25-сабақ. «Глобус және географиялық картамен жұмыс»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

25-сабақ. «Глобус және географиялық картамен жұмыс»

Материал туралы қысқаша түсінік
**25-сабақ: «Глобус және географиялық картамен жұмыс»** **Глобус** – жер шарын толық әрі дәл бейнелейтін үш өлшемді модель. Ол Жердің пішіні мен континенттерін, мұхиттарды нақты көрсетеді. Глобустың басты артықшылығы – Жердің нақты пішінін көру, сол арқылы оның әртүрлі географиялық нысандарын түсіну. Глобус арқылы жер бетіндегі кез келген жердің орналасуын, арақашықтығын және географиялық ерекшеліктерін анықтауға болады. **Географиялық карта** – Жердің бетінің жазық бетте бейнеленген түрі. Географиялық карталарда Жердің континенттері, елдер, қалалар, тау жоталары, өзендер, көлдер, жолдар және басқа да географиялық нысандар көрсетіледі. Карта масштабта жасалады, сондықтан картаны пайдалану үшін оның масштабын білу қажет. Масштаб – картаның нақты өлшемін көрсету үшін қолданылатын қатынас (мысалы, 1 см – 100 км). **Глобус және географиялық картамен жұмыс** кезінде: 1. **Масштабты білу**: картадағы қашықтықты шынайы қашықтыққа аудару үшін масштабты пайдалану керек. 2. **Координаттар жүй
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл атындағы орта мектеп КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Дүниетану пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Бөлім: «Қоршаған ортаны қорғау»

Педагогтің Т.А.Ә.

Ихласова Бану Абдигуловна

Күні:


Сынып: 4 ә

Қатысушылар саны: 18

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

25-сабақ. «Глобус және географиялық картамен жұмыс»

( Дүниетану Оқулық 102–104 бет «Атамұра» баспасы, 2019 ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.3 Глобус пен картадан параллельдерді, меридиандарды, экваторды көрсете білу

Сабақтың мақсаты

  • Градус торының карта мен глобуста қалай қолданылатынын біледі;

  • Карта мен глобустан параллельдер мен меридиандарды ажыратуды үйренеді

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Білу,түсіну,қолдану

Құндылық

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз

табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

2 минут

  • Психологиялық ахуал қалыптастыру

Күннің нұрын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Жарық,жылы, нәзік әрі мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым



Балалар қимылдармен көрсете отырып, 3 рет айтып шығады


Керемет!


Рисунок 1




Алдыңғы білім

5 минут













Сабақтың ортасы



Жаңа сабақ

30 минут
































  • Ой шақыру. Сыни ойлау.

-Балалар, картамен саяхат жасау үшін алдымен оны оқи білу керек дегенге келсісесіңдер ме?

-Картаны қалай оқуға болады?

Карта мен глобустағы сызықтар не үшін керек деп ойлайсыңдар?

Олай болса, бүгінгі сабақтың тақырыбы:

« Глобус және географиялық картамен жұмыс »

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

https://www.youtube.com/watch?v=WGU3OuWVVao

Талдау сұрақтары:

1.Бейнематериал не туралы?

2.Глобустағы сызықтар қалай аталады?

3.Саған тағы не қызықты болды?

Презентация арқылы жаңа сабақты тұсіндіремін.

  • 1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс

  • Мәтінді түсініп оқы;

  • Дұрыс тұжырымды анықта

Градустық тордың барлық сызықтары тек карта мен глобуста болады.

Градустық торды ғарыштан көруге болады.

Градустық тор – бұл ауа температурасының сызықтары.


ЕБҚ оқушы тақырыпты оқиды. Тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.

Саралау: Жеке қолдау.

  • 2-тапсырма. «Ойлан,тап!» ойыны


ЕБҚ оқушы: мұғалімнің көмегімен орындайды.

  • 3-тапсырма.

  • Географиялық нысандар қай жартышарда орналасқанын көрсет.


  • 4-тапсырма.

  • Картаға қарап, тапсырманың жауабын ізде.

Байқауға қатысқан оқушыларға: «Бұл-әлемнің бір бөлігі.Ол экватордан жоғары орналасқан.Онда шөлдер жоқ.Бұл жерде не орналасқан?»деген тапсырма берілді. Балалардың қайсысы дұрыс жауап беріп жеңімпаз атанды?


Раушан "Бұл – Еуразия» деді.

Сәуле "Бұл – Еуропа» деп шешті.

Асхат "Бұл – Солтүстік Америка» деп болжады

  • Бекіту тапсырмасы

  • Саралау: нәтиже арқылы саралау

https://wordwall.net/ru/resource/70102764


Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақ тақырыбын болжайды.

















Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Бейнематериалды көріп, талдау сұрақтарына жауап береді.





Презентациямен жұмыс жасайды.



Оқулықтан тақырыпты түсініп оқиды.

























Тапсырмаларды дескрипторға сай орындайды.



















Бекіту тапсырмасын өз бетімен орындайды.



ҚБ.Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.











Дескриптор :

-мәтінді түсініп оқиды;

-дұрыс тұжырымды анықтайды

ФБ -2 балл


Дескриптор :

-глобустағы параллельдер мен меридиан сызықтарының санын біледі;

-есептің жауабын табады

ФБ -2 балл













Дескриптор:

-Шығыс жартышардың қайда орналасқанын біледі;

-Батыс жартышардың қайда орналасқанын біледі

ФБ-1 балл






Дескриптор:

-картаны оқиды;

-дұрыс жауапты табады

ФБ-2 балл

















Дескриптор:

-сандық ресурсты дұрыс қолданады;

-дұрыс ақпаратты табады;

-бұрыс ақпаратты табады

ФБ-2 балл






Глобус және карта

Оқулық

102-104 бет







Youtube каналы







Интерактивті тақта

























Глобус



































Wordwall қосымшасы




Сабақтың

соңы

5 минут


Үй тапсырмасы:

Тақырыпты оқу,мазмұндау.










Бағалау критерийлері



Дескрипторлар:

  • Градус торының карта мен глобуста қалай қолданылатынын біледі;

  • Карта мен глобустан параллельдер мен меридиандарды ажыратуды үйренеді

Рефлексия

2 минут


Рефлексия «ҚҚҚ» әдісі

Құнды болды;

Қызықты болды;

Қиын болды.

Дескриптор :

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін білдіре алады


ҚБ

Тамаша!























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
108
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі