Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу

    Оқу мақсаты

    3.5.1.1 2-3 -4амалмен орындалатын есепті кесте, бағандық диаграмма,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Есептерді қысқаша жазылуы бойынша құрастырады;

    Көптеген оқушылар: 2-3-4 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуді біледі ;

    Кейбір оқушылар: Өз бетімен 2-3-4 амалмен орындалатын өзара байланысты есептерді модельдеуді біледі;

    Ойлау дағдысының деңгейі

    2-3-4 амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді түсінеді,білімін қолдана алады

    Бағалау критериі

    2-3-4 амалмен орындалатын есепті кесте, бағандық диаграмма,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады.



    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    7 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.






    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсіру

    тапсырмалары.

    Ортасы


    7 мин































    7 минут

















    Сергіту сәті

    2 мин


    10 минут

    Математикалық диктант

    Есептердіңшешуінөрнектертүріндежаз.

    1.Кәусардың 500 теңгесі бар. Ол 3 қойындәптерді 120 теңгеденсатыпалды. Оныңнешетеңгесіқалды?

    2. Хорға 18 ұл бала және 26 қыз бала қатысты. Балалар2 қатарғатеңдей бөлініп тұрды. Әрбірқатарданеше бала тұрды?

    3. Айманкітаптыңбіріншікүні 24 бетін, ал 2 күнтағы да 9 беттеноқыды. Айманкітаптыңбарлығынешебетіноқыды?

    4. Біріншіавтобуста 26 жолаушы, ал екіншіавтобуста одан 4 жолаушыартықотырды. Екіавтобустабарлығынешежолаушыотырды?

    Мақсатты бекіту (мәселелі жағдаяттар).

    • Математикалық диктант немен байланысты? (Есептермен.)

    • Есепті шығару үшін не істеу керек?

    Тақтада есептің элементтері (шарты, сұрағы, шешуі, жауабы, қысқаша жазылуы, өрнек) жазылған карточкалар жапсырылған. Компоненттердің әрқайсысы нені білдіретінін түсіндіруді сұраймын. Олардың есептерді шешу үшін қандай біліктерді меңгергендерін естеріне түсірулерін ұсынамын.

    №

    Біліктер

    1

    Есептің қысқаша жазылуын жасай білемін.

    2

    Есепке сызба жасай білемін.

    3

    Есептегі амалдардың санын және орындалу ретін анықтай білемін.

    4

    Есептің шешуін жаза білемін.

    5

    Есептің жауабын жаза білемін.

    Бүгінгі сабақта үйренгені бойынша есеп шығарып жалғастырамыз.

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    (ТЖ) . Мәтін есепті диаграмма арқылы құрастыр.

    Айдос досымен жексенбі күні саябаққа барды.Олар саябаққа кіруге 500 теңгеден 2 билет астып алды.Айдос батутқа отыруға 200 тг,ал досы шолу дөңгелегіне отыруға 300 тг төледі.Балалар саябақта барлығы қанша ақша жұмсады?

    Саябаққа кіруге-500тг,2билет

    Батут-200тг

    Шолу дөңгелегі-300тг

    Балалар саябаққа барлығы-? Тг жұмсады

    Шешуі:(500*2)+(200+300)=1500

    Жауабы: Балалар барлығы 1500 тг жұмсады


    Дескриптор: 2-3 амалмен орындалатын есептің модельін қысқаша жазба түрінде орындай алады;


    «Дене қимылы»


    (ЖЖ). Мәтінді есеп бойынша кесте құр және шығар.

    Әлия сынып жетекшісімен, сыныптастарымен және олардың ата –аналарымен бірге «ЭКСПО-2017» көрмесіне автобуспен барды.Автобуста 6 ересек адамға 90 теңгеден және 10 балаға 45 теңгеден жолақы төленді.Олар жолақыға барлығы неше теңге төледі ?


    баға

    саны

    құны

    барлығы

    Ересектер

    90тг

    6

    ?

    ?

    балалар

    45тг

    10

    ?

    Шешуі: (90*6)+(45*10)= 990


    Дескриптор: Мәтінді есеп бойынша кесте құрастырады;

    Саралау

    (ӨЖ) Оқулықтағы 4-тапсырманы оқушылар өз беттерімен орындау. Мұғалім оқушылардың есепті оқып, оның шарты мен сұрағын анықтауына, қысқаша жазылуын, сызбасын,шешуін және жауабын дұрыс жазуына назар аударады. Оқушылар тапсырманың орындалу нәтижесін дұрыс жауаппен салыстырады

    Жасыл бояу 2кг-нан 8 банка,қызыл бояу 10 кг

    Дескрипторы: есептің шартын,сұрағы құрады

    Сызбасын сызады.

    2*8+10=26

    Ж: барлығы 26 кг


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

































    Қысқаша жазбаны пайдаланып,есептер шығарады




















    Есеп бойынша кесте құрады,шығарады





















    Есеп бойынша шартын,сұрағын құрастырып,сызбасын сызады




    ҚБ: Мадақтау

































    ҚБ: екі жұлдыз,бір ұсыныс






















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абилова Жулдыз Сисенбаевна
    14 Қараша 2023
    298
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу

    Оқу мақсаты

    3.5.1.1 2-3 -4амалмен орындалатын есепті кесте, бағандық диаграмма,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Есептерді қысқаша жазылуы бойынша құрастырады;

    Көптеген оқушылар: 2-3-4 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуді біледі ;

    Кейбір оқушылар: Өз бетімен 2-3-4 амалмен орындалатын өзара байланысты есептерді модельдеуді біледі;

    Ойлау дағдысының деңгейі

    2-3-4 амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді түсінеді,білімін қолдана алады

    Бағалау критериі

    2-3-4 амалмен орындалатын есепті кесте, бағандық диаграмма,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады.



    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    7 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.






    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсіру

    тапсырмалары.

    Ортасы


    7 мин































    7 минут

















    Сергіту сәті

    2 мин


    10 минут

    Математикалық диктант

    Есептердіңшешуінөрнектертүріндежаз.

    1.Кәусардың 500 теңгесі бар. Ол 3 қойындәптерді 120 теңгеденсатыпалды. Оныңнешетеңгесіқалды?

    2. Хорға 18 ұл бала және 26 қыз бала қатысты. Балалар2 қатарғатеңдей бөлініп тұрды. Әрбірқатарданеше бала тұрды?

    3. Айманкітаптыңбіріншікүні 24 бетін, ал 2 күнтағы да 9 беттеноқыды. Айманкітаптыңбарлығынешебетіноқыды?

    4. Біріншіавтобуста 26 жолаушы, ал екіншіавтобуста одан 4 жолаушыартықотырды. Екіавтобустабарлығынешежолаушыотырды?

    Мақсатты бекіту (мәселелі жағдаяттар).

    • Математикалық диктант немен байланысты? (Есептермен.)

    • Есепті шығару үшін не істеу керек?

    Тақтада есептің элементтері (шарты, сұрағы, шешуі, жауабы, қысқаша жазылуы, өрнек) жазылған карточкалар жапсырылған. Компоненттердің әрқайсысы нені білдіретінін түсіндіруді сұраймын. Олардың есептерді шешу үшін қандай біліктерді меңгергендерін естеріне түсірулерін ұсынамын.

    №

    Біліктер

    1

    Есептің қысқаша жазылуын жасай білемін.

    2

    Есепке сызба жасай білемін.

    3

    Есептегі амалдардың санын және орындалу ретін анықтай білемін.

    4

    Есептің шешуін жаза білемін.

    5

    Есептің жауабын жаза білемін.

    Бүгінгі сабақта үйренгені бойынша есеп шығарып жалғастырамыз.

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    (ТЖ) . Мәтін есепті диаграмма арқылы құрастыр.

    Айдос досымен жексенбі күні саябаққа барды.Олар саябаққа кіруге 500 теңгеден 2 билет астып алды.Айдос батутқа отыруға 200 тг,ал досы шолу дөңгелегіне отыруға 300 тг төледі.Балалар саябақта барлығы қанша ақша жұмсады?

    Саябаққа кіруге-500тг,2билет

    Батут-200тг

    Шолу дөңгелегі-300тг

    Балалар саябаққа барлығы-? Тг жұмсады

    Шешуі:(500*2)+(200+300)=1500

    Жауабы: Балалар барлығы 1500 тг жұмсады


    Дескриптор: 2-3 амалмен орындалатын есептің модельін қысқаша жазба түрінде орындай алады;


    «Дене қимылы»


    (ЖЖ). Мәтінді есеп бойынша кесте құр және шығар.

    Әлия сынып жетекшісімен, сыныптастарымен және олардың ата –аналарымен бірге «ЭКСПО-2017» көрмесіне автобуспен барды.Автобуста 6 ересек адамға 90 теңгеден және 10 балаға 45 теңгеден жолақы төленді.Олар жолақыға барлығы неше теңге төледі ?


    баға

    саны

    құны

    барлығы

    Ересектер

    90тг

    6

    ?

    ?

    балалар

    45тг

    10

    ?

    Шешуі: (90*6)+(45*10)= 990


    Дескриптор: Мәтінді есеп бойынша кесте құрастырады;

    Саралау

    (ӨЖ) Оқулықтағы 4-тапсырманы оқушылар өз беттерімен орындау. Мұғалім оқушылардың есепті оқып, оның шарты мен сұрағын анықтауына, қысқаша жазылуын, сызбасын,шешуін және жауабын дұрыс жазуына назар аударады. Оқушылар тапсырманың орындалу нәтижесін дұрыс жауаппен салыстырады

    Жасыл бояу 2кг-нан 8 банка,қызыл бояу 10 кг

    Дескрипторы: есептің шартын,сұрағы құрады

    Сызбасын сызады.

    2*8+10=26

    Ж: барлығы 26 кг


    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

































    Қысқаша жазбаны пайдаланып,есептер шығарады




















    Есеп бойынша кесте құрады,шығарады





















    Есеп бойынша шартын,сұрағын құрастырып,сызбасын сызады




    ҚБ: Мадақтау

































    ҚБ: екі жұлдыз,бір ұсыныс






















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 3 сынып
    14.11.2023
    298
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абилова Жулдыз Сисенбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации