Материалдар / №24 сабақ Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер

№24 сабақ Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
№24 сабақ Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2023
463
2 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Сандарға амалдар қолдану.Есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

24 сабақ Қалдықты және азайғышпен азайтқышты табуға берілген есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.1.1. Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқаша жазба түрінде модельдеу.

2.5.1.8. Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу.

Сабақтың мақсаты

Бір амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді және шығаруды үйренеді

Құндылықтар

ТАЛАП: Ізденімпаз, жасампаз тұлға

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут



























































Сергіту сәті

2 минут














Сабақты қорыту

8минут

































Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуалды жақсарту

«Амандасу» әдісі

Құшақтау

Қолын қысу

Бетін сүю

Арқасынан қағу



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Қысқаша жазбаны пайдаланып,есеп құрастыр.Оны теңдеу құрып шығар

42+х=61

Х=61-42

Х=19

Прямая соединительная линия 1

42+19=61

61=61



Тақырыпты ашу

«Домино» ойыны

Жұптық жұмыс

1-сұрақ. 64 пен 4 сандарының айырмасы. 2-сұрақ: 58 санын 2-ге арттыру.

3-сұрақ: 90 санынан 80-ді азайту. 4-сұрақ: 37 санынан 30-ды азайту.

5-сұрақ: 70 және 30 сандарының қосындысы. 6-сұрақ: 89 санын 9-ға кеміту.


Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

1-тапсырма

Кесте бойынша өрнектер құр.Олардың мәнін тап

82-7= 75 96-4=92 54-27=27




2-тапсырма

Есепті шығар

Болды-25к

Сыйлады-17к

Қалды-

25-17=8к

Жауабы: 8 кітап қалды




3-тапсырма

Кестені пайдаланып, есептер құрастыр

Шешуін әріпті өрнек түрінде жаз.

, b – 17; 8 + а; 25 – х



4-тапсырма

Есепті теңдеу құрып шығар

Ертегі кітабы – 25, сыйлаған кітап саны – белгісіз (х), қалған кітап саны – 8; Ендеше 25 – х = 8 түріндегі теңдеу құрылады. Мұндағы: 25 – азайғыш, х – белгісіз азайтқыш, 8 – айырманың мәні.

Белгісіз азайтқышты қандай амалмен табасың?

Тұжырым ұсын.

Азайғышты табуға берілген есепті қосу амалының көмегімен шығарады.

Азайтқышты табуға берілген есепті шығару үшін азайту амалын қолданады.



ЕБҚ

Есепте:

+12= 52 64- □ =24


25+□= 45 48- □ =18


+11= 26 71+ □ =74





Топтық жұмыс

5-тапсырма

Теңдеулерді шеш

Х-13=38 52-х=27

Х=38+13 х=52-27

Х=51 х=25

5Прямая соединительная линия 3 1-13=38 52-25-27

38=38 27=27


6-тапсырма

Есепті теңдеу құрып шығар

53-х=45 х-8=45

Х=53-45 х=45+8

Х=8 х=53

Прямая соединительная линия 2

53-8=45 53-8=45

45=45 45=45



Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Қысқаша жазбаны пайдаланып,есеп құрастыр.Оны теңдеу құрып шығар

Болды-?бала

Кетті-28бала

Қалды-14бала

Х-28=14

Х=28+14

Х=42

Прямая соединительная линия 4

42-28=14

14=14



8-тапсырма

«Кел,ойнайық» ойыны

Бағдар сызықтармен қозғала отырып,мақалды оқы.Оның мағынасын қалай түсінесің?

Кітап- білім бұлағы

Білім-өмір шырағы








Амандасу түрлерін көрсетеді








Үй тапсырмасын жазады




Кім тапсырманы бірінші үлгереді, үстелдің ортасында жатқан жауаптардың ішінен дұрыс жауапты тауып алып, сұрақты жабады.





Есепті шығарады









Есеп құрастырады







Кестемен жұмыс жасайды








Теңдеу құрып, шешуін табады












Жеке жұмыс жасайды






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!