Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. Алдыңғы білім 1,2 тапсырманы плаформада жасақтап ұсынады |
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Тест тапсырмасын орындайды Тыныс шығарғанда және тыныс шығарғанда жүретін процестерді сипаттайды |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу
|
«Бұл сурет не дейді?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
Жүйке импульсі дегеніміз не? Ми биотогын тіркеудің қандай ерекшеліктерін білесіңдер? Үлкен ми қыртысының жеке бөлімдерін стимулдау туралы қандай эксперименттерді білесіңдер? |
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; Сұрақтарға болжамды жауаптарын айтады
|
. Бағалау криерийі: -суреттерден өз ойын білдіреді -сұрақтарға жауап береді |
презентация
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-Тапсырма: Кейбір ғалымдар мидың компьютерлік интерфейсін ойлап шығаруда. Бұл адамдарға компьютер сияқты құралдардың жұмысын қадағалауға немесе оймен істі басқаруға мүмкіндік береді. Мидың компьютерлік интерфейсімен байланысты бір мәселе – ол мидың ішіне құралды енгізу керек. Мидың ішіне құралды еңгізу кезінде туындайтын қауіпті жағдайларды сипаттаңыз (екіден кем емес). __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Бағалау критерийі:
-"Компьютер-ми" интерфейс технологиясының ерекшеліктерін оқып біледі; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-мидың компьютерлік интерфейс технологиясының ерекшеліктері сипаттайды- 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Тапсырма: «НКИ жасау болашағы» тірек сызбаны талдай отырып толықтыру
|
Бағалау критерийі:
-НКИ жасау болашағын талдайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-нейрокомпьютерлік интерфейс жасаудың болашағын ұсынады – 3 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Тапсырма: Модельдеу «Ми-компьютер»
|
Бағалау критерийі:
-ми-компьютер арасындағы байланыстың ерекшеліктері мен кемшіліктерін тұжырымдайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
- ми-компьютер арасындағы байланыстың ерекшеліктері мен кемшіліктерін сипаттайды- 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.
Тапсырма: Эссе жазу «Компьютер-ми интерфейс технологиясының ерекшелігі» (50-70 сөз) |
Бағалау критерийі:
-компьютер-ми интерфейс технологиясының ерекшелігін сипаттайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
- компьютер-ми интерфейс технологиясының ерекшелігін жазады – 3 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§26. Ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесі.
§26. Ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесі.
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. Алдыңғы білім 1,2 тапсырманы плаформада жасақтап ұсынады |
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Тест тапсырмасын орындайды Тыныс шығарғанда және тыныс шығарғанда жүретін процестерді сипаттайды |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу
|
«Бұл сурет не дейді?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
Жүйке импульсі дегеніміз не? Ми биотогын тіркеудің қандай ерекшеліктерін білесіңдер? Үлкен ми қыртысының жеке бөлімдерін стимулдау туралы қандай эксперименттерді білесіңдер? |
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; Сұрақтарға болжамды жауаптарын айтады
|
. Бағалау криерийі: -суреттерден өз ойын білдіреді -сұрақтарға жауап береді |
презентация
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-Тапсырма: Кейбір ғалымдар мидың компьютерлік интерфейсін ойлап шығаруда. Бұл адамдарға компьютер сияқты құралдардың жұмысын қадағалауға немесе оймен істі басқаруға мүмкіндік береді. Мидың компьютерлік интерфейсімен байланысты бір мәселе – ол мидың ішіне құралды енгізу керек. Мидың ішіне құралды еңгізу кезінде туындайтын қауіпті жағдайларды сипаттаңыз (екіден кем емес). __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Бағалау критерийі:
-"Компьютер-ми" интерфейс технологиясының ерекшеліктерін оқып біледі; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-мидың компьютерлік интерфейс технологиясының ерекшеліктері сипаттайды- 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Тапсырма: «НКИ жасау болашағы» тірек сызбаны талдай отырып толықтыру
|
Бағалау критерийі:
-НКИ жасау болашағын талдайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-нейрокомпьютерлік интерфейс жасаудың болашағын ұсынады – 3 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Тапсырма: Модельдеу «Ми-компьютер»
|
Бағалау критерийі:
-ми-компьютер арасындағы байланыстың ерекшеліктері мен кемшіліктерін тұжырымдайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
- ми-компьютер арасындағы байланыстың ерекшеліктері мен кемшіліктерін сипаттайды- 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.
Тапсырма: Эссе жазу «Компьютер-ми интерфейс технологиясының ерекшелігі» (50-70 сөз) |
Бағалау критерийі:
-компьютер-ми интерфейс технологиясының ерекшелігін сипаттайды; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
- компьютер-ми интерфейс технологиясының ерекшелігін жазады – 3 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
шағым қалдыра аласыз





















