Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді; |
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады; |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау. Гомеостаз дегеніміз не? О Адам ағзасының қандай «ішкі ортасын» білесіңдер? Өсімдіктердегі бөліп шығару үдерістерін гомеостазды сақтау механизмі деп есептеуге болады ма? Термореттелуді жүзеге асыру үшін адам ағзасы қандай механизмді пайдаланады? Термореттелуді гомеостаздың жиі байқалуы деп есептеуге болады ма? |
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
|
Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады Дұрыс жауап! Өткен сабақты жақсы меңгердің! |
презентация
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-Тапсырма: Төмендегі графикте адамның қанының құрамындағы глюкозаны тұрақты ұстау үшін қандай да бір дәрілік препарат егілгендегі нәтижесі көрсетілген.
(а) Х әрпімен берілген дәрілік препаратты анықтаңыз. _______________________________________________________________________________ (б) Графикте берілген өзгерісті түсіндіріңіз. _______________________________________________________________________________ |
Бағалау критерийі:
-Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын ұстаудағы гомеостазды сақтаудың механизмін түсіндіреді
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-қандағы глюкозаның реттелуіне қатысатын гормонды анықтайды – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Тапсырма: «Тірек сызбаны талдау»
|
Бағалау критерийі:
-гомеостазды сақтау механизімін түсіндіреді; -жылу реттеудің жалпы сызбасын зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-гомеостазды қолдайды – 2 балл; -жылу реттеудің сызбасын түсіндіреді– 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Тапсырма: «Тірек сызбамен жұмыс»
|
Бағалау критерийі:
-қандағы глюкоза мөлшерінің тұрақтылығын сақтаудың сызбасын зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-тірек сызбаны сипаттайды– 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады. Тапсырма: Модельдеу «Адам ағзасындағы су-тұз балансын сақтау үдерісі»
|
Бағалау критерийі:
-адам ағзасындағы су/тұз мөлшерін зерттейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
- су/тұз мөлшерін модельдейді– 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері .
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
§27. Гомеостазды сақтау механизмі.
§27. Гомеостазды сақтау механизмі.
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді; |
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады; |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау. Гомеостаз дегеніміз не? О Адам ағзасының қандай «ішкі ортасын» білесіңдер? Өсімдіктердегі бөліп шығару үдерістерін гомеостазды сақтау механизмі деп есептеуге болады ма? Термореттелуді жүзеге асыру үшін адам ағзасы қандай механизмді пайдаланады? Термореттелуді гомеостаздың жиі байқалуы деп есептеуге болады ма? |
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
|
Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады Дұрыс жауап! Өткен сабақты жақсы меңгердің! |
презентация
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-Тапсырма: Төмендегі графикте адамның қанының құрамындағы глюкозаны тұрақты ұстау үшін қандай да бір дәрілік препарат егілгендегі нәтижесі көрсетілген.
(а) Х әрпімен берілген дәрілік препаратты анықтаңыз. _______________________________________________________________________________ (б) Графикте берілген өзгерісті түсіндіріңіз. _______________________________________________________________________________ |
Бағалау критерийі:
-Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын ұстаудағы гомеостазды сақтаудың механизмін түсіндіреді
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-қандағы глюкозаның реттелуіне қатысатын гормонды анықтайды – 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Тапсырма: «Тірек сызбаны талдау»
|
Бағалау критерийі:
-гомеостазды сақтау механизімін түсіндіреді; -жылу реттеудің жалпы сызбасын зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-гомеостазды қолдайды – 2 балл; -жылу реттеудің сызбасын түсіндіреді– 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі. Тапсырма: «Тірек сызбамен жұмыс»
|
Бағалау критерийі:
-қандағы глюкоза мөлшерінің тұрақтылығын сақтаудың сызбасын зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
-тірек сызбаны сипаттайды– 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады. Тапсырма: Модельдеу «Адам ағзасындағы су-тұз балансын сақтау үдерісі»
|
Бағалау критерийі:
-адам ағзасындағы су/тұз мөлшерін зерттейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;) |
Дескриптор:
- су/тұз мөлшерін модельдейді– 2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері .
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз

сы
түсініктің физиологиялық гомеостаз түсінігінен қандай айырмашылығы
бар?




















