№ 23 Алатау
ОМ
|
Бөлім:
|
2 бөлім.
Робототехника. Лабиринт және
кегельринг (ортақ тақырыптары:
«Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі»)
|
Педагогтің аты –
жөні:
|
Бутеева
Р.С.
|
Күні:
|
|
Сыныбы:4
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Түс
датчигі
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: «Датчик» ұғымы туралы
анықмамасын біледі
|
Көптеген
оқушылар: Lego Mindstroms
Educftion EV3 программасын іске
қосады
|
Кейбір
оқушылар: Түс датчигін орнатады,
программаға жүктейді
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
/уақыты/
|
Педагогтің іс –
әрекеті
|
Оқушының іс –
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
/Ұйымдастыру/
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа
шолу. Роботтар-қарқынды дамып келе жатқан болашақтың жоғарғы
технологияларының бірі. Қазіргі кезде роботтар өміріміздің көптеген
саласына еніп үлгерді.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың
тақырыбындәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
/Жаңа сабақты
түсіндіру/
|
Термин
сөз:
Түс датчигі –
Датчик цвета – Color
sensor
Робот
– тірі организм принципі бойынша
құрастырылған жандандырылған автомат
құрылғы.
Lego Mindstroms
Educftion EV3 –негізгі оқу – жаттығу
роботы. Lego
Mindstroms –программаланатын роботтарға
қолданатын құрастырғыш
құрылғы.
Датчик–әртүрлі ақпаратты
(температура, жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал.
Датчиктер электронды және
механикалық болып бөлінеді.Электронды
датчиктің құрамына сезгіш және түрлендіргіш элементтер кіреді.
Олардың негізгі ерекшеліктері – сезгіштігі.
Датчиктер қызметіне қарай
төрт түрге
бөлінеді:
Жанасу Ультрадыбыс Түс
Гироскопиялық
датчигі датчигі датчигі
датчик
Жанасу
датчигі – батырманың басылғанын немесе
басылмағаның дәл анықтайтын құрал. Жанасу датчигі күнделіккті
өмірде қолданылады.
Түс
датчигі- түс немесе жарық
жарықтылығын анықтай алатын сандық құрал. Түс датчигіндегі Түс
режимі 1см қашықтықтағы нысандардың 7 түрлі түсін және жарықтың
деңгейін анықтай алады. Егер элемент датчиктен шығарылса немесе
элементтің түсі дұрыс анықталмаса, датчик осы түс
туралы «Түссіз»
0 деп
хабарлайды.Түс датчигінің негізгі
қызметі- түстерді анықтау, шашыраңқы
және шағылысқан жарықты
өлшеу.
Түс датчигі үш
режимге ие:
Нұсқаулық → Конструкторлық
идеялар →Қозғалтқыш
платформа
|
-
Термин сөзді
дәптерге жазады;
-
Мұғалімді
тыңдайды.
-
Жаңа сабаққа
байланысты анықтамаларды және датчиктін түрлерін дәптерге
жазады.
-
Түс датчигінің режимдерімен
танысады.
|
|
Компьютер
(видеожазба)
Оқулық
Жұмыс
Дәптерлері
Компьютер
(видеожазба)
Оқулық
Жұмыс
Дәптерлері
|
Жеке
жұмыс
|
Жанасу датчигі мен
түс датчигін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын
анықта.
|
Дескриптор:
-Жанасу датчигі мен
түс датчигінің ұқсастығын
жазады;
-жанасу датчигі мен түс
датчигінің айырмашылығын
жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Оқушыларды сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Стикерлер»
әдісі арқылы
бағалайды. Жасылтүс – жарайсың», Сары түс –
«Жақсы!»
«Қызылтүс
–
«Талпын!»
|
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|
Топтық
жұмыс
/компьютермен
жұмыс/
|
|
Дескриптор:
- Lego Mindstroms
Educftion EV3 программасын іске
қосады;
-нұсқаулыққа сүйене
отырып, роботты құрастырады;
-түс датчигін
орнатады, программаға
жүктейді.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Оқушыларды сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Стикерлер»
әдісі арқылы
бағалайды. Жасылтүс – жарайсың», Сары түс –
«Жақсы!»
«Қызылтүс
–
«Талпын!»
|
Компьютер
(видеожазба)
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
/Рефлексия/
|
Ой толғаныс.
Рефлексия
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі
«Мұғалімге жедел
хат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады. Оқушылар
өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды
жалғастырады
|
Қалыптастырушы
бағалау
Мұғалім оқушыларды
сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
«Стикерлер»
әдісі арқылы
бағалайды. Жасыл түс – «Жарайсың!»
Сары түс – «Жақсы!» Қызыл түс –
«Талпын»
Мақсаты:
оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады. Тиімділігі:
тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды; жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|