Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
25 қазан – Республика күні! сынып сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: ___________
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Сынып сағаты |
|
|||||
Күні |
|
|||||
Сынып жетекші |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||
Сабақтың тақырыбы: |
25 қазан – Республика күні! |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға Республика күні туралы түсінік беру. Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі мен жетістіктерін насихаттау. Ұлттық бірлік пен патриотизмді нығайту. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды тәрбиелеу |
|||||
Үлестірмелі материалдар |
Буклет, кім жүйрік ойыны бойынша үлестірме қағаздары |
|||||
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Қазақстан Республикасының туы мен елтаңбасы. Тәуелсіздік символдары (карталар, плакаттар). Видеороликтер мен слайд-презентациялар. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Республика күніне байланысты мотивациялық сөздер айту. Сабақ барысында оқушыларды белсенді қатысуға ынталандыру, олардың сұрақтарына жауап беруге дайын болу және тәрбие сағатының негізгі мақсаттарына жету үшін әр кезеңде мұғалімнің кері байланысы үздіксіз жүреді. |
Оқушыларға ақпарат ретінде слайд көрсетіледі. Тарихи шолу
Слайд-презентация
|
Оқушылардың сабаққа деген ынтасы мен қызығушылығын арттыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Өте жақсы! |
Арнайы жасалған презентация слайды көрсетіледі. |
||
|
Сергіту сәтін ширату жаттығулары арқылы өткізеді. «Кім жүйрік» ойыны. |
«Кім жүйрік» ойыны. Оқушылар кім жүйрік ойынын сергіту сәті ретінде ойнайды. Бұл тапсырманың мақсаты ой қозғау сұрақтарына жауап беру арқылы жаңа сабаққа кірсіпте жасау. Ойын барысында қойылатын сұрақтар ҚР Рәміздері бойынша берітеді. |
Оқушылардың сабаққа деген ынтасы мен қызығушылығын арттыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Өте жақсы! |
Арнайы жасалған презентация слайды көрсетіледі. |
||
Сабақтың ортасы 31 мин. |
Топтық жұмыс - Оқушылар 4-5 оқушыдан 4-5 –ке саналу арқылы топтарға бөлінеді. - Әр топ Қазақстан Республикасының бір аспектісін (мәдениет, экономика, спорт, ғылым) таңдап, қысқаша таныстыру жасайды. Топтық талқылаудан кейінгі мұғалімнің қорытынды сөзі:Қазақстан Республикасының мәдениеті — бай әрі түрлі, халықтың тарихы мен дәстүрлерін бейнелейді. Ол елдің рухани байлығын, ұлттық бірлігін және мәдениетаралық диалогын нығайтуға қызмет етеді. Мәдениетті сақтау және дамыту — әрбір Қазақстан азаматының міндеті.
|
Оқушылар бөлінген топ бойынша өздерінің тақырыптары бойынша ақпарат іздестіріп топ ішінде талқылайды. Жинақталған ақпараттары бойынша топ арасында бір-бірімен пікір алмасады.
1-топ: Қазақстан Республикасының МәдениетіҚазақстан Республикасының мәдениеті — елдің тарихы мен дәстүрлерінің, ұлттық құндылықтарының, өнері мен әдебиетінің, тілі мен дінінің бірлігін бейнелейтін ерекше аспект. Қазақстан мәдениеті көп ғасырлық тарихы бар, түрлі этностар мен халықтардың мәдени ықпалына ие. 1. Тарихи дәстүрлерҚазақстанның мәдениеті көшпелі өмір салтынан бастау алады. Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті, оның ішінде тұрмыстық бұйымдары, киімдері, ән-күйлері, ұлттық ойындары, дәстүрлі рәсімдері — бәрі халықтың рухани байлығын көрсетеді.
2-топ: 2. ӨнерҚазақстанның өнері әртүрлі жанрларды қамтиды. Музыка мен поэзия қазақ мәдениетінің ажырамас бөлігі болып табылады. Қазақтың дәстүрлі әндері, күйлері, сондай-ақ заманауи музыкалық бағыттар, театр өнері мен бейнелеу өнері еліміздің мәдени өмірінің маңызды аспектілері. 3. ӘдебиетҚазақстан әдебиеті — қазақ тілінде жазылған әдеби шығармалар. Бұл салада Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов, Сәкен Сейфуллин, және басқа да көрнекті жазушылар мен ақындар үлкен рөл атқарған. Олардың шығармалары ұлттық рух пен патриотизмді насихаттайды.
