Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Атақты тұлғалар

    Педагогтің аты - жөні

    Дүйсенғали А.К

    Күні

    21.02.22

    Сынып:3 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Математика

    Сабақтың тақырыбы

    Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    3.1.1.4 екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктейді

    Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды.

    Кейбір оқушылар: есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады.

    Бағалау критерийі

    - екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды.

    - есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру. Өткенді бекіту

    7 минут


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

    Үй тапсырмасын тексеру

    №2,3 – 56 бет

    Қызығушылығын ояту

    Ұжымдық жұмыс

    Ахмет Байтұрсынұлы – ақын,ғалым,аудармашы,педагог

    Тиімді тәсілмен есептеп,Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықта.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

    Үй тапсырмасын тексертеді.

    Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықтайды

    «Басбармақ» әдісі арқылы.

    Дұрыс орындалған үй тапсырмасына

    1 балл

    Оқулық

    №1,57 бет

    Ахмет Байтұрсынұлының суреті

    Жаңа сабақ

    16 минут




















    12 минут




    1-тапсырма

    Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.

    1)(400+160): 40-14

    400+160 -560

    560:40-14

    2)(60+9):3- 60:3+9:3-23

    Бөлу қалай орындалғанына қара.

    Жазамын: бөлінгіш – 86, бөлгіш – 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш – 8 ондық. Бөліндінің мәнінде 2 цифр болады (ондық, бірлік).
    ​Ондықтарды бөлемін: 8 : 2 = 4, бөліндіге 4 санын жазамын. Тексеремін: қанша ондықты бөлдік ондықтардың астына 8-ді жазамын. Азайтамын: 8 – 8 = 0, ондықтар толық бөлінді.
    ​Бірліктерді бөлемін: 6 : 2 = 3, бөліндіге 3 санын жазамын. Қанша бірлікті бөлгенімді тексеремін. Ол үшін көбейтемін: 2 ∙ 3 = 6, бірліктердің астына 6 санын жазамын. Азайтамын: 6 – 6 = 0, бірліктер толық бөлінді.
    Жауабын оқимын: 43.​? Ол үшін көбейтемін: 2 ∙ 4 = 8, 


    3-тапсырма

    84:2-42 64:2-32 55:5-11

    93:3-31 86:2-43 77:7-11

    69:3-23 84:4-21 63:3-21

    Дескриптор:

    - бірінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - екінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - үшінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - төртінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - бесінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - алтыншы өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - жетінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - сегізінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    4-тапсырма. Есепті шығар

    Жолаушылар пойызындағы 3 вагонның әрқайсысында 32 жолаушыданал 4 вагонның әрқайсысында 24 жолаушыдан бар.Пойызда барлығы қанша жолаушы бар?​

    3×32+24×2=144

    3 вагонда -32ж. 2 вагонда-24ж

    Жауабы: Барлығы 144ж

    Өрнек бойынша есеп құрастырып, оны шығар.

    32*3-24*2

    5 – тапсырма. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар.

    а) Аудандағы балалар кітапханасына екі қорап кітап әкелінді. Бірінші қорапта 24 кітап, екіншісінде 32 кітап бар. Барлық кітап әр сөреге 8-ден қойылды. Қанша сөреге кітап қойылды?

    1-қорапта – 24 к.

    2-қорапта – 32 к.

    Әр сөреге – 8 к.

    Қанша сөреге кітап қойылды - ?

    Шешуі: 1-тәсіл. (32+24):8 = 7

    2-тәсіл. 32:8+24:8 = 4+3 = 7

    Жауабы: Әр сөреге 7 кітаптан қойылды.

    Дескриптор:

    - қысқаша шартын дұрыс жазады

    -амал таңбасын дұрыс таңдайды

    -мәнін дұрыс есептейді.

    -жауабын толық жазады

    - есепті әртүрлі тәсілмен шығарады.

    (барлығы дұрыс орындалған жағдайда 1балл)


    Өрнектерді баған түрінде жазады және есептейді.



    Мұғалім түсіндірмесі бойынша есеп шығарады
















    Есептерді бағандап шығарады. Көбейту кестесін ескереді.


















    Сөз есепті шығарады. Сұраққа жауап береді








    Есепті түрлі тәсілмен шығарады.














    Кері есеп құрастырады







    Шапалақ әдісі арқылы бағалайды





















    «Үш шапалақ» әдісі




    ҚБ:

    1 балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл










    ҚБ

    1балл


    Барлығы

    10 балл

    Оқулық

    №3, 58 бет

























































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аида Канагатовна
    20 Ақпан 2022
    503
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    22-аптаның 1-сабағы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    22-аптаның 1-сабағы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3 -тоқсан бойынша математика пәнінен 22-аптаның бірінші сабағына арналған қмж. 3-сынып, 106-сабақ бойынша. Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу. Қазақ халқының ұлы ағартушылары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Атақты тұлғалар

    Педагогтің аты - жөні

    Дүйсенғали А.К

    Күні

    21.02.22

    Сынып:3 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Математика

    Сабақтың тақырыбы

    Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    3.1.1.4 екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктейді

    Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды.

