пайдалану көзқарасын дамыту |
Наурыз |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
10–11 сыныптарға арналған сабақтар |
||||
|
1-сабақ |
Тақырып: Шекара мен қол- дау: жасөспірімге өмірлік сынақтарды еңсеруге қа- лай көмектесуге болады Мақсаты: Жасөспірімнің ата-а- наларында жеке шекаралар- дың және психологиялық қол- даудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, сенімді нығайтуға және жасөспірімнің эмоционалдық тұрақтылығын арттыруға ықпал ететін кон- структивті қарым-қатынас дағ- дыларын дамыту |
Тақырып: Жеке шекара және зорлық-зомбылық: көремін, түсі- немін, әрекет етемін Мақсаты: Жасөспірімдерде зор- лық-зомбылық пен жеке шекара- лардың бұзылуы мәселесін түсін- діру, әлеуметтік жағдайларды сыни бағалау қабілетін арттыру және тиімді өзін-өзі қорғау дағды- ларын дамыту |
Желтоқсан |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
2-сабақ |
Тақырып: Цифрлық әлем- дегі жасөспірімнің қауіпсіздігі мен жауапкершілігі Мақсаты: Ата-аналардың циф- рлық қауіпсіздік саласындағы функционалдық құзыреттерін дамыту, бұл жасөспірімдерді онлайн ортада тиімді қолдап, қорғауға мүмкіндік береді |
Тақырып: Желідегі қауіптер және олардан қорғану жолдары Мақсаты: Жоғары сынып оқушы- ларында желілік қауіптерден қорғану тәсілдері туралы толық түсінік қалыптастыру |
Мамыр |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
ДТІЖО
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2025-2026 оқу жылында АПҚО жұмысын жүзеге асыру жоспары
2025-2026 оқу жылында АПҚО жұмысын жүзеге асыру жоспары
2025-2026 оқу жылында АПҚО жұмысын жүзеге асыру жоспары
|
|
Сабақтың нөмірі |
Балаларға арналған сабақтар |
Ата аналарға арналған сабақтар |
Бірлескен сабақтар |
Жауапты лар |
|
1-кездесу |
Мақсаты: қауіпсіз қарым-қатынас пен ұйымшылдық үшін жағдай жасау, топта сенім мен жайлылықтың не- гізін қалау. Міндеттері:
|
Мақсаты: ата-ана- ларға жан жарақаты тәжірибесінің балаға әсері туралы негізгі білім беру. Міндеттері:
|
Мақсаты: бірле- скен іс-шаралар арқылы балалар мен ата-аналар арасындағы байла- нысты нығайту. Міндеттері:
|
Қазан |
|
|
2- кездесу |
Мақсаты: бала- ларға эмоция- ларын жақсы түсінуге көмектесу, сезімдерді қауіпсіз білдіру дағдысын дамыту. Міндеттері:
|
Мақсаты: ата-ана- ларға өздерінің эмо- цияларын және олар- дың балаға әсерін жақсырақ түсінуге көмектесу. Міндеттері:
|
Мақсаты: эмоци- яларды талқы- лау үшін қауіпсіз кеңістік құру. Міндеттері:
|
Қаңтар |
-
-
3-кездесу
Мақсаты: бала- ларға өздерінің күші мен ресурста- рын көруге көмек- тесу, өмірдегі қол- дау мен мағыналы сәттерді түсіну қа- білетін дамыту.
Міндеттері:
-
өз қасиеттері мен құндылықтарын ұғынуды арттыру;
-
эмоцияны қауіпсіз білдіруге үйрету;
-
өз-өзін позитивті қабылдауды қол- дау.
Мақсаты: ата-ана- ларға бала үшін қа- уіпсіз және тұрақты атмосфераны құру- дағы рөлін түсінуге көмектесу.
Міндеттері:
-
балалардың эмоци- яларын қолдау және түсіну дағдыларын дамыту;
-
болжау, рәсімдер және жағымды қол- дау балаларға өздерін сенімді сезінуге қалай көмектесетінін көрсе- ту.
Мақсаты: күрделі оқиғалар туралы диалог үшін қо- лайлы мүмкіндік жасау.
Міндеттері:
-
балада оң сәй- кестікті қалыпта- стыру;
-
ата-ананың балаға және өзіне деген сенімін нығайту;
-
баланың жетістік- терін қолдау мәде- ниетін қалыптасты- ру.
Наурыз
4-кездесу
Мақсаты: өзін-өзі қорғау дағдыла- рын, сенімді мі- нез-құлықты және көмек сұрай білуді дамыту.
Міндеттері:
-
балаларды өз ше- караларын қорға- уға үйрету;
-
қысым немесе қауіп жағдайында әрекет ету алгорит- мін беру;
-
көмек сұрау дағ- дыларын бекіту
Мақсаты: ата-ана- ларға жарақаттану жағдайларының ал- дын алуға, баланы қы- сым көрсетпей қолда- уға үйрету.
Міндеттері:
-
ата-аналарға бала- ның мазасыздығын тануға көмектесу;
-
баланың қорқы- нышы мен мазасы- здығына қатысты дұрыс реакция көрсе- туге үйрету;
-
баламен сенімді қа- рым-қатынас дағды- ларын дамыту.
Мақсаты: алдыңғы кездесулерде ба- лалар мен ата-ана- лардың алған дағ- дыларын бекіту.
Міндеттері:
-
ата-аналар мен балаларға өздерін қиындықтарды жеңе алатын біртұтас команда сияқты сезінуге көмектесу;
-
белсенді тыңдау және қолдау дағ- дыларын дамыту.
Мамыр
-
-
АТА-АНА ЖӘНЕ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН
«БАЛА ҚАУІПСІЗДІГІ»
ТРЕНИНГ САБАҚТАРЫНЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
|
Сабақ № |
Ата-аналарға арналған сабақтар |
Оқушыларға арналған сабақтар |
Уақыты |
Жауапты |
|
1–4 сыныптарға арналған сабақтар |
|
|
||
|
1-сабақ |
Тақырып: Жеке қауіпсіздік және баланы зорлық-зомбылықтан қорғау Мақсаты: Ата-аналардың ба- ланың жеке қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, оның жеке шекараларын сақтауға, зор- лық-зомбылық белгілерін дер кезінде тануға және мазасыз- дық сигналдарына дұрыс әре- кет етуге дайындығын қалыпта- стыру |
Тақырып: Мен не дұрыс, не бұрыс екенін білемін! Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының жеке шекара- лар мен зорлық-зомбылық түр- лері туралы түсінігін қалыпта- стыру, зорлық әрекеттерін тану қабілетін дамыту және қауіпті немесе қолайсыз жағдайларда қауіпсіз мінез-құлық үлгілерін қа- лыптастыру. |
Қазан |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
2-сабақ |
Тақырып: Цифрлық қа- уіпсіздік және бала- ны онлайн ортада қорғау Мақсаты: Ата-аналардың бала- ларға қатысты онлайн ортадағы зорлық-зомбылық тәуекелдері туралы хабардарлығын арттыру және оларды кибербуллингтен қорғау дағдыларын қалыпта- стыру |
Тақырып: Ережесін білсем, ин- тернет — менің сенімді досым Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының интернеттегі қа- уіпсіз мінез-құлықтың негізгі ере- желері туралы түсінігін қалыпта- стыру |
Сәуір |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
5–9 сыныптарға арналған сабақтар |
|
|
||
|
1-сабақ |
Тақырып: Жасөспірімді зор- лық-зомбылықтан қорға- удың негізі – сенім мен жеке шекараға құрмет Мақсаты: Жасөспірімді зор- лық-зомбылықтан қорғауға ар- налған жағдайларды қалыпта- стыру: қорғау ережелері және отбасындағы сенім мен жеке кеңістікті қабылдау ортасын құру |
Тақырып: Зорлық-зомбылыққа жол жоқ: шекараңды таны, қорға- нуды үйрен! Мақсаты: Жасөспірімдерде зор- лық-зомбылық мәселесіне сана- лы көзқарас қалыптастыру, жеке шекаралардың маңыздылығын түсіндіру және күнделікті өмірде оларды қорғау дағдыларын да- мыту |
Қараша |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
2-сабақ |
Тақырып: Бүгінгі жасөспірім: қауіптің бел- гілері және қорғану тәсілдері Мақсаты: Ата-аналардың циф- рлық қауіпсіздік саласындағы құзыреттілігін дамыту, цифр- лық іздің балалар қауіпсіздігіне әсерін түсіну, онлайн-зорлықты тану және алдын алу дағдыла- рын қалыптастыру |
Тақырып: Цифрлық әлемде қорғанудың жолдары Мақсаты: Оқушыларда цифрлық кеңістіктегі қауіпсіз мінез-құлық ережелері туралы түсінік қалып- тастыру, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын және цифрлық тех- нологияларды жауапкершілікпен пайдалану көзқарасын дамыту |
Наурыз |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
10–11 сыныптарға арналған сабақтар |
||||
|
1-сабақ |
Тақырып: Шекара мен қол- дау: жасөспірімге өмірлік сынақтарды еңсеруге қа- лай көмектесуге болады Мақсаты: Жасөспірімнің ата-а- наларында жеке шекаралар- дың және психологиялық қол- даудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, сенімді нығайтуға және жасөспірімнің эмоционалдық тұрақтылығын арттыруға ықпал ететін кон- структивті қарым-қатынас дағ- дыларын дамыту |
Тақырып: Жеке шекара және зорлық-зомбылық: көремін, түсі- немін, әрекет етемін Мақсаты: Жасөспірімдерде зор- лық-зомбылық пен жеке шекара- лардың бұзылуы мәселесін түсін- діру, әлеуметтік жағдайларды сыни бағалау қабілетін арттыру және тиімді өзін-өзі қорғау дағды- ларын дамыту |
Желтоқсан |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
|
2-сабақ |
Тақырып: Цифрлық әлем- дегі жасөспірімнің қауіпсіздігі мен жауапкершілігі Мақсаты: Ата-аналардың циф- рлық қауіпсіздік саласындағы функционалдық құзыреттерін дамыту, бұл жасөспірімдерді онлайн ортада тиімді қолдап, қорғауға мүмкіндік береді |
Тақырып: Желідегі қауіптер және олардан қорғану жолдары Мақсаты: Жоғары сынып оқушы- ларында желілік қауіптерден қорғану тәсілдері туралы толық түсінік қалыптастыру |
Мамыр |
ДТІЖО Педагог психолог Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
ДТІЖО
шағым қалдыра аласыз













