|
Педагогтің аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
3.5.1.1 2-3 -4амалмен орындалатын есепті кесте, бағандық диаграмма,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Есептерді қысқаша жазылуы бойынша құрастырады; Көптеген оқушылар: 2-3-4 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуді біледі ; Кейбір оқушылар: Өз бетімен 2-3-4 амалмен орындалатын өзара байланысты есептерді модельдеуді біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
2-3-4 амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді түсінеді,білімін қолдана алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі |
2-3-4 амалмен орындалатын есепті кесте, бағандық диаграмма,сызба, қысқаша жазба түрінде модельдей алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 7 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 мин 7 минут Сергіту сәті 2 мин 10 минут |
Математикалық диктант Есептердіңшешуінөрнектертүріндежаз. 1.Кәусардың 500 теңгесі бар. Ол 3 қойындәптерді 120 теңгеденсатыпалды. Оныңнешетеңгесіқалды? 2. Хорға 18 ұл бала және 26 қыз бала қатысты. Балалар2 қатарғатеңдей бөлініп тұрды. Әрбірқатарданеше бала тұрды? 3. Айманкітаптыңбіріншікүні 24 бетін, ал 2 күнтағы да 9 беттеноқыды. Айманкітаптыңбарлығынешебетіноқыды? 4. Біріншіавтобуста 26 жолаушы, ал екіншіавтобуста одан 4 жолаушыартықотырды. Екіавтобустабарлығынешежолаушыотырды? Мақсатты бекіту (мәселелі жағдаяттар).
Тақтада есептің элементтері (шарты, сұрағы, шешуі, жауабы, қысқаша жазылуы, өрнек) жазылған карточкалар жапсырылған. Компоненттердің әрқайсысы нені білдіретінін түсіндіруді сұраймын. Олардың есептерді шешу үшін қандай біліктерді меңгергендерін естеріне түсірулерін ұсынамын.
Бүгінгі сабақта үйренгені бойынша есеп шығарып жалғастырамыз. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. (ТЖ) . Мәтін есепті диаграмма арқылы құрастыр. Айдос досымен жексенбі күні саябаққа барды.Олар саябаққа кіруге 500 теңгеден 2 билет астып алды.Айдос батутқа отыруға 200 тг,ал досы шолу дөңгелегіне отыруға 300 тг төледі.Балалар саябақта барлығы қанша ақша жұмсады? Саябаққа кіруге-500тг,2билет Батут-200тг Шолу дөңгелегі-300тг Балалар саябаққа барлығы-? Тг жұмсады Шешуі:(500*2)+(200+300)=1500 Жауабы: Балалар барлығы 1500 тг жұмсады
Дескриптор: 2-3 амалмен орындалатын есептің модельін қысқаша жазба түрінде орындай алады;
«Дене қимылы»
(ЖЖ). Мәтінді есеп бойынша кесте құр және шығар. Әлия сынып жетекшісімен, сыныптастарымен және олардың ата –аналарымен бірге «ЭКСПО-2017» көрмесіне автобуспен барды.Автобуста 6 ересек адамға 90 теңгеден және 10 балаға 45 теңгеден жолақы төленді.Олар жолақыға барлығы неше теңге төледі ?
Шешуі: (90*6)+(45*10)= 990
Дескриптор: Мәтінді есеп бойынша кесте құрастырады; Саралау (ӨЖ) Оқулықтағы 4-тапсырманы оқушылар өз беттерімен орындау. Мұғалім оқушылардың есепті оқып, оның шарты мен сұрағын анықтауына, қысқаша жазылуын, сызбасын,шешуін және жауабын дұрыс жазуына назар аударады. Оқушылар тапсырманың орындалу нәтижесін дұрыс жауаппен салыстырады Жасыл бояу 2кг-нан 8 банка,қызыл бояу 10 кг Дескрипторы: есептің шартын,сұрағы құрады Сызбасын сызады.
2*8+10=26 Ж: барлығы 26 кг |
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
Қысқаша жазбаны пайдаланып,есептер шығарады
Есеп бойынша кесте құрады,шығарады
Есеп бойынша шартын,сұрағын құрастырып,сызбасын сызады |
ҚБ: Мадақтау
ҚБ: екі жұлдыз,бір ұсыныс
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абилова Жулдыз СисенбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеуМатериал туралы қысқаша түсінік
2-3 -4амалмен шығарылатын есептерді модельдеу
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















