Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
22-аптаның 1-сабағы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
Дүйсенғали А.К |
|||||
Күні |
21.02.22 |
|||||
Сынып:3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Пәні |
Математика |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.4 екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктейді Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды. Кейбір оқушылар: есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады. |
|||||
Бағалау критерийі |
- екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды. - есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру. Өткенді бекіту 7 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. Үй тапсырмасын тексеру №2,3 – 56 бет Қызығушылығын ояту Ұжымдық жұмыс Ахмет Байтұрсынұлы – ақын,ғалым,аудармашы,педагог Тиімді тәсілмен есептеп,Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықта. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Үй тапсырмасын тексертеді. Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықтайды |
«Басбармақ» әдісі арқылы. Дұрыс орындалған үй тапсырмасына 1 балл |
Оқулық №1,57 бет Ахмет Байтұрсынұлының суреті |
||
Жаңа сабақ 16 минут 12 минут |
1-тапсырма Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте. 1)(400+160): 40-14 400+160 -560 560:40-14 2)(60+9):3- 60:3+9:3-23 Бөлу қалай орындалғанына қара.
Жазамын: бөлінгіш –
86, бөлгіш –
2. Бірінші
толымсыз бөлінгіш
– 8
ондық. Бөліндінің
мәнінде 2 цифр болады (ондық,
бірлік). 3-тапсырма 84:2-42 64:2-32 55:5-11 93:3-31 86:2-43 77:7-11 69:3-23 84:4-21 63:3-21 Дескриптор: - бірінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - екінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - үшінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - төртінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - бесінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - алтыншы өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - жетінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - сегізінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) 4-тапсырма. Есепті шығар Жолаушылар пойызындағы 3 вагонның әрқайсысында 32 жолаушыданал 4 вагонның әрқайсысында 24 жолаушыдан бар.Пойызда барлығы қанша жолаушы бар? 3×32+24×2=144 3 вагонда -32ж. 2 вагонда-24ж Жауабы: Барлығы 144ж Өрнек бойынша есеп құрастырып, оны шығар. 32*3-24*2 5 – тапсырма. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. а) Аудандағы балалар кітапханасына екі қорап кітап әкелінді. Бірінші қорапта 24 кітап, екіншісінде 32 кітап бар. Барлық кітап әр сөреге 8-ден қойылды. Қанша сөреге кітап қойылды? 1-қорапта – 24 к. 2-қорапта – 32 к. Әр сөреге – 8 к. Қанша сөреге кітап қойылды - ? Шешуі: 1-тәсіл. (32+24):8 = 7 2-тәсіл. 32:8+24:8 = 4+3 = 7 Жауабы: Әр сөреге 7 кітаптан қойылды. Дескриптор: - қысқаша шартын дұрыс жазады -амал таңбасын дұрыс таңдайды -мәнін дұрыс есептейді. -жауабын толық жазады - есепті әртүрлі тәсілмен шығарады. (барлығы дұрыс орындалған жағдайда 1балл) |
Өрнектерді баған түрінде жазады және есептейді. Мұғалім түсіндірмесі бойынша есеп шығарады Есептерді бағандап шығарады. Көбейту кестесін ескереді. Сөз есепті шығарады. Сұраққа жауап береді Есепті түрлі тәсілмен шығарады. Кері есеп құрастырады |
Шапалақ әдісі арқылы бағалайды «Үш шапалақ» әдісі ҚБ: 1 балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық №3, 58 бет 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |