Сабақтың тақырыбы: 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесі | Мұғалімнің аты-жөні: А. Серикбаева Күні:07.11.2018 |
СЫНЫП: 2 «Ә»
| Жүздік – жаңа сану бірлігі
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау; 2.5.1.1** екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу; |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтай аладыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастырып айта аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады |
Бағалау критерийі | Санаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді
1000 көлемінде жүздіктермен тура, кері санайды және жазады
Жүздіктерді салыстырады |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | коркем еңбек |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: |
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуМақсаты:Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№1 Тапсырмасы -100-ге дейін бірліктермен және ондықтармен сана.-10 қарындашты қалай атауға боладыДескриптор -100-ге дейін бірліктермен және ондықтармен санайды-10 қарындашты қалай атауға болатыны анықтайды 1 жүздік =10онд=100бірлікДәптермен жұмыс.№2 Тапсырмасы -Жүздіктерді өсу ретімен ата-Қандай жүздік жетіспейді?Дескриптор -Жүздіктерді өсу ретімен атайды-Қандай жүздік жетіспейтінін анықтайды | Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.№3 Тапсырмасы -СалыстырДескриптор -Салыстырады№4 Тапсырма --Әр есепке сыба таңда-Оларды шығарДескриптор -Есепте.-Өрнектің мәнін табады | Оқулық, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Қызыл гүлім - ай" | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | СинтезСұрақ – жауап «Сен маған, мен саған» |
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | | Кері байланыс кемесі |
Үйге тапсырма:1-бет,№5 есеп |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?
Жүздіктер мен ондықтардың айырмашылығы қандай? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |