21-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу
|
Бөлімі: |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-бөлім. Роботтехника. Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нұрмолдаева Алия |
|
Күні: |
14.02-16.02.2022 |
|
Сыныбы: 3 «Г», «А», «Ә», «Д», «Е», «В», «Ж», «Б». |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.3.1.1 ақпарат іздей алу (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5 суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Компьютерде файлдар мен бумаларды іздеуді үйреніп, мәтін үзіндісін құжаттан іздеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің ісәрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: 1-7 мин.
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
|
|
|
|
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі. |
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
|
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл түс – «Жарайсың!», Сары түс – «Жақсы»! Қызыл түс – «Талпын!»
|
Интерактивті тақта
Оқулық
Жұмыс Дәптерлері
і |
|
Сабақтың ортасы
(
|
Файлдар мен бумаларды іздеу Файл не буманың орны белгісіз болса , оны табу үшін , WINDOWS 7 нұсқасында төмендегі екі әдістің бірін қолдануға болады.
Файлды іздеу.
Word мәтіндік редакторында жасалған құжатты сөз, сөйлем немесе мәтін үзіндісін іздеуге болады. Ол үшін мәтіндегі Главная (Басты)---Редактирование--- (Редакциялау)---Найти (Табу)командаларын пайдаланамыз. 1-тапсырма . Жеке жұмыс Оқулық 80 бет «Практикалық жұмыс» тапсырмасы 2-тапсырма . Жеке жұмыс Оқулық 80 бет «Практикалық жұмыс» тапсырмасы Дескриптор: -Цифрлық сауаттылық бумасын тауып, орнын анықтайды; -Құжат.docx файлын тауып , орнын анықтайды; - С: дискісінен *.jpeg типіндегі барлық суреттердің файлының тізімі шығарады.
|
|
|
Интерактивті тақта
Оқулық
Жұмыс Дәптерлер
|
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау |
|
вы |
|
Оқу тапсырмасы |
78-80 бет , Үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
21-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу 3-csysg
21-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу 3-csysg
21-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу
|
Бөлімі: |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-бөлім. Роботтехника. Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нұрмолдаева Алия |
|
Күні: |
14.02-16.02.2022 |
|
Сыныбы: 3 «Г», «А», «Ә», «Д», «Е», «В», «Ж», «Б». |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.3.1.1 ақпарат іздей алу (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5 суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Компьютерде файлдар мен бумаларды іздеуді үйреніп, мәтін үзіндісін құжаттан іздеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің ісәрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: 1-7 мин.
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу.
|
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
|
|
|
|
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі. |
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
|
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды. Жасыл түс – «Жарайсың!», Сары түс – «Жақсы»! Қызыл түс – «Талпын!»
|
Интерактивті тақта
Оқулық
Жұмыс Дәптерлері
і |
|
Сабақтың ортасы
(
|
Файлдар мен бумаларды іздеу Файл не буманың орны белгісіз болса , оны табу үшін , WINDOWS 7 нұсқасында төмендегі екі әдістің бірін қолдануға болады.
Файлды іздеу.
Word мәтіндік редакторында жасалған құжатты сөз, сөйлем немесе мәтін үзіндісін іздеуге болады. Ол үшін мәтіндегі Главная (Басты)---Редактирование--- (Редакциялау)---Найти (Табу)командаларын пайдаланамыз. 1-тапсырма . Жеке жұмыс Оқулық 80 бет «Практикалық жұмыс» тапсырмасы 2-тапсырма . Жеке жұмыс Оқулық 80 бет «Практикалық жұмыс» тапсырмасы Дескриптор: -Цифрлық сауаттылық бумасын тауып, орнын анықтайды; -Құжат.docx файлын тауып , орнын анықтайды; - С: дискісінен *.jpeg типіндегі барлық суреттердің файлының тізімі шығарады.
|
|
|
Интерактивті тақта
Оқулық
Жұмыс Дәптерлер
|
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау |
|
вы |
|
Оқу тапсырмасы |
78-80 бет , Үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















