Математикалық
диктант
Есептердіңшешуінөрнектертүріндежаз.
1.Кәусардың 500 теңгесі бар.
Ол 3 қойындәптерді 120 теңгеденсатыпалды.
Оныңнешетеңгесіқалды?
2. Хорға 18 ұл бала және 26
қыз бала қатысты. Балалар2 қатарғатеңдей бөлініп тұрды.
Әрбірқатарданеше бала тұрды?
3. Айманкітаптыңбіріншікүні 24
бетін, ал 2 күнтағы да 9 беттеноқыды.
Айманкітаптыңбарлығынешебетіноқыды?
4. Біріншіавтобуста 26 жолаушы, ал
екіншіавтобуста одан
4 жолаушыартықотырды.
Екіавтобустабарлығынешежолаушыотырды?
Мақсатты бекіту
(мәселелі жағдаяттар).
Тақтада есептің элементтері
(шарты, сұрағы, шешуі, жауабы, қысқаша жазылуы, өрнек) жазылған
карточкалар жапсырылған. Компоненттердің әрқайсысы нені
білдіретінін түсіндіруді сұраймын. Олардың есептерді шешу үшін
қандай біліктерді меңгергендерін естеріне түсірулерін
ұсынамын.
№
|
Біліктер
|
1
|
Есептің қысқаша жазылуын жасай білемін.
|
2
|
Есепке сызба жасай білемін.
|
3
|
Есептегі амалдардың санын және орындалу ретін анықтай білемін.
|
4
|
Есептің шешуін жаза білемін.
|
5
|
Есептің жауабын жаза білемін.
|
Бүгінгі сабақта үйренгені бойынша есеп
шығарып жалғастырамыз.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
(ТЖ) . Мәтін есепті
диаграмма арқылы
құрастыр.
Айдос досымен
жексенбі күні саябаққа барды.Олар саябаққа кіруге 500
теңгеден 2 билет астып алды.Айдос
батутқа отыруға 200 тг,ал досы шолу дөңгелегіне отыруға 300 тг
төледі.Балалар саябақта барлығы қанша ақша
жұмсады?
Саябаққа
кіруге-500тг,2билет
Батут-200тг
Шолу
дөңгелегі-300тг
Балалар саябаққа
барлығы-? Тг жұмсады
Шешуі:(500*2)+(200+300)=1500
Жауабы: Балалар
барлығы 1500 тг жұмсады
Дескриптор: 2-3
амалмен орындалатын есептің модельін қысқаша жазба түрінде орындай
алады;
«Дене
қимылы»
(ЖЖ). Мәтінді есеп бойынша кесте құр
және шығар.
Әлия сынып
жетекшісімен, сыныптастарымен және олардың ата –аналарымен бірге
«ЭКСПО-2017» көрмесіне автобуспен барды.Автобуста 6 ересек адамға
90 теңгеден және 10 балаға 45 теңгеден жолақы төленді.Олар жолақыға
барлығы неше теңге төледі ?
|
баға
|
саны
|
құны
|
барлығы
|
Ересектер
|
90тг
|
6
|
?
|
?
|
балалар
|
45тг
|
10
|
?
|
Шешуі:
(90*6)+(45*10)=
990
Дескриптор:
Мәтінді есеп бойынша кесте
құрастырады;
Саралау
(ӨЖ) Оқулықтағы 4-тапсырманы
оқушылар өз беттерімен орындау. Мұғалім оқушылардың есепті оқып,
оның шарты мен сұрағын анықтауына, қысқаша жазылуын,
сызбасын,шешуін және жауабын дұрыс жазуына назар аударады. Оқушылар
тапсырманың орындалу нәтижесін дұрыс жауаппен
салыстырады
Жасыл бояу 2кг-нан 8
банка,қызыл бояу 10 кг
Дескрипторы:
есептің шартын,сұрағы
құрады
Сызбасын
сызады.
2*8+10=26
Ж: барлығы 26
кг
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
Қысқаша жазбаны
пайдаланып,есептер шығарады
Есеп бойынша кесте
құрады,шығарады
Есеп бойынша
шартын,сұрағын құрастырып,сызбасын
сызады
|