|
Білім беру ұйымының атауы |
Ямышев ЖОББМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Сандарға амалдар қолдану.Есептер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айтжанова Махаббат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
10.10.2023ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№25сабақ. Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.1.1. Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте,сызба,қысқаша жазба түрінде модельдеу. 2.5.1.8. Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Бір амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді және шығаруды үйренеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
ТАЛАП: Ізденімпаз, жасампаз тұлға |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 8минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту « Күн шуағы" тренинг-тимбилдингі Сыныпты барлығы бірге қимылдауға үйретеді Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 7-тапсырма Қысқаша жазбаны пайдаланып,есеп құрастыр.Оны теңдеу құрып шығар Болды-?бала Кетті-28бала Қалды-14бала Х-28=14 Х=28+14 Х=42 42-28=14 14=14 Тақырыпты ашу ҚБ тапсырмасын орында
Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма Тапсырманы орында Кестеде берілген сандарды 3-ке арттыра, 8-ге кеміте отырып, ондықтан аттап ауызша қосу, азайту тәсілдерін қолданады. Берілген ...сандарды 3-ке арттыру, демек ...сандарына 3-ті қосу, берілген ... сандарды 8-ге кеміту, демек ... сандарынан 8-ді азайту. 2-тапсырма Есептерді шығар А)Менде 12 бетбелгі бар, ал досымда менен 2-еуі кем бетбелгі бар. Досымда неше бетбелгі бар? 12-2=10 Ә)Досымда 10 бетбелгі, ал менде одан 2-еуі артық бетбелгі бар. Менде неше бетбелгі бар? 10+2=12 Есептердің мазмұны ұқсас. Бірінші есепте «2-еуі артық», екінші есепте «2-еуі кем». Есептердің сұрағы әртүрлі. Бірінші есепте азайту амалымен өрнек құрылды, екінші есепте қосу амалымен өрнек құрылды. Есептердің жауаптары әртүрлі. Топтық жұмыс 3-тапсырма Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жаз. Жолды дәптер-37 Торкөз дәптер-а-ға артық Торкөз дәптер-? Ш: 37 + а; ФС тапсырмасы 4-тапсырма Есепті шығар Торкөз дәптер-29 Жолды дәптер-16-сы артық Жолды дәптер-? Ш: 29+16=45 Жауабы:Жолды дәптер 45 ЕБҚ Семантикалық картаны толтыр Теңдеу,теңсіздің,теңдіктердіажыратып, белгі қой
Жұптық жұмыс 5-тапсырма Есепті шығар Ж Т 45-16=29 Жауабы: Әсетте 29 торкөз дәптері бар Үй тапсырмасы 6-тапсырма Есептің сызбасын сал және оны шығар Қарындаш-34 Қалам-? 18-і кем 34-18=16 Жауабы:Әйгерімде 16қалам бар 8-тапсырма «Кел,ойнайық» ойыны Өрнектердің мәнін тауып, әр баланың оқу құралын анықта. Бекзат Айша 84-50=34 25+7= 32 18+8=26 60-30=30 27+40=67 25+30=55
|
Күн шуағын ұстап тұру ойынын ойнайды Үй тапсырмасын жазады Есепті шығарады Кестемен жұмыс жасайды Есептерді ауызша шығарады Есепті ауызша шығарады Есепті шығарады Жеке жұмыс жасайды
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айтжанова Махаббат ДауреновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз №25сабақ. Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер
Тақырып бойынша 11 материал табылды
№25сабақ. Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептерМатериал туралы қысқаша түсінік
№25сабақ. Санды бірнеше бірлікке арттыруға және кемітуге берілген есептер
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















