Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№22 Буын.Алматы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министирлігі «Түймекент орта мектебі»КММ Қысқа мерзімді жоспар |
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
||||
Бөлім: |
Буын және тасымал |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
Амзеева Г |
||||
Күні: |
01.02.2023 ж |
||||
Сынып: 1 «Г» |
Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
№22 сабақ. Буын. Алматы |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.3.1.ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу; 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.1.1.1 мәтін сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіндіру |
||||
Сабақтың мақсаты |
Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білуге үйренеді Дауысты дыбыстардың буын құрайтынын біледі, буын санын анықтайды; |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Топқа ұйымдастыру 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5 минут Қосымша тапсырма 3 минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Кубизм» әдісі Әрбір топ өз топ аттарын таныстырады І топ «Дыбыс» Тілдің дыбыстау мүшелері арқылы айтылып,құлақпен естілетін үн дыбыс деп аталаы ІІ топ «Әріп» Дыбыстар белгілі таңбамен белгіленеді.Әр дыбысқа берілген таңба әріп деп айтылада ІІІ топ «Буын» Буынды тек дауысты дыбыстар ғана құрайды.Қанша дауысты дыбыс болса сонша дыбыс болады. ІV топ «Сөз» Дыбыстар бірігіп буын болады. Буындар жиналып сөз болады. Мысалы:дәптер.Екі буынды сөз. Өткенді пысықтау «Алма гүлін жинау» әдісі Гүлдердегі әріптерге мысал айту Жаңа тақырып Айтылым. Тыңдалым Б- бо,ба,бе,би, У- уық,уыс,уа,уо, Ы-ыс,ық,ыл,ыр,ыт Н-на,ну,ны,не,нұ,но,ни,нә, Қай әріптерден буындар оқыдық. Балалар буындарды оқи алсақ «Сиқырлы сурет» пайда болады Бүгінгі тақырыбымыз:Буын Буынды тек дауысты дыбыстар ғана құрайды. Дауысты дыбыстар өз алдына тұрып та, төңірегіне дауыссыздарды, алып тұрып та буын құрай алады. Буынға тән негізгі белгілер: 1) дауысты дыбыссыз Буын болмайды; 2) дауысты дыбыстың өзі де Буын бола алады (а-та, ә-же, а-па, т.б.). 3)Бір Буында бірден артық дауысты болмайды, ал сөздің құрамында қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады (жұ-ды-рық, қа-лам, мек-теп); 4) Буында мағына болмайды; Балалар буындарды оқи алсақ «Сиқырлы сурет» пайда болады ФС тапсырмасы 1-жаттығу Мәтін бөліктерін орнына қою. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім балалардың назарын оқулыққа аударады. Балаларға тізбектей оқытады. Суреттер бойынша өз ойларын айту. EMBED PowerPoint.Slide.12 Дәптермен жұмыс Мұнда мұғалім ө дыбысының сөздің басында, ортасында келетінін айтады. Көркем жазу Ө Ө Ө Ө Ө Ө Ө ө ө ө ө ө ө ө «Аппорт деген тәтті алма» әнін айту 2-жаттығу. (хормен айтады) Өлеңді оқы. Жатқа айт. Апорт деген алманың Таттың ба сен бал дәмін? Апорт деген тәтті алма, Ол өседі бақтарда. Нұрсұлтан Әлімқұлов 3-жаттығу. Дөңгелек тақтадан буыннан сөз құрау. Берілген буындардан 5–6 сөз құрап жаз. Қа-йық, қа-сық, қа-мал, қа-тық,қа-ла, қа-лақ,қа-лам. Ба-лық, ба-қа, ба-ға, ба-та, ба-тыр. ҚЖ: Саралау тапсырмалары 1-деңгей «Кім жылдам?» Сурет атауларының алғашқы буындарынан сөз құрау.Сол сөзден сөйлем құрап жаз 2-деңгей Сөздердеге дыбыстық талдау жаса Қозы,ағаш,тас,шай,сан,шана,. 3- деңгей Мына сөздерден сөйлем құра. Сырғанақ ,балалар,ойнады. Кері байланыс
|
Бір-бірімен амандасады Әрбір топ өз топ аттарын таныстырады Ойын ойнайды Мәтінмен жұмыс жасайды Дәптермен жұмыс жасайды Ән айтады Ойын ойнайды Саралау тапсырмала рын орындайды Жеке жұмыс жасайды Тақтаға сөздерді жазады Сөз құрап жазады Жұмыс дәптерден тапсырмаларды орындайды Сөздердің бәрәншә буынын табады,сөйлем құрап жазады Кері байланыс жасайды
|
Ауызша мадақтау Дескриптор: Өткен ережелер- ді естеріне түсіреді.Сөзде қанша буын, неше дауысты және дауыссыз дыбыс бар екенін айтады Дескриптор: Дұрыс жауаптарды себетке салады Дыбыстарды ажырата алады
Бағалау
Өзін-өзі бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |