|
Жаңа сабаққа кіріспе
«ДЖИГСО» әдісі
(Т) Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні
бөліп беріледі.
Арнайы
белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында
жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады.
|
Дескриптор:
- Берілген мәтінді оқиды.
- Топ ішінде өзара талқылау
жүргізеді.
- Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу,
баяндау жұмысында белсенділік танытады.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін
«Жұлдызша»
әдісі
арқылы бағалайды.
Сары түс –
талпын.
Көк түс –
жақсы.
Күлгін түс – жарайсың.
|
|
|
Сабақтың ортасы
21 мин.
|
Практикалық жұмыс
Оқушылар оқулықта берілген практикалық
жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай
қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын
1- тапсырманы орындайды.
(Т) 1-тапсырма
2, 3 және 4-схемаларды, олардың
1, 2 және 3 - суреттегі программа кодтарымен салыстыра отырып
талдаңдар. 4-суреттегі «Жалақы» есебінің программа кодының блок-схемалық
алгоритмін әзірлеңдер.
|
Дескриптор:
-
Оқулықтағы есептің шығарылу үлгісімен
танысады.
-
2, 3 және
4-схемаларды, олардың 1, 2 және 3-суреттегі программа кодтарымен
салыстырып, талдайды.
-
«Жалақы» есебінің программа
кодының блок-схемалық алгоритмін әзірлейді.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі
арқылы бағалайды.
Сары түс - талпын.
Көк түс - жақсы.
Күлгін түс - жарайсың.
|
|
|
|
(Ж) «Жұптас, ойлан, бөліс»
әдісі
2-тапсырма
Егер берілген үш таңбалы N саны жұп болса,
санның соңғы цифры 5 тен үлкен болса, сан екі жақтан оқығанда
бірдей оқылса (палиндром), онда экранға «1», әйтпесе «0» шығар.
Тапсырманың блок-схемасын құр.
мысалы
|
нәтиже
|
636
|
1
|
434
|
0
|
|
Дескриптор:
|
Бағалау:
Жұптар бір-бірін «Жұлдызша» әдісі
арқылы бағалайды. Сары түс –талпын.
Көк түс – жақсы.
Күлгін түс – жарайсың.
|
|
|
Сабақтың соңы
7 мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
(Ұ) «Желпуіш» әдісі
бойынша оқушылар
А-4 түрлі түсті параққа желпуіш
жасап, әрбір бөлігіне кезекпен төмендегі 3 сұраққа өз жауаптарын
жазып, кейін оны бір-бірімен бөліседі.
|
-
Алгоритм
әзірлеуде алгоритмдердің қасиеттерін білу қаншалықты
маңызды.
-
Алгоритмді сипаттаудың қандай түрлері
бар?
-
Оларды
программалау барысында қолдану қаншалықты
маңызды?
-
Есепті
программалау барысында, оның алгоритмін әзірлеу қалай жүзеге
асады?
|
Бағалау
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы «Жұлдызша» әдісі
арқылы жүргізіледі.
Сары түс
–талпын.
Көк түс –
жақсы.
Күлгін түс –
жарайсың.
|
|
|
|
Үй тапсырмасы
Алгортимнің қасиеттеріне өмірден мысал
келтіріңдер. Алгоритмнің қасиеттері бойынша өзіңді тәрбиелеу
қаншалықты маңызды. Шағын эссе жаз.
|
|