|
Бөлім |
Атақты тұлғалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты - жөні |
Дүйсенғали А.К |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
21.02.22 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.4 екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: екі таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктейді Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды. Кейбір оқушылар: есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып орындайды. - есепті жазбаша бөлу алгоритмдерін қолданып шығарады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру. Өткенді бекіту 7 минут |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады. Үй тапсырмасын тексеру №2,3 – 56 бет Қызығушылығын ояту Ұжымдық жұмыс Ахмет Байтұрсынұлы – ақын,ғалым,аудармашы,педагог Тиімді тәсілмен есептеп,Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықта. |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Үй тапсырмасын тексертеді. Ахмет Байтұрсынұлы қай кітаптың авторы екенін анықтайды |
«Басбармақ» әдісі арқылы. Дұрыс орындалған үй тапсырмасына 1 балл |
Оқулық №1,57 бет Ахмет Байтұрсынұлының суреті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 16 минут 12 минут |
1-тапсырма Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте. 1)(400+160): 40-14 400+160 -560 560:40-14 2)(60+9):3- 60:3+9:3-23 Бөлу қалай орындалғанына қара.
Жазамын: бөлінгіш –
86, бөлгіш –
2. Бірінші
толымсыз бөлінгіш
– 8
ондық. Бөліндінің
мәнінде 2 цифр болады (ондық,
бірлік). 3-тапсырма 84:2-42 64:2-32 55:5-11 93:3-31 86:2-43 77:7-11 69:3-23 84:4-21 63:3-21 Дескриптор: - бірінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - екінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - үшінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - төртінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - бесінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - алтыншы өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - жетінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) - сегізінші өрнекті баған түрінде дұрыс есептейді(1балл) 4-тапсырма. Есепті шығар Жолаушылар пойызындағы 3 вагонның әрқайсысында 32 жолаушыданал 4 вагонның әрқайсысында 24 жолаушыдан бар.Пойызда барлығы қанша жолаушы бар? 3×32+24×2=144 3 вагонда -32ж. 2 вагонда-24ж Жауабы: Барлығы 144ж Өрнек бойынша есеп құрастырып, оны шығар. 32*3-24*2 5 – тапсырма. Есепті әртүрлі тәсілмен шығар. а) Аудандағы балалар кітапханасына екі қорап кітап әкелінді. Бірінші қорапта 24 кітап, екіншісінде 32 кітап бар. Барлық кітап әр сөреге 8-ден қойылды. Қанша сөреге кітап қойылды? 1-қорапта – 24 к. 2-қорапта – 32 к. Әр сөреге – 8 к. Қанша сөреге кітап қойылды - ? Шешуі: 1-тәсіл. (32+24):8 = 7 2-тәсіл. 32:8+24:8 = 4+3 = 7 Жауабы: Әр сөреге 7 кітаптан қойылды. Дескриптор: - қысқаша шартын дұрыс жазады -амал таңбасын дұрыс таңдайды -мәнін дұрыс есептейді. -жауабын толық жазады - есепті әртүрлі тәсілмен шығарады. (барлығы дұрыс орындалған жағдайда 1балл) |
Өрнектерді баған түрінде жазады және есептейді. Мұғалім түсіндірмесі бойынша есеп шығарады Есептерді бағандап шығарады. Көбейту кестесін ескереді. Сөз есепті шығарады. Сұраққа жауап береді Есепті түрлі тәсілмен шығарады. Кері есеп құрастырады |
Шапалақ әдісі арқылы бағалайды «Үш шапалақ» әдісі ҚБ: 1 балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл 1балл ҚБ 1балл Барлығы 10 балл |
Оқулық №3, 58 бет
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Аида КанагатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 22-аптаның 1-сабағы.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
22-аптаның 1-сабағы.Материал туралы қысқаша түсінік
3 -тоқсан бойынша математика пәнінен 22-аптаның бірінші сабағына арналған қмж.
3-сынып, 106-сабақ бойынша.
Разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу. Қазақ халқының ұлы ағартушылары.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













