Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Сәлемдесу»
әдісі
Өткенді
пысықтау
«Дұрыс-бұрыс»
әдісі
Дұрыс жауаптарды дұрысқа,
бұрыс жауапқа бұрыс қалтасына
салады
А-жуан
айтылады
І- жіңішке дауысты
дыбыс
К- дауыссы
дыбыс
Л- дауысты
дыбыс
Құндылық
мақсаты: Отан, ел, туған өлке
туралы білу және пайымдау
Туған елге деген
сүйіспеншілігін білдіре
алу
Жаңа
тақырып
Айтылым.
Тыңдалым.
1-жаттығу
Мәтінмен жұмыс.
Мұғалім балалардың назарын оқулыққа аударады. Тақырыбына тоқталады.
Мәтінді өзі оқиды. Мәтіннің мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.
Жетекші сұрақтар қоя отырып, мәтін бөліктерін
жүйелейді. Балаларға тізбектей
оқытады.
|
Бір-бірімен
амандасады
Ойын
ойнайды
Мәтінмен жұмыс
жасайды
|

Дескриптор:
Дұрыс жауаптарды дұрысқа,
бұрыс жауапқа бұрыс қалтасына
салады
Дыбыстарды ажырата
алады
Дескриптор:
Мәтіннің мазмұнына байланысты
сұрақтарға жауап береді
Мәтінді
|


Оқулық
|
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Дәптермен
жұмыс
Мұнда мұғалім ө дыбысының
сөздің басында, ортасында келетінін
айтады.
Көркем
жазу
Ө Ө Ө Ө Ө Ө
Ө
ө ө ө ө ө ө
ө
2-жаттығу.
Өлеңді оқы. Жатқа айт. Көшіріп
жаз.
Апорт деген
алманың
Таттың ба сен бал
дәмін?
Апорт деген тәтті
алма,
Ол өседі
бақтарда.
Нұрсұлтан
Әлімқұлов
«Кім
жылдам?»
Бұл столда буындар шашылып
жатыр. Осы буындардан сөз құраңдар: ма, та, па, на, қа, ла, са, ба,
ақ, па, қа, уа.
ЕБҚ
Жұбын
тап.
А – ә, о – .., ы – і, ...–
ү.
Бұл қандай
дыбыстар?
ЕҚБ
Мына сөздерді буынға бөліп,
тақтаға жаз
Аспан, қатар, Алматы, апорт,
қала, ағаштар.
3-жаттығу.
Берілген буындардан 5–6 сөз
құрап жаз.
Қа-йық, қа-сық, қа-мал,
қа-тық,қа-ла, қа-лақ,қа-лам.
Ба-лық, ба-қа, ба-ға, ба-та,
ба-тыр.
ҚЖ:
Саралау
тапсырмалары
1-деңгей
Сөздерді буынға бөліп
жаз
Қаңтар, бала, жарық, сөмке,
кітап, Сапар.
2-деңгей
Мына сөздерден сөйлем
құра.
Қалың, ағаштар, қаңтар,
сырғанақ ойнады.
3-деңгей
«Қыс» тақырыбына мәтін
құра.
Кері
байланыс
|
Дәптермен жұмыс
жасайды
Ойын
ойнайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тақтаға сөздерді
жазады
Сөз құрап
жазады
Саралау
тапсырмала
рын
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|
тізбектей
оқиды
Дескриптор:
Көркем жазу емлесін сақтап
жазады
Өлеңді оқып, жатқа
айтады
Өлеңді көшіріп
жазады

Тамаша!

Бәрекелді!
Дескриптор:
Берілген буындардан 5–6 сөз
құрап жазады
Сөздерді дұрыс буынға бөле
алады

Дескриптор:
1-деңгей
Сөздерді буынға бөліп
жазады
2-деңгей
Мына сөздерден сөйлем
құрады
3-деңгей
«Қыс» тақырыбына мәтін
құрайды
«СМС»
әдісі
|

Жұмыс
дәптері
Кеспе
буындар
Оқулық
Тақта
Кеспе
буындар
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
жұмысы
|