|
Сынып жетекшісінің Т.А.Ә. |
Муратбекова П.М. |
|
|
Күні: |
03.02.2025ж |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тақырыбы |
«4 ақпан – Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» |
|
|
Мақсаттары |
Оқушыларға интернетті дұрыс пайдалану жолдары, зияны және пайдасы туралы түсінік беру, интернет желісіндегі әртүрлі блоктармен таныстыру. Оқушыларға ғаламторда өнегелі мінез-құлықты ұстана білу ережелерін түсіндіру. |
|
|
Құндылық |
«Жасампаздық және Жаңашылдық» |
|
|
Дәйексөзі |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Топқа біріктіру Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Тақырыпқа шығу
- Әлеуметтік желіде қаншалықты уақыт отырасыз? - Ғаламтор не үшін қажет? Оқушылардың жауаптары арқылы сабақтың тақырыбына шығу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
Қауіпсіздік сабағы «Бейтаныс адамның шақыруынан қалай сенімді және қауіпсіз бас тартуға болады?» |
Оқушылар видеороликті тамашалап, өз ойларын ортаға салады |
Мадақтау сөздер |
https://www.youtube.com/watch?v=9n_SCt8xTf0 |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин |
Мәтінмен жұмыс «Гаухарлар аллеясы» әдісі Ы. Нетикет туралы анықтау үшін ықшамдалған мәтін таратылады. 1994 жылы интернетте «Netiquette» атты кітап пайда болды. Бұл кітапта нетикеттің негізгі 10 ережесі жинақталған. Netiquette - (англ. Net - желі Etiquette - этикет) - ғаламторда өнегелі мінез-құлықты ұстана білу ережелері. Википедияға жүгінсек, әлеуметтік желідегі этике́т, яғни нетикет - мінез-құлық тәртібі - бұл интернет пайдаланушыларының басым көпшілігі қолданатын желідегі дәстүрлер мен мәдениет. Бұл ұғым өткен ғасырдың 80-ші жылдары FIDO желісінде (1990-шы жылдары танымал болған халықаралық желі) пайда болды. 1-тапсырма «Ақиқат/жалған» тапсырмасы
“3 таяқша”
әдісі
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылау Кері байланыс
Нені білгім келеді? Үйге тапсырма «Ғаламтордағы тәртіп» Эссе |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
20. Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам
20. Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам
|
Сынып жетекшісінің Т.А.Ә. |
Муратбекова П.М. |
|
|
Күні: |
03.02.2025ж |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тақырыбы |
«4 ақпан – Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» |
|
|
Мақсаттары |
Оқушыларға интернетті дұрыс пайдалану жолдары, зияны және пайдасы туралы түсінік беру, интернет желісіндегі әртүрлі блоктармен таныстыру. Оқушыларға ғаламторда өнегелі мінез-құлықты ұстана білу ережелерін түсіндіру. |
|
|
Құндылық |
«Жасампаздық және Жаңашылдық» |
|
|
Дәйексөзі |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге |
|
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Топқа біріктіру Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Тақырыпқа шығу
- Әлеуметтік желіде қаншалықты уақыт отырасыз? - Ғаламтор не үшін қажет? Оқушылардың жауаптары арқылы сабақтың тақырыбына шығу. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
Қауіпсіздік сабағы «Бейтаныс адамның шақыруынан қалай сенімді және қауіпсіз бас тартуға болады?» |
Оқушылар видеороликті тамашалап, өз ойларын ортаға салады |
Мадақтау сөздер |
https://www.youtube.com/watch?v=9n_SCt8xTf0 |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин |
Мәтінмен жұмыс «Гаухарлар аллеясы» әдісі Ы. Нетикет туралы анықтау үшін ықшамдалған мәтін таратылады. 1994 жылы интернетте «Netiquette» атты кітап пайда болды. Бұл кітапта нетикеттің негізгі 10 ережесі жинақталған. Netiquette - (англ. Net - желі Etiquette - этикет) - ғаламторда өнегелі мінез-құлықты ұстана білу ережелері. Википедияға жүгінсек, әлеуметтік желідегі этике́т, яғни нетикет - мінез-құлық тәртібі - бұл интернет пайдаланушыларының басым көпшілігі қолданатын желідегі дәстүрлер мен мәдениет. Бұл ұғым өткен ғасырдың 80-ші жылдары FIDO желісінде (1990-шы жылдары танымал болған халықаралық желі) пайда болды. 1-тапсырма «Ақиқат/жалған» тапсырмасы
“3 таяқша”
әдісі
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылау Кері байланыс
Нені білгім келеді? Үйге тапсырма «Ғаламтордағы тәртіп» Эссе |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
шағым қалдыра аласыз














