Материалдар / 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 2 сынып мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
540
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесіМұғалімнің аты-жөні: А. Серикбаева Күні:07.11.2018
СЫНЫП: 2 «Ә»

Жүздік – жаңа сану бірлігі

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау; 2.5.1.1** екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу;
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтай аладыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастырып айта аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады
Бағалау критерийіСанаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді

1000 көлемінде жүздіктермен тура, кері санайды және жазады

Жүздіктерді салыстырады
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс коркем еңбек
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру:



Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.
Жаңа білім10 минут





Білу және түсінуМақсаты:Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№1 Тапсырмасы -100-ге дейін бірліктермен және ондықтармен сана.-10 қарындашты қалай атауға боладыДескриптор -100-ге дейін бірліктермен және ондықтармен санайды-10 қарындашты қалай атауға болатыны анықтайды 1 жүздік =10онд=100бірлікДәптермен жұмыс.№2 Тапсырмасы -Жүздіктерді өсу ретімен ата-Қандай жүздік жетіспейді?Дескриптор -Жүздіктерді өсу ретімен атайды-Қандай жүздік жетіспейтінін анықтайдыОқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











ҚолдануДәптермен жұмыс.№3 Тапсырмасы -СалыстырДескриптор -Салыстырады№4 Тапсырма --Әр есепке сыба таңда-Оларды шығарДескриптор -Есепте.-Өрнектің мәнін табадыОқулық, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Қызыл гүлім - ай"Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтезСұрақ – жауап «Сен маған, мен саған»

Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минутКері байланыс кемесі
Үйге тапсырма:1-бет,№5 есеп
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?

Жүздіктер мен ондықтардың айырмашылығы қандай?
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?



Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
Оқу ісінің меңгерушісі: Сатенбаева Ж.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!