|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Сандарға амалдар қолдану.Есептер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№22сабақ. Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнінтабу. 2.1.2.3 Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық,терімділік қасиеттерін қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Бірнеше амалдан тұратын өрнектердің мәнін қосудың қасиеттерін қолданып табуды үйренеді
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
ТАЛАП: Ізденімпаз, жасампаз тұлға |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 8минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 7-тапсырма Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып есепте. 40+38+20= 40+20+38=60+38=98 35+20+15=35+15+20=50+20=70 63+30+7=63+7+30=70+30=100 40+25+20=40+20+25=60+25=85 17+26+54=26+54+17=80+17=97 48+15+32+48+32+15=80+15=95 Тақырыпты ашу Қосындылар құр. а) Мәні 100-ге тең болатын үш толық ондықтың: мысалы, 10 + 70 + 20 = 100. ә) мәні 100-ге тең болатын үш екі таңбалы санның: мысалы, 25 + 14 + 61 = 100. б) мәні 100-ге тең болатын үш қосылғыштың (бір таңбалы, екі таңбалы сандардың және толық ондықтардың): мысалы, 8 + 62 + 30 = 100. Жаңа тақырып 1-тапсырма Жақшаларды пайдаланып, оқылуы бойынша өрнектер құр және олардың мәнін тап. а) 42-ге 27 мен 13 сандарының қосындысын қосу; 42 + (27 + 13) = 42 + 40 = 82 ә) 23 пен 47 сандарының қосындысына 20-ны қосу; (23 + 47) + 20 = 70 + 20 = 90 б) 12-ге 78 бен 63 сандарының айырмасын қосу; 12 + (78 – 63) = 90 – 63 = 27 2-тапсырма Қосындылардың мәнін тап және салыстыр. 28 + 25 + 32 = 85 (25 + 28) + 32 = 85 25 + (28 + 32) = 85 Тұжырым: «Екі санның қосындысына үшінші санды қосу үшін бірінші санға екінші және үшінші сандардың қосындысын қосуға болады». ЕБҚ 3-тапсырма Тиімді тәсілмен есепте 14 + 45 + 5 + 6 = 20 + 50 = 70 8 + 3 + 22 + 57 = 30 + 60 = 90 12 + 20 + 40 + 8 = 20 + 60 = 80 43 + 27 + 8 + 12 = 70 + 20 = 90 4-тапсырма Өрнектерді салыстыр және мәндерін тап. 79 – 30 + 9 > 79 – 30 – 9 58>40 48 + 2 + 30> 48 + 2 + 29 80>79 15 + 33 + 25 > 14 + 32 + 26 73>72
5-тапсырма А)Теңдеулерді салыстыр және шеш Х+7=27 27-х=7 Х=27-7 х=27-7 Х=20 х=20
20+7=27 27-20=7 27=27 7=7
Ә) Өрнектердің мәнін тап 26дм-23дм=3дм 15 кг+6кг=21кг 17л+8л=25л 13см-7см=8см 48мин-20 мин= 28мин 3тәул.+2тәул.=5тәул.
6- тапсырма Сызбалар бойынша амалдарды орында. 27+13=40 72-12=60 40-24=16 10+60=70 7-тапсырма Дәптерге тұйықталған және тұйықталмаған қисық сызықтар сыз.
Үй тапсырмасы 8-тапсырма Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолданып есепте 26+32+4+8=(32+8)+(30+40)=70 33+(17+24)=(33+17)+24=50+24=74 39+12+11+18=(39+11)+(12+18)=50+30=80 (25+34)+16=(34+16)+25=50+25=75 9-тапсырма «Кім жылдам?» ойыны Ребусты шеш Ребустың шешуі: тоғызқұмалақ
|
Қозғалыстар жасайды Үй тапсырмасын жазады Қосындылар жазады Өрнектер құрып, олардың мәнін табады Қосындылардың мәнін табады Тұжырым жасайды Өрнектердің мәндерін тиімді тәсілмен есептейді. Салыстыру жасайды Флешмоб билейді
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айтжанова Махаббат ДауреновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз №22сабақ. Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептеу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
№22сабақ. Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептеуМатериал туралы қысқаша түсінік
№22сабақ. Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептеу
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















