1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Миға
шабуыл
Оқушыларды 3-топқа бөліп,
ауызша топпен сұрау.
1-топ. Деректер базасы
дегеніміз не? Оның талаптарын
айтады.
2-топ. Деректер базасының
түрлерін талдайды.
3-топ.
Реляциондық деректер қоры
ұғымын түсіндіреді.
Microsoft Access деректер
базасын басқару жүйесімен жұмыс істеу негіздерін слайд түрінде
түсіндіру керек.
1-тапсырма.
Microsoft Access
программасында негізгі 7 нысан бар, сол туралы кесте толтыру
керек.
2-тапсырма.
- Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын
пирамидаға төменнен жоғары қарай
жазыңдар.
Дескриптор:
Мәліметтер қорын жасау
терезесінің нысандарын анықтайды.
Кері байланыс: «БББ
кестесі» әдісі
Оқушылар сабақ
туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі
келетінін кестеге жазады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттары-мен танысады
Мұғалімді
тыңдайды
Оқушылар әр топқа
берілген тапсырманы оқиды, талдайды, басқа топқа
түсіндіреді.
Берілген кестені
дәптерге орындайды.
Берілген тапсырманы
дәптерге орындайды.
|
жазбаша түрде
қалыптастырушы бағалауды іске
асыру
Оқушылар-дың
жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірібағалайды
Дескрип-тор арқылы
бағалайды
Деректер қоры және оның
түрлерін анықтай-ды;
Деректер қоры түрлерін
салыстырады;
Реляцион-дық
деректер қоры ұғымын
түсінеді.
Дескрип-тор:
Мәлімет-тер қорының түрлері
мен қызмет-терін анықтай алады.
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|