3-топ: 4. ТілҚазақстанның мемлекеттік тілі — қазақ тілі, бірақ елде орыс тілі де кеңінен қолданылады. Тіл — мәдениеттің маңызды бөлігінің бірі, ол халықтың бірлігін, ұлттық ерекшеліктерін білдіреді. 5. ДінҚазақстан көпконфессионалды мемлекет, мұнда ислам, христиан діндері қатар өмір сүреді. Дін мәдениеттің қалыптасуында маңызды рөл атқарады, халықтың рухани құндылықтарын, салт-дәстүрлерін қалыптастырады.
4-топ: 6. Заманауи мәдениетСоңғы жылдары Қазақстанда мәдениет саласында көптеген өзгерістер болып жатыр. Заманауи өнер, кино, театр, музыка бағыттары дамып, халықаралық деңгейде танылуда. Мәдени шаралар, фестивальдар мен көрмелер әлемдік мәдениетпен интеграцияны арттыруда. |
Оқушылардың сабаққа деген ынтасы мен қызығушылығын арттыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Өте жақсы! |
Арнайы жасалған презентация слайды көрсетіледі. |
||
|
Ұжымдық жұмыс Сұрақ-жауап - Оқушыларға Республика күніне қатысты сұрақтар береді. Оқушылар сұрақтарға жауап беруі қажет. - Сұрақ-жауап бойынша оқушылардың пікірлері мен ұсыныстарын тыңдау. |
Республика күніне қатысты оқушыларға қойылатын сұрақтар мен жауаптар:Сұрақ 1: Республика күні қай күні тойланады?Жауап: Республика күні 25 қазанда тойланады. Сұрақ 2: Республика күні неге арналған?Жауап: Республика күні Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін, ұлттық бірлігін, мемлекеттілігін атап өтуге арналған. Сұрақ 3: Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі қай жылы жарияланды?Жауап: Қазақстан Республикасының тәуелсіздігі 1991 жылы 16 желтоқсанда жарияланды. Сұрақ 4: Республика күні алғаш рет қашан тойланды?Жауап: Республика күні 1990 жылдан бері тойланып келеді, бірақ 1991 жылы тәуелсіздік жарияланғаннан кейін оның маңызы артты. Сұрақ 5: Республика күні қандай мемлекеттік шаралар өткізіледі?Жауап: Республика күні мерекесінде концерттер, мәдени шаралар, салтанатты іс-шаралар және спорттық жарыстар өткізіледі. Сұрақ 6: Республика күнінің негізгі идеялары қандай?Жауап: Республика күнінің негізгі идеялары — елдің тәуелсіздігі, ұлттық бірлік, патриотизм, Қазақстанның дамуы мен жетістіктері. Сұрақ 7: Республика күнінде қандай ұлттық символдар пайдаланалады?Жауап: Республика күнінде Қазақстан Республикасының туы, елтаңбасы, әнұраны, сондай-ақ ұлттық киімдер мен дәстүрлі аспаптар пайдаланылады. Сұрақ 8: Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне қандай маңызды құжаттар әсер етті?Жауап: Тәуелсіздік жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасының Конституциясы (1995 жыл), алғашқы Президенттің сайлануы және басқа да заңнамалық актілер тәуелсіздікті нығайтуға әсер етті. Сұрақ 9: Республика күніне орай халық арасында қандай дәстүрлер бар?Жауап: Республика күніне орай халық арасында ұлттық тағамдар әзірлеу, патриоттық әндер айту, және мерекелік іс-шараларға қатысу сияқты дәстүрлер бар. Сұрақ 10: Республика күні еліміздің қандай жетістіктерін атап өту маңызды?Жауап: Республика күні еліміздің экономикалық, әлеуметтік, мәдени, және ғылыми жетістіктерін, сондай-ақ тәуелсіздік жолындағы күресті атап өту маңызды. |
Оқушылардың сабаққа деген ынтасы мен қызығушылығын арттыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Өте жақсы! |
Арнайы жасалған презентация слайды көрсетіледі. |
||
Сабақтың соңы 7 мин. |
Рефлексия. Ой толғаныс: Сабақты қорытындылау, бекіту мақсатында оқушылардың «Қазақстан — менің Отаным» тақырыбында жасаған плакаты бойынша топтық пікірін тыңдайды. |
Қорытынды
Үй тапсырмасы:
|
Оқушылардың сабаққа деген ынтасы мен қызығушылығын арттыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Өте жақсы! |
Арнайы жасалған презентация слайды көрсетіледі. |