№25 сабақ. Ф дыбысы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№25 сабақ. Ф дыбысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді тыңдап, өзі жалғастырып, қалай аяқталатынын болжайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Жақсыдан үйренемін, жаманнан жиренемін

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

25 сабақ. Ф дыбысы. 24-26 жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.1.1 э,ф,в,ц əріптері бар сөздерді сауатты жазу:

3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау.

Сабақтың мақсаты:

Ф дыбысы туралы білімін тереңдетеді

Ф дыбысы бар сөздерді дұрыс, көркем жазуға жаттығады

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы:ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау

Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу



Апта дәйексөзі: Отанды сүю отбасыңнан басталады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут







Өткенді пысықтау

5 минут












Сабақ

тың ортасы

25 минут






































Сергіту сәті

2 минут









Сабақты қорыту

5минут



























Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуалды жақсарту



Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

22- жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. 1. Мен мектепке автобуспен барамын. 2. Қыздар волейбол ойнады. 3. Ұлдар футбол ойнады. 4. Олар вальс биледі




Жаңа тақырып

1-тапсырма

24-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін тап. Қос қоржынын артынып,

Қос құлақтай қалқиып, Тұратын бұл қай әріп? Ф әрпі • Жұмбақтың шешуіндегі әріп қай дыбыстың таңбасы? Ол дыбыс туралы не білесің?


Ф – қатаң дауыссыз дыбыс. Ол сөздің барлық буынында келе береді: фабрика, телефон, телеграф.



25-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Фойеде ел жиналған

Фестивальді тойлады. Фатима қыз финалда

Флейтада ойнады.

Абдырахман Асылбеков

Өлеңдегі ф дыбысы бар сөздердің мағынасын дереккөздерден қарап, түсіндір. • Флейта қандай аспап? Тағы қандай музыкалық аспаптарды білесің?



ЕБҚ

Ф дыбысы бар сөздерді айтып, бұл дыбыстың айтылу ерекшелігін байқа.

Мысалдар келтір.

Фонтан, фабрика, ферма....




Сергіту сәті


Ұжымдық жұмыс

26-жаттығу

Мәтінді тыңда.

«Диалог» әдісі

- Мәтін не туралы? - Мәтін неліктен «Доп ойнаймын деп...» аталған?

- Сен қандай ат қояр едің? - Мәтінді өзің жалғастырып, қалай аяқталатынын болжа. Төмендегі қай жауап сенің болжауыңа сәйкес келеді? Ойыңмен бөліс. 1. Қараңғы түсіп кетсе де қорықпады. 2. Бұзауды іздемеді, себебі қараңғыда қорықты.

3. Анасы оған ренжіді. 4. Бұзау өзі келді, анасы оған ренжіген жоқ.

5. Өскенбай анасынан кешірім сұрады.


ЕҚБ

Ф дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлемдер құра. Оларды оқып бер.



Үй тапсырмасы

Ф дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлемдер құра. Сөйлемдерді мағынасына қарай біріктіріп мәтін жаса.

Үлгі: Мен велосипед тептім. Досым Айдостың да велосипеді бар. Екеуміз жарысып ойнадық.



Кері байланыс



Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Амандасады










Үй тапсырмасын тексертеді








Жұмбақты шешеді






Ф дыбысы туралы өз ойларын айтады










Тапсырмалар

ды орындайды











Жеке жұмыс жасайды






Жаттығу жасайды






Мәтінмен жұмыс жасайды





Сұрақтарға жауап береді











Жеке жұмыс жасайды





Үй тапсырмасын алады








Кері байланыс береді










Мақтап, мадақтап отыру

ҚБ:

«Банкомат » әдісі



Дескриптор:

Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады-1б






Тамаша!







ДескриптоР:

Жұмбақты оқып, шешуін табады-1б

Ф дыбысы туралы сұраұтарға жауап береді-1б




Дескриптор:

Өлеңді жатқа жазады-1б

Өлеңдегі ф дыбысы бар сөздердің мағынасын дереккөздерден қарап, түсіндіреді-1б



Кереметсіңдер!


Дескриптор:

ЕБҚ:

Ф дыбысы бар сөздерді айтып, бұл дыбыстың айтылу ерекшелігін атайды-1б






Керемет!



Дескриптор:

Мәтінді тыңдап, өзі жалғастырып, қалай аяқталатынын болжайды-1б

Өз ойымен бөліседі-1б







ДескриптоР:

ЕҚБ:

Ф дыбысы бар сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды-1б





Тамаша!







«Нысана» әдісі





Суреттер






Суреттер













Оқу құралдары









Жұмыс дәптері











Қимылдар








Суреттер














Оқулық






















Оқулық







Жұмыс дәптері







Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2024
386
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі