2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Екі таңбалы сандарды қосу
және азайту. Жүздіктер. Есептер»
бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
|
Бөлімше
|
1.2 Сандармен амалдар
орындау
4.3
Тізбектер
5.1 Есептер және математикалық
модель
|
|
Оқу
мақсаты
|
2.1.2.8 Екі таңбалы сандарды
қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар,
1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын
анықтау
2.5.1.7** Екі амалмен
шешілетін есептерді модельдеу және шығару
|
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы
-
100-ге дейінгі екітаңбалы
сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер
тізбегіндегі заңдылықты анықтап,
жалғастырады
-
Құрама есептерді
шығарады
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
|
|
Орындау
уақыты
|
20
минут
|
|
Тапсырма
1-
нұсқа
1.Есепте.
25+ 46 = 90 - 31 = 2 8 7 5
80см
+ - -
5 4 3 9
42см
2. Заңдылықты анықта және
тізбекті тағы 4 санға жалғастыр.
25, 31, 37, … , … ,
…
740, 640, 540, … , … ,
…
3.Есепті шығар. Ағаш басында 18
торғай және одан 3-еуі артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында
барлығы неше құс қонып отыр?
2-
нұсқа
|
|
1.Есепте.
14+ 76 = 90 - 48 = 54 70
92кг
+ - -
39 33
74к
2. Заңдылықты анықта және
тізбекті тағы 4 санға жалғастыр.
27, 33, 39, … , … ,
…
970, 870, 770, … , … ,
…
3.Есепті
шығар.
Мектептің спорт залында 24
футбол добы және одан 13-і артық теннис добы бар. Спорт залда
барлығы неше доп бар?
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Екі
таңбалы сандарлы қосу , азайту түріндегі түріндегі өрнектердің
мәнін табады
|
1
|
екітаңбалы сандардың
қосындысын табады;
|
1
|
толық ондықтан екітаңбалы
санды азайтады;
|
1
|
екітаңбалы сандардың
қосындысын баған түрінде табады;
|
1
|
екітаңбалы сандардың айырмасын
баған түрінде табады;
|
1
|
Шамаларға амал қолданып,мәнін
табады
|
1
|
100-ге дейінгі екітаңбалы
сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер
тізбегіндегі заңдылықты анықтап,
жалғастырады
|
2
|
екітаңбалы сандар тізбегінің
заңдылығын анықтайды және жалғастырады;
|
1
|
үштаңбалы сандар тізбегінің
заңдылығын анықтайды және жалғастырады;
|
1
|
Құрама есептерді
шығарады
|
3
|
есептің қысқаша шартын
құрады/сызбасын сызады;
|
1
|
шешу жолының бірінші амалын
таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін
табады.
|
1
|
шешу жолының екінші амалын
таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін
табады.
|
1
|
Барлығы
|
10
|
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Екі таңбалы сандарды қосу
және азайту. Жүздіктер. Есептер»
бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
|
Бөлімше
|
1.2 Сандармен амалдар
орындау
4.3
Тізбектер
5.1 Есептер және математикалық
модель
|
|
Оқу
мақсаты
|
2.1.2.8 Екі таңбалы сандарды
қосу және азайту алгоритмдерін қолдану
2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар,
1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын
анықтау
2.5.1.7** Екі амалмен
шешілетін есептерді модельдеу және шығару
|
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы
-
100-ге дейінгі екітаңбалы
сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер
тізбегіндегі заңдылықты анықтап,
жалғастырады
-
Құрама есептерді
шығарады
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
|
|
Орындау
уақыты
|
20
минут
|
|
Тапсырма
1-
нұсқа
1. Тапсырмаларды
орында
а)Өрнектерді құрып, мәнін
тап
а) 25 пен 19-дың айырмасына
46-ны қос
________________________________________
ә) 100-ден 72 мен 9-дың
қосындысын азайт
_____________________________________
ә) Мысалдарды баған түрінде
жазып, шығар 57см + 23см 92 кг-
74кг
2. Заңдылықты анықта және
тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.
25, 31, 37, … , … ,
…
740, 640, 540, … , … ,
…
3.Есепті шығар. Ағаш басында
18 торғай және одан 3-еуі артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында
барлығы неше құс қонып отыр?
2-
нұсқа
|
|
1. Тапсырмаларды
орында
а)
Өрнектерді құрып, мәнін
тап
а) 75 пен 49-дың айырмасына
36-ны қос
________________________________________
ә) 82-ден 57 мен 14-тің
қосындысын азайт
_____________________________________
ә) Мысалдарды баған түрінде
жазып, шығар 28см + 42см 85 кг - 67
кг
2. Заңдылықты анықта және
тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.
27, 33, 39, … , … ,
…
970, 870, 770, … , … ,
…
3.Есепті
шығар.
Мектептің спорт залында 24
футбол добы және одан 13-і артық теннис добы бар. Спорт залда
барлығы неше доп бар?
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Екі
таңбалы сандарлы қосу , азайту түріндегі түріндегі өрнектердің
мәнін табады
|
1
|
1-ші өрнекті
құрады;
Өрнектің мәнін
табады;
|
1
1
|
2-ші өрнекті
құрады;
Өрнектің мәнін
табады;
|
1
1
|
Өрнектерді баған түрінде
жазып,
шамаларға амал қолданып,мәнін
табады
|
2
|
100-ге дейінгі екітаңбалы
сандар және 1000-ға дейінгі жүздіктер
тізбегіндегі заңдылықты анықтап,
жалғастырады
|
2
|
Сандар тізбегінің заңдылығын
анықтайды және жалғастырады;
|
1
|
Құрама есептерді
шығарады
|
3
|
есептің қысқаша шартын
құрады/сызбасын сызады;
|
1
|
шешу жолының бірінші амалын
таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін
табады.
|
1
|
шешу жолының екінші амалын
таңдап, өрнек түрінде жазады, мәнін
табады.
|
1
|
Барлығы
|
10
|
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Шамалар және олардың өлшем
бірліктері»
бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Бөлімше
|
1.3 Шамалар және өлшем
бірліктері
|
Оқу
мақсаты
|
2.1.3.3 Шамалар мәндерін:
ұзындық (см, дм, м) / масса (кг, ц) / көлем (сыйымдылық) (л) /
уақыт (мин, сағ, тәул, апта, ай, жыл) өлшем бірліктерін салыстыру
және шамалар мәндерімен
қосу/азайту/ көбейту/бөлуамалдар
орындау
2.1.3.5 Циферблат бойынша
уақытты анықтау: сағат және минут
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
|
Орындау
уақыты
|
20
минут
-
нұсқа
|
1.Салыстыр:
1сағ 28 мин * 75 мин 2 тәул
3сағ * 23 сағ 600кг - 400кг * 7ц
2. Амалдарды орында : 4м - (
46см+54см) = 2 тәул - (66 сағ – 58 сағ)
3. Сағатта көрсетілген
таңертеңгі уақытты жаз:
4. Есепті шығар Жолаушы 1
тәулік жолда болды. Ол 19 сағат автобуспен жүрді. Қалған уақытта
ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат
ұшты?
Орындау
уақыты
|
-
минут
2-нұсқа
|
1.Салыстыр:
72см - 45см * 6 м 2 тәул 7сағ
* 27 сағ 500кг -200кг * 8ц
2. Амалдарды орында : 5м - (
63см+37см) = 2 тәул - (54 сағ – 47 сағ)
3. Сағатта көрсетілген
күндізгі уақытты жаз:
4. Есепті шығар Жолаушы 1
тәулік жолда болды. Ол 18 сағат автобуспен жүрді. Қалған уақытта
ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат
ұшты?
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Шамалардың арақатынасын
пайдалана отырып, атаулы сандарды
салыстырады
|
1
|
ұзындық шамаларын
салыстырады;
|
1
|
масса шамаларын
салыстырады;
|
1
|
уақыт шамаларын
салыстырады;
|
1
|
Атаулы сандармен қосу және
азайту амалдарын орындайды
|
2
|
ұзындық өлшем
бірліктерінің:
- қосындысының мәнін
табады;
- айырмасының мәнін
табады;
|
1
1
|
уақыт өлшем
бірліктерінің
- айырмасының мәнін
табады;
- айырмасының мәнін
табады;
|
1
1
|
Уақытты анықтау үшін
циферблатты қолданады
|
3
|
сағатта көрсетілген уақытты
анықтайды;
|
1
|
Есепті
шығарады
|
4
|
Есептің қысқаша шартын/сұрағын
жазады
Есептің шешуі мен жауабын
жазады
|
1
1
|
Барлығы
|
10
|