1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты
еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Ұйымдастыру:
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық
шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа
біріктіру: Оқушылар тақ және жұп сандар
болып екі топқа бірігеді.
Өткен сабақты пысықтау:
«Кір жаю» әдісі Оқушылар түрлі түсті
қағаздардан киім үлгілерін қырқады. Әр киімге өткен сабақтар
бойынша білетінін жазып, сымға қыстырып қояды. Топтар жұмыстарын
қорғайды. Киім көп болса, оқушылардың білім
дәрежесі
де көп екендігі анықталады.
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету арқылы
бағалау
Практикалық
жұмыс
Access
программасын іске қосып, «Емтихан» кестесі бойынша деректер
базасын құру
1.
Конструктор
режимінде мәліметтер қорын
1-кесте бойынша құру:
Өрістердің қасиеттері:
Білім
алушының реттік нөмірі: типі санауыш, өрісі -
№,
индекстелген, қайталаусыз.
Тегі: типі мәтіндік, өрістің өлшемі 50, міндетті, бос жолсыз,
индекстелген.
Есімі: типі мәтіндік,
өрістің өлшемі 25, міндетті, бос
Оқушын ың
реттік
нөмірі
|
Тегі
|
Есімі
|
Сыны
п
|
1-
емтих
ан
|
2-
емтих
ан
|
3-
емтих
ан
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сынып: типі
мәтіндік, өрістің өлшемі 7, жазу Сынып, міндетті, бос
жолсыз, индекстелген.
Емтихандағы
баға: типі сандық, байттық форматы, өрістердің жазуларын,
пәндердің аттарын қойыңыз, мысалы, тарих, биология, Between 2 and 5
пайдаланыңыз, ал бағаны «қате енгізіңіз» деген қате мәтінін
пайдаланыңыз.
Білім алушының реттік нөмірі
өрісін кілттік етіп қойыңыз.
Кестені Емтихандар деген атпен сақтаңыз да, кесте шеберін
жабыңыз.
Емтихандар
кестесін толтыру және өзгертуге арналған шеберді қолдану формасын
құрыңыз. Оны Емтихандар деген атпен сақтаңыз. Құралдар тақтасындағы
«Жасау (создать)» батырмасын шеберді шақыру үшін қолданады. Осы
форманы пайдаланып мәліметтер қорын толтырыңыз.
Конструкторды пайдаланып форманы
құрыңыз (қолдан құрылады). Негізі ретінде кесте немесе сұраныс
болады.
-
Құралдар
тақтасындағы «Құру» батырмасын таңдап, Емтихандар кестесін негізі ретінде таңдап алыңыз. Одан кейін
форманың конструктор шеберін таңдаңыз. Мәліметтер аймағында
форманың бос бланкісі ашылады. Олармен танысып алыңыз. Егер
мәліметтер аймағы ғана болса, онда түр мәзірінде аты/форманың ескертулері
дегенді қосыңыз. Басқару
элементтерінен форма құрылады. Олар құралдар тақтасында
орналасады.
«Жазу»
элементі жазбаларды жазуға арналған. өрісі кестедегі мәліметтерді
көрсетеді және санауға арналған элементі.
-
Форманың мәтіметтер аймағына өрістерді
сүйретуді пайдаланып, барлық өрістерді апарыңыз. Сонымен қатар,
форманың мәліметтері сәйкес келетін кестенің мәндерімен байланысады
(«Мәліметтер» – өрістің қасиеті). Мәліметтер аймағындағы әр өріске
жазу қосылады, оның қасиеті өрістің атымен сәйкес келеді. Оны
алып тастаңыз.
-
Кестенің бағандарына жазбаларды
енгізіңіз.
«Емтиханның
ведомосі»
деген жазбамен қойыңыз.
-
Түгел
форманың қасиетін өзгертіңіз. Ол үшін тышқанның оң жақ батырмасын
форманың сол
жағындағы жоғары
жағынан шерту
керек . Үнсіз бойынша форма
бір бағанды болады. Макеттің «Үнсіз бойынша» қасиетін
«Ленталық
формаға» ауыстыру
керек. Онда форманың түрі жазбалардың кестесі болады.
-
Ведомость деген атпен форманы сақтаңыз. Қайтадан
конструктор шеберіне кіріп, форманы түзетіп алыңыз. Өлшемі бойынша
барлық элементтерді түзетіңіз. Дескриптор:
Конструктор режимінде деректер базасын
жасайды.
Тест
тапсырмасы
Оқушылар
тест сұрақтарына жауап береді.
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс: «Бағдаршам» әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерін
бағдаршам
түстерін бояу арқылы көрсетеді.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|