Материалдар / 2- сынып. Математика .2-тоқсан. БЖБ тапсырмалары. 2 нұсқада.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2- сынып. Математика .2-тоқсан. БЖБ тапсырмалары. 2 нұсқада.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен 2сыныптың 2- тоқсанына арналған бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары дескрипторымен салынған.Мақсаты ,критерийлері толық көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
462
12 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше

1.2 Сандармен амалдар орындау

4.3 Тізбектер

5.1 Есептер және математикалық модель



Оқу мақсаты

2.1.2.8 Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау

2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Екі таңбалы сандарлы қосу ,азайту түріндегі өрнектердің мәнін табады

  • 100-ге дейінгі екітаңбалы сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбегіндегі заңдылықты анықтап, жалғастырады

  • Құрама есептерді шығарады



Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары



Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма 1- нұсқа

1.Есепте.

25+ 46 = 90 - 31 = 2 8 7 5 80см

+ - -

5 4 3 9 42см

2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 4 санға жалғастыр.

25, 31, 37, … , … , …


740, 640, 540, … , … , …


3.Есепті шығар. Ағаш басында 18 торғай және одан 3-еуі артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында барлығы неше құс қонып отыр?

2- нұсқа



1.Есепте.


14+ 76 = 90 - 48 = 54 70 92кг

+ - -

39 33 74к

2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 4 санға жалғастыр.


27, 33, 39, … , … , …


970, 870, 770, … , … , …


3.Есепті шығар.

Мектептің спорт залында 24 футбол добы және одан 13-і артық теннис добы бар. Спорт залда барлығы неше доп бар?






Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Екі таңбалы сандарлы қосу , азайту түріндегі түріндегі өрнектердің мәнін табады

1

екітаңбалы сандардың қосындысын табады;

1


толық ондықтан екітаңбалы санды азайтады;

1

екітаңбалы сандардың қосындысын баған түрінде табады;

1

екітаңбалы сандардың айырмасын баған түрінде табады;

1

Шамаларға амал қолданып,мәнін табады

1

100-ге дейінгі екітаңбалы сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбегіндегі заңдылықты анықтап, жалғастырады

2

екітаңбалы сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды және жалғастырады;

1


үштаңбалы сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды және жалғастырады;

1


Құрама есептерді шығарады

3

есептің қысқаша шартын құрады/сызбасын сызады;

1


шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін табады.

1


шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін табады.

1

Барлығы

10



















2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше

1.2 Сандармен амалдар орындау

4.3 Тізбектер

5.1 Есептер және математикалық модель



Оқу мақсаты

2.1.2.8 Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау

2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Екі таңбалы сандарлы қосу ,азайту түріндегі өрнектердің мәнін табады

  • 100-ге дейінгі екітаңбалы сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбегіндегі заңдылықты анықтап, жалғастырады

  • Құрама есептерді шығарады



Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары



Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма 1- нұсқа

1. Тапсырмаларды орында

а)Өрнектерді құрып, мәнін тап

а) 25 пен 19-дың айырмасына 46-ны қос ________________________________________

ә) 100-ден 72 мен 9-дың қосындысын азайт _____________________________________

ә) Мысалдарды баған түрінде жазып, шығар 57см + 23см 92 кг- 74кг

2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.

25, 31, 37, … , … , …


740, 640, 540, … , … , …


3.Есепті шығар. Ағаш басында 18 торғай және одан 3-еуі артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында барлығы неше құс қонып отыр?

2- нұсқа



1. Тапсырмаларды орында

а) Өрнектерді құрып, мәнін тап

а) 75 пен 49-дың айырмасына 36-ны қос ________________________________________

ә) 82-ден 57 мен 14-тің қосындысын азайт _____________________________________

ә) Мысалдарды баған түрінде жазып, шығар 28см + 42см 85 кг - 67 кг



2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.


27, 33, 39, … , … , …


970, 870, 770, … , … , …


3.Есепті шығар.

Мектептің спорт залында 24 футбол добы және одан 13-і артық теннис добы бар. Спорт залда барлығы неше доп бар?






Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Екі таңбалы сандарлы қосу , азайту түріндегі түріндегі өрнектердің мәнін табады

1

1-ші өрнекті құрады;

Өрнектің мәнін табады;

1

1

2-ші өрнекті құрады;

Өрнектің мәнін табады;

1

1

Өрнектерді баған түрінде жазып,

шамаларға амал қолданып,мәнін табады


2

100-ге дейінгі екітаңбалы сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбегіндегі заңдылықты анықтап, жалғастырады




2



Сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды және жалғастырады;



1


Құрама есептерді шығарады

3

есептің қысқаша шартын құрады/сызбасын сызады;

1


шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін табады.

1


шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін табады.

1

Барлығы

10























2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

1.3 Шамалар және өлшем бірліктері


Оқу мақсаты

2.1.3.3 Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м) / масса (кг, ц) / көлем (сыйымдылық) (л) / уақыт (мин, сағ, тәул, апта, ай, жыл) өлшем бірліктерін салыстыру және шамалар мәндерімен қосу/азайту/ көбейту/бөлуамалдар орындау

2.1.3.5 Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат және минут


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып, атаулы сандарды салыстырады

  • Атаулы сандармен қосу және азайту амалдарын орындайды

  • Уақытты анықтау үшін циферблатты қолданады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

  1. нұсқа

1.Салыстыр:

1сағ 28 мин * 75 мин 2 тәул 3сағ * 23 сағ 600кг - 400кг * 7ц


2. Амалдарды орында : 4м - ( 46см+54см) = 2 тәул - (66 сағ – 58 сағ)


3. Сағатта көрсетілген таңертеңгі уақытты жаз:

4. Есепті шығар Жолаушы 1 тәулік жолда болды. Ол 19 сағат автобуспен жүрді. Қалған уақытта ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?


Орындау уақыты

  1. минут

2-нұсқа

1.Салыстыр:

72см - 45см * 6 м 2 тәул 7сағ * 27 сағ 500кг -200кг * 8ц


2. Амалдарды орында : 5м - ( 63см+37см) = 2 тәул - (54 сағ – 47 сағ)


3. Сағатта көрсетілген күндізгі уақытты жаз:

Shape1


4. Есепті шығар Жолаушы 1 тәулік жолда болды. Ол 18 сағат автобуспен жүрді. Қалған уақытта ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?




Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып, атаулы сандарды салыстырады


1

ұзындық шамаларын салыстырады;


1

масса шамаларын салыстырады;


1

уақыт шамаларын салыстырады;


1

Атаулы сандармен қосу және азайту амалдарын орындайды




2

ұзындық өлшем бірліктерінің:

- қосындысының мәнін табады;


- айырмасының мәнін табады;



1

1

уақыт өлшем бірліктерінің

- айырмасының мәнін табады;


- айырмасының мәнін табады;



1

1


Уақытты анықтау үшін циферблатты қолданады


3


сағатта көрсетілген уақытты анықтайды;


1

Есепті шығарады

4

Есептің қысқаша шартын/сұрағын жазады

Есептің шешуі мен жауабын жазады


1

1

Барлығы

10






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!