ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Пән/Сынып: |
Математика, 4-сынып |
||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
5-апта, № 21 сабақ |
||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу. |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері/Достық |
||||||
|
Оқу мақсаты: |
4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру; |
||||||
|
Бағалау критерийі: |
2-ге, 5-ке, 10-ға бөледі, топтастырады. |
||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру -Сәлеметсізбе! |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
Презентация № 1бет |
||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру 1-тапсырма Сандарды оқы. Қандай сандар 10-ға бөлінеді деп ойлайсың? Берілген теңдіктерге сүйеніп, бөлуді орындамай-ақ 10-ға бөлінетінін дәлелдей аласың ба? 34 560 = 3 456 · 10 42 650 = 4 265 · 10 65 540 = 6 554 · 10 10-ға бөлінгіштік белгісін құрастырып көр 2-тапсырма: Дұрыс жауаптарды таңда. Қай сандар 5-ке бөлінеді? 48 732 8 732 54 270 30 876 54 270 847 885 854 3 671 Қай сандар 2-ге бөлінеді? 48 732 8 732 54 270 30 876 54 270 847 885 854 3 671 |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
тексеру үшін амалдарды таңдайды тексеруді орындауды біледі. |
Презентация № 2бет
Презентация № 3бет |
||
|
8 минут |
Тәжірибе |
1,2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек) 3-тапсырма. Кестеден 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды тап Қай сандар 5-ке бөлінеді?............................................... Қай сандар 2-ге бөлінеді?................................................ 6-тапсырма Есепте және тексер 3 002 ∙ 4 = 12 008 16 004 ∙ 6 = 96 024 820 365 : 5 = 164 073 480 306 : 2 = 240 153 |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну 5-ке және 10-ға бөлінетін сандарды табады. . |
Презентация № 4бет |
||
|
3 минут |
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну а) 0-ден 9-ға дейінгі цифрлардан 2-ге бөлінетін төрт таңбалы үш сан жаз............................. ә) Сол сандарды 5-ке бөлінетін бес таңбалы сандарға айналдыр.......................................... б) 0, 1, 2, 3, 4, 5 цифрларынан 10-ға бөлінетін алты таңбалы сан жаз................................. «Білім шыңы» кері байланыс |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну Барлық мүмкін нұсқаларды табады. |
Презентация № 5бет |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2--ге,5-ке,10-ға бөлінгіштік белгілері Достық
2--ге,5-ке,10-ға бөлінгіштік белгілері Достық
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Пән/Сынып: |
Математика, 4-сынып |
||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
5-апта, № 21 сабақ |
||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу. |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілері/Достық |
||||||
|
Оқу мақсаты: |
4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру; |
||||||
|
Бағалау критерийі: |
2-ге, 5-ке, 10-ға бөледі, топтастырады. |
||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру -Сәлеметсізбе! |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
Презентация № 1бет |
||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру 1-тапсырма Сандарды оқы. Қандай сандар 10-ға бөлінеді деп ойлайсың? Берілген теңдіктерге сүйеніп, бөлуді орындамай-ақ 10-ға бөлінетінін дәлелдей аласың ба? 34 560 = 3 456 · 10 42 650 = 4 265 · 10 65 540 = 6 554 · 10 10-ға бөлінгіштік белгісін құрастырып көр 2-тапсырма: Дұрыс жауаптарды таңда. Қай сандар 5-ке бөлінеді? 48 732 8 732 54 270 30 876 54 270 847 885 854 3 671 Қай сандар 2-ге бөлінеді? 48 732 8 732 54 270 30 876 54 270 847 885 854 3 671 |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
тексеру үшін амалдарды таңдайды тексеруді орындауды біледі. |
Презентация № 2бет
Презентация № 3бет |
||
|
8 минут |
Тәжірибе |
1,2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек) 3-тапсырма. Кестеден 5-ке, 10-ға бөлінетін сандарды тап Қай сандар 5-ке бөлінеді?............................................... Қай сандар 2-ге бөлінеді?................................................ 6-тапсырма Есепте және тексер 3 002 ∙ 4 = 12 008 16 004 ∙ 6 = 96 024 820 365 : 5 = 164 073 480 306 : 2 = 240 153 |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Бағалау критерийлерін ұсыну 5-ке және 10-ға бөлінетін сандарды табады. . |
Презентация № 4бет |
||
|
3 минут |
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну а) 0-ден 9-ға дейінгі цифрлардан 2-ге бөлінетін төрт таңбалы үш сан жаз............................. ә) Сол сандарды 5-ке бөлінетін бес таңбалы сандарға айналдыр.......................................... б) 0, 1, 2, 3, 4, 5 цифрларынан 10-ға бөлінетін алты таңбалы сан жаз................................. «Білім шыңы» кері байланыс |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну Барлық мүмкін нұсқаларды табады. |
Презентация № 5бет |
||
шағым қалдыра аласыз