    Кейбір оқушылар: есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады.

    Бағалау критерийі

    - екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды.

    - есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру. Өткенді бекіту

    7 минут


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

    Үй тапсырмасын тексеру

    №2,3 – 56 бет

    Қызығушылығын ояту

    Ұжымдық жұмыс

    Ахмет Байтұрсынұлы – ақын,ғалым,аудармашы,педагог

    Тиімді тәсілмен есептеп,Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықта.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.

    Үй тапсырмасын тексертеді.

    Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықтайды

    «Басбармақ» әдісі арқылы.

    Дұрыс орындалған үй тапсырмасына

    1 балл

    Оқулық

    №1,57 бет

    Ахмет Байтұрсынұлының суреті

    Жаңа сабақ

    16 минут




















    12 минут




    1-тапсырма

    Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.

    1)(400+160): 40-14

    400+160 -560

    560:40-14

    2)(60+9):3- 60:3+9:3-23

    Бөлу қалай орындалғанына қара.

    Жазамын: бөлінгіш – 86, бөлгіш – 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш – 8 ондық. Бөліндінің мәнінде 2 цифр болады (ондық, бірлік).
    ​Ондықтарды бөлемін: 8 : 2 = 4, бөліндіге 4 санын жазамын. Тексеремін: қанша ондықты бөлдік ондықтардың астына 8-ді жазамын. Азайтамын: 8 – 8 = 0, ондықтар толық бөлінді.
    ​Бірліктерді бөлемін: 6 : 2 = 3, бөліндіге 3 санын жазамын. Қанша бірлікті бөлгенімді тексеремін. Ол үшін көбейтемін: 2 ∙ 3 = 6, бірліктердің астына 6 санын жазамын. Азайтамын: 6 – 6 = 0, бірліктер толық бөлінді.
    Жауабын оқимын: 43.​? Ол үшін көбейтемін: 2 ∙ 4 = 8, 


    3-тапсырма

    84:2-42 64:2-32 55:5-11

    93:3-31 86:2-43 77:7-11

    69:3-23 84:4-21 63:3-21

    Дескриптор:

    - бірінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - екінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - үшінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - төртінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - бесінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - алтыншы өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - жетінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    - сегізінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл)

    4-тапсырма. Есепті шығар

    Жолаушылар пойызындағы 3 вагонның әрқайсысында 32 жолаушыданал 4 вагонның әрқайсысында 24 жолаушыдан бар.Пойызда барлығы қанша жолаушы бар?​

    3×32+24×2=144

    3 вагонда -32ж. 2 вагонда-24ж

    Жауабы: Барлығы 144ж

    Өрнек бойынша есеп құрастырып, оны шығар.

    32*3-24*2

    5 – тапсырма. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар.

    а) Аудандағы балалар кітапханасына екі қорап кітап әкелінді. Бірінші қорапта 24 кітап, екіншісінде 32 кітап бар. Барлық кітап әр сөреге 8-ден қойылды. Қанша сөреге кітап қойылды?

    1-қорапта – 24 к.

    2-қорапта – 32 к.

    Әр сөреге – 8 к.

    Қанша сөреге кітап қойылды - ?

    Шешуі: 1-тәсіл. (32+24):8 = 7

    2-тәсіл. 32:8+24:8 = 4+3 = 7

    Жауабы: Әр сөреге 7 кітаптан қойылды.

    Дескриптор:

    - қысқаша шартын дұрыс жазады

    -амал таңбасын дұрыс таңдайды

    -мәнін дұрыс есептейді.

    -жауабын толық жазады

    - есепті әртүрлі тәсілмен шығарады.

    (барлығы дұрыс орындалған жағдайда 1балл)


    Өрнектерді баған түрінде жазады және есептейді.



    Мұғалім түсіндірмесі бойынша есеп шығарады
















    Есептерді бағандап шығарады. Көбейту кестесін ескереді.


















    Сөз есепті шығарады. Сұраққа жауап береді








    Есепті түрлі тәсілмен шығарады.














    Кері есеп құрастырады







    Шапалақ әдісі арқылы бағалайды





















    «Үш шапалақ» әдісі




    ҚБ:

    1 балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл

    1балл










    ҚБ

    1балл


    Барлығы

    10 балл

    Оқулық

    №3, 58 бет

























































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    20.02.2022
    503
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аида Канагатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации