Материалдар / 2-3 амалмен орындалатын есептер. ашық сабақ 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

2-3 амалмен орындалатын есептер. ашық сабақ 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ, презентация және көрнекіліктерімен бірге дайын ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2024
79
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КЕНТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "МАХМУД ҚАШҒАРИ АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП-ЛИЦЕЙ" КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспары

2-3 амалмен орындалатын есептер шығару

(сабақтың тақырыбы)



Бөлім

Демалу мәдениеті. Мерекелер

Педагогтың аты-жөні (болған жағдайда)

Акрамова Гулноза

Күні :


Сынып: 4 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

2-3 амалмен орындалатын есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есептің шартын кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

Сабақтың мақсаты :


  • 2-3 амалмен орындалатын есептің шартын кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуесеп жауабын алдын ала болжайды. Есептеу тәсілдерін түсінеді.

Құндылықтар:

  • Топтық, жұптық жұмыстарды орындау барысында ынтымақтастық орта қалыптастыру. Адамгершілік, алған білімді қолдана білу, еңбексүйгіштік қасиеттерді насихаттау

Сабақтың барысы:


Сабақтың

кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Кел балалар, кәнекей

Парақтайық әліпби.

Талай қызық күтуде

Бәрімізді әлемде.

Жалықпа сен жалықпа,

Оқы, тоқы арманда,

Бәрін білген балаға

Жақын болар алыс та

Өткен білімді еске түсіру:

Оқу тапсырмасын тексеру.

Топқа бөлу.

«Киіз үй» әдісі арқылы

Оқу материалын жариялау «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жүреді:

- Өткенде қандай тақырып өттік?

-Қандай тапсырмалар орындадық?

-Ендеше бүгінгі сабағымызда өткен тақырыптарды бекітуге арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.


Дескрипторлар:

Сұрақтарға жауап береді – 1 б

Жаттығу жасайды.


Тапсырма тексертеді.

Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


Мадақтау сөздер арқылы

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.


«БӘЙГЕ»

Бағалау парағы










Оқулық

Интерак ивті тақта

Көрнекі ліктер




Жаңа білім

10 мин








































Сергіту сәті 3 минут






















Бекіту

13 мин




















1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

1) Лагерьдегі демалыс кезінде балалар алма жинауға көмектесті. Жәшіктердің массасы туралы деректерді пайдалана отырып, есеп құрастыр.

ҚShape2 Shape4 Shape3 ызыл алма-12 кг 5жәшік барлығы ? кг алма

ЖShape5 асыл алма-9 кг 3 жәшік

Шешуі: 12 5+9•3 =60+27=87 (кг)

Жауабы: барлығы 87 кг алма жинады

«Мақсат» дүкенінде түске дейін 12кг қызыл алма мен 9кг жасыл алма сатылды. Дүкенде түске дейін қанша кг алма сатылды?

Ш: 12кг+9кг=21кг

Ж: Дүкенде түске дейін 21 кг алма сатылды.
3) Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығарыңдар.

Тігінші жейде тігуге 1м10см, белдемше тігуге 70см мата жұмсады. Ол 5 дана жейде мен 6 дана белдемшеге барлығы неше метр мата жұмсайды?

Ш:1м10см*5+70см*6=970см=9м70см

Ж: барлығы 9м70см мата жұмсайды.

Дескрипторлар:

Есептерді шығарады-2балл.



Сергіту сәті. Сергітуші додокаэдр

2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

4а) Диаграммада жазғы лагерьде демалған балалар туралы мәлімет берілген. Диаграмма бойынша сұрақтар құрастырып, оны досыңа қой.

1-маусымда лагерьде неше бала демалды?

2-маусымда неше бала демалды?

Ең көп бала демалған маусым қайсысы?

Дескрипторлар:

Диаграмма бойынша есеп құрастырып шығарады-2балл.


Ә)Диаграмма бойынша есеп құрастырып шығарыңдар.

1-маусымда лагерьде 180 бала демалды. Ал 2-маусымда 160 бала демалды. 1-маусымда 2-маусыммен салыстырғанда неше бала артық демалған?

Ш: 180-160=20

Ж: 20 бала артық демалған.

3- тапсырма дәптермен жұмыс.

5) Сызба бойынша есепті шығарыңдар.

Лагерь асханасында әрқайсысында 25кг-нан 4 жәшік балаларға таратылды. Содан кейін онда тағы 38кг банан қалды. Асханада барлығы неше кг банан болған еді?

Ш:25*4+38=138

Ж: Асханада барлығы 138 кг банан болған еді.

1.Асхат дүкеннен 9 данасы 45 теңге тұратын дәптер сатып алды.Дәптер неше теңге тұрғаны?

2.Айжан базардан шыршаны безендіруге 10 ойыншық сатып алды. Ойыншықтың бағасы 9 теңге болса, Айжан барлығы неше теңге төледі?

Дескрипторлар:

Сызба бойынша есепті шығарады-2балл.

Тапсырмаларды орындайды.




























Билеп сергиді.



Тапсырмаларды орындайды.


























Тапсырмаларды орындайды.



















Сызба бойынша есепті шығару

«БӘЙГЕ»

Бағалау парағы






675тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!