Материалдар / №2 Деректер базасының негізгі ұғымдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

№2 Деректер базасының негізгі ұғымдары

Материал туралы қысқаша түсінік
№2 Деректер базасының негізгі ұғымдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:§ 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ

Бөлім

Ақпараттық жүйелер

Педагогтың аты-жөні


Күні

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып


Сабақтың тақырыбы

§ 5.2 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАРЫ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.3.1.1 «реляциондық деректер қоры» ұғымын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Деректер қоры және оның түрлерін анықтайды

Деректер қоры түрлерін салыстырады

Реляциондық деректер қоры ұғымын түсінеді

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

1.Ұйымдастыру



2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




3. Жаңа сабақты меңгерту





4. Бекіту

Сәлемдесу, түгендеу

Миға шабуыл

Оқушыларды 3-топқа бөліп, ауызша топпен сұрау.

1-топ. Деректер базасы дегеніміз не? Оның талаптарын айтады.

2-топ. Деректер базасының түрлерін талдайды.

3-топ. Реляциондық деректер қоры ұғымын түсіндіреді.


Microsoft Access деректер базасын басқару жүйесімен жұмыс істеу негіздерін слайд түрінде түсіндіру керек.

1-тапсырма.

Microsoft Access программасында негізгі 7 нысан бар, сол туралы кесте толтыру керек.

Атауы

Қызметі










2-тапсырма.

- Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын пирамидаға төменнен жоғары қарай жазыңдар.

Группа 2

Дескриптор:

Мәліметтер қорын жасау терезесінің нысандарын анықтайды.




Кері байланыс: «БББ кестесі» әдісі

Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге жазады.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттары-мен танысады

Мұғалімді тыңдайды













Оқушылар әр топқа берілген тапсырманы оқиды, талдайды, басқа топқа түсіндіреді.







Берілген кестені дәптерге орындайды.


















Берілген тапсырманы дәптерге орындайды.

жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Оқушылар-дың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

Фигуралар арқылы бағалау

Бірін-бірібағалайды




Дескрип-тор арқылы бағалайды

Деректер қоры және оның түрлерін анықтай-ды;

Деректер қоры түрлерін салыстырады;

Реляцион-дық деректер қоры ұғымын түсінеді.



Дескрип-тор:

Мәлімет-тер қорының түрлері мен қызмет-терін анықтай алады.


АКт

Интернет желісі

Ватцап




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!