|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Атадан өсиет анадан қасиет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға ата-бабаларымыздан қалған асыл мұра – өсиет сөздердің маңыздылығын түсіндіру. Анадан берілетін қасиеттің ұрпақ тәрбиесіндегі рөлін көрсету. Үлкенді сыйлау, кішіге ізет көрсету, ата-ананы қадірлеу сияқты құндылықтарды бойларына сіңіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. |
|
|
Құндылық 4-апта дәйексөзі |
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
"Өсиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Қасиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Атадан өсиет, анадан қасиет" дегенді қалай түсінесіңдер? Мақал-мәтелдермен
жұмыс Мақалдар: "Атадан жақсы ұл туса, елінің қамын жейді. Атадан жаман ұл туса, елінің малын жейді." "Ананың сүті – бал, баланың тілі – бал." "Әкенің ақылы – қазына, ананың ақылы – сана." |
Атадан қалған өсиетАта-бабамыз әрдайым ұрпақтарына ақыл айтып, өмір сүрудің дұрыс жолын көрсеткен. Қазақтың би-шешендері, даналары, ақындары өз өсиеттерінде адалдықты, еңбекқорлықты, әділдікті, үлкенді құрметтеуді үйреткен. Мысал:Бірде бала атасынан
сұрапты: Тапсырма:
|
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма: Өсиет әңгіме оқу және
талқылау «Бір қарт кісі баласына: "Ұлым, әрқашан жақсылық жаса, ешкімге зияныңды тигізбе", – деп өсиет айтыпты. Бірақ бала бұл сөзге мән бермей, өз білгенімен өмір сүреді. Бір күні басына қиындық туғанда ғана әкесінің өсиетінің мәнін түсініп, кеш болса да түзеліпті.» Тапсырма: Әңгімеден қандай тәлім алуғаболады? Өздерің осындай өсиеттің пайдасын көрген жағдайды білесіңдер ме? Ата-ана туралы әңгіме құрастыру Оқушыларға "Менің анамның қасиеті" немесе "Әкемнің өсиеті" деген тақырыпта шағын әңгіме жазу тапсырмасы беріледі. Кейбір оқушылар өз әңгімелерін сынып алдында оқиды.
|
Анадан тараған қасиетАна – отбасының жүрегі, мейірім мен қамқорлықтың символы. Анадан балаға сүйіспеншілік, еңбекқорлық, қайсарлық сияқты қасиеттер беріледі. Мысал:Бір ауылда өте еңбекқор ана болыпты. Ол ерте тұрып, отбасы үшін барлық жағдайды жасап, ешқашан шаршамай, жақындарына қамқорлық танытыпты. Оның балалары да анасының жолын қуып, адал еңбек етіпті. Тапсырма:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
"Жақсы бала қандай болу керек?" постері Әр топқа плакат пен маркерлер беріледі. Олар "Жақсы бала қандай болу керек?" деген сұраққа жауап беретін сөздерді жазып, суреттер салады. Әр топ өз жұмысын қорғайды. "Жүректен жүрекке" (Қорытынды ой) Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Әрқайсысы ата-анаға, ата-әжеге немесе ұстазына жақсы тілек айтып, бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
«Атадан өсиет, анадан қасиет» деген мақалдың мағынасын түсіндір. Ата-анаңа арнап алғыс сөздер жаз. «Менің анам» немесе «Менің атам» тақырыбында шағын әңгіме жаз. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу 2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту. Құралдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; субъективтіліктің аздығы; ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; жаңа және инновациялық жұмыс орындары; энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); жұмыс орындарын жоғалту; хакерлік / киберқылмыс; қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.
3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
21.04.25ж 6-сынып тәрбие қмж Атадан өсиет анадан қасиет
21.04.25ж 6-сынып тәрбие қмж Атадан өсиет анадан қасиет
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Атадан өсиет анадан қасиет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға ата-бабаларымыздан қалған асыл мұра – өсиет сөздердің маңыздылығын түсіндіру. Анадан берілетін қасиеттің ұрпақ тәрбиесіндегі рөлін көрсету. Үлкенді сыйлау, кішіге ізет көрсету, ата-ананы қадірлеу сияқты құндылықтарды бойларына сіңіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. |
|
|
Құндылық 4-апта дәйексөзі |
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
"Өсиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Қасиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Атадан өсиет, анадан қасиет" дегенді қалай түсінесіңдер? Мақал-мәтелдермен
жұмыс Мақалдар: "Атадан жақсы ұл туса, елінің қамын жейді. Атадан жаман ұл туса, елінің малын жейді." "Ананың сүті – бал, баланың тілі – бал." "Әкенің ақылы – қазына, ананың ақылы – сана." |
Атадан қалған өсиетАта-бабамыз әрдайым ұрпақтарына ақыл айтып, өмір сүрудің дұрыс жолын көрсеткен. Қазақтың би-шешендері, даналары, ақындары өз өсиеттерінде адалдықты, еңбекқорлықты, әділдікті, үлкенді құрметтеуді үйреткен. Мысал:Бірде бала атасынан
сұрапты: Тапсырма:
|
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма: Өсиет әңгіме оқу және
талқылау «Бір қарт кісі баласына: "Ұлым, әрқашан жақсылық жаса, ешкімге зияныңды тигізбе", – деп өсиет айтыпты. Бірақ бала бұл сөзге мән бермей, өз білгенімен өмір сүреді. Бір күні басына қиындық туғанда ғана әкесінің өсиетінің мәнін түсініп, кеш болса да түзеліпті.» Тапсырма: Әңгімеден қандай тәлім алуғаболады? Өздерің осындай өсиеттің пайдасын көрген жағдайды білесіңдер ме? Ата-ана туралы әңгіме құрастыру Оқушыларға "Менің анамның қасиеті" немесе "Әкемнің өсиеті" деген тақырыпта шағын әңгіме жазу тапсырмасы беріледі. Кейбір оқушылар өз әңгімелерін сынып алдында оқиды.
|
Анадан тараған қасиетАна – отбасының жүрегі, мейірім мен қамқорлықтың символы. Анадан балаға сүйіспеншілік, еңбекқорлық, қайсарлық сияқты қасиеттер беріледі. Мысал:Бір ауылда өте еңбекқор ана болыпты. Ол ерте тұрып, отбасы үшін барлық жағдайды жасап, ешқашан шаршамай, жақындарына қамқорлық танытыпты. Оның балалары да анасының жолын қуып, адал еңбек етіпті. Тапсырма:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
"Жақсы бала қандай болу керек?" постері Әр топқа плакат пен маркерлер беріледі. Олар "Жақсы бала қандай болу керек?" деген сұраққа жауап беретін сөздерді жазып, суреттер салады. Әр топ өз жұмысын қорғайды. "Жүректен жүрекке" (Қорытынды ой) Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Әрқайсысы ата-анаға, ата-әжеге немесе ұстазына жақсы тілек айтып, бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
«Атадан өсиет, анадан қасиет» деген мақалдың мағынасын түсіндір. Ата-анаңа арнап алғыс сөздер жаз. «Менің анам» немесе «Менің атам» тақырыбында шағын әңгіме жаз. |
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу 2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту. Құралдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; субъективтіліктің аздығы; ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; жаңа және инновациялық жұмыс орындары; энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); жұмыс орындарын жоғалту; хакерлік / киберқылмыс; қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.
3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














