25- Саб Әдебиет 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

25- Саб Әдебиет 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
25-сабақ Әдебиеттік оқу 3 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Жақсыдан үйрен-жирен жирен

Педагогтің аты-жөні:

Жунисова.П

Күні:

6.11.2023ж

Сынып:

3 «Ә» Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Білім керек бәріне 25-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру

3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу

Сабақтың мақсаты

Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қояды және жауап береді

Мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқиды

Құндылықтар

Ар-ұят,адалдықты жоғары бағалайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Көш басшы:

Біз күштіміз бе?

Біз мықтымыз ба?

Біз бақыттымыз ба?

(Оң қолымызды көтереміз)

Ойсергек:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз. Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз.

Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз

Үй тапсырмасын тексеру

Өлеңді «Шынжыр» әдісі бойынша тізбектеп жатқа сұрау

Хормен:

Күштіміз

Мықтымыз

Бақыттымыз

Алға,алға,алға







Өткен білімді зерделейді.



ҚБ:

Жарайсыңдар!


Керемет!


Жақсы!


Тамаша!

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ

Ойқозғау.

М. Әлімбаевтың «Адамның күні адаммен» өлеңін оқып беру. Мазмұны арқылы сабақтың тақырыбын шығарып алу.

Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру.

Мағынаны ажырату.

ҰЖ. 1-тапсырма. Мақалдытүсіндір.

Оқусыз білім жоқ,

Білімсіз күнің жоқ.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау

критерийін шығарту.

Түсіну.

Тыңдалым. 2-тапсырма. Өлеңді тыңда. «Білім керек бәріне».

Автормен танысу айдары. Ф. Оңғарсынова, Ө. Тұрман- жанов.

М. Әлімбаевтың «Адамның күні адаммен» өлеңін оқи отырып сабақтың тақырыбын шығарады


Мақалды оқып түсіндіреді



Мақсатқа сәйкес оқушылар бағалау

критерийін шығарады

Дескриптор:

Шығарманың маңызды тұстарын анықтайды 1б


Сұрақтар қояды және жауап береді 1б


Мақалды оқып түсіндіреді 1б


Мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқиды 1б

оқулық

Сергіту сәті

2мин

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды соғайық.

Оңға қарай бұрылып,

Солға қарай бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып,

Орнымызды табайық!

Орындарынан тұрып, сәйкесінше қимылмен көрсетеді

Тамаша!

слайд


Қолдану.

ЕБҚ. 3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, «Адамға білім не үшін керек?» деген сұраққа жауап беріңдер.

ФС. 1-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқы. Берілген шартты белгілерді қажетті жерге қой.

Білім деген байлық бар,

Еш байлық оған жетпейді.

Дауыс ырғағы – Д Жасыңда оқып, жиып ал,

Тепкілесеңкетпейді, Қысқа кідіріс – *

Өртіңе ол күймейді,

Ұрылар да тимейді.

Ұзақ кідіріс – *** Жатып ішер жамбастап,

Жалқауды ол сүймейді. Қайталау –//

ЕҚБ. 2-тапсырма. «Ассоциация» әдісін пайдаланып,

«Білім керек бәріне» өлеңін жаттап ал.

ЖЖ. Оқылым. 5-тапсырма. Өлеңді түсініп оқып, салыстыру.

Білім Білім керек бәріне


Ойтолғау. Жазылым.

8-тапсырма. Әр бағанға 5 сөзден жаз.

Жарық

Қараңғы




Өлеңге сүйеніп, «Адамға білім не үшін керек?» деген сұраққа жауап береді


Өлеңді мәнерлеп оқиды


Берілген шартты белгілерді қажетті жерге қояды


«Ассоциация» әдісін пайдаланып,

«Білім керек бәріне» өлеңін жаттап алады



Өлеңді түсініп оқып, салыстырады


Әр бағанға 5 сөзден жазады

Өлеңге сүйеніп, «Адамға білім не үшін керек?» деген сұраққа жауап береді 1б


Өлеңді мәнерлеп оқиды 1б


Берілген шартты белгілерді қажетті жерге қояды 1б


«Ассоциация» әдісін пайдаланып,

«Білім керек бәріне» өлеңін жаттап алады

Өлеңді түсініп оқып, салыстырады

Әр бағанға 5 сөзден жазады1б

оқулық

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:

7-тапсырма. Өлеңді жаттап ал. Ө. Тұрманжанов. «Білім

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша өтеді.

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?


Сұрақтарға жауап береді



Үй тапсырмасын күнделікке жазады



«Бес саусақ » әдісі бойынша кері байланыс жасайды







1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
279
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі