Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 2 (ІІ)-топ элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттері
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
2 (ІІ)-топ
элементтері
«Келешек-Тараз» ғылыми
интеллектуалдық мектеп
лицейі
Күні:
03.02.2023
Мұғалімнің аты жөні: Шынбатыр
Т.Б
Сынып:
10
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
2 (ІІ)-топ элементтерінің
физикалық және химиялық
қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарлмасына
сілтеме)
10.2.1.5 –2 (ІІ)-топ
элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру
заңдылықтарын түсіндіре алу.
Зерттеу
сұрағы
Жаратылыстану пәндерінде
саралау әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын
қалай арттыруға болады?
Дағдылар
Білу, түсіну, қолдану,
бағалау
Пәнаралық
байланыс
Физика- металдардың
физикалық қасиеттері.
Биология – металдардың
биологиялық рөлі
Сабақ
барысы
Мұғалімнің іс-
әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі. Стартер:мұғалімнің демонстрациялық үстелінде: бор,
сүйек, тіс, магний бар препараттар, GI рентгендік бейнесі
болады. Сыныпқа
сұрақ:Бұл заттар біздің сабақпен немен байланысты?
Бүгінгі күні біз нені
қарастырамыз?
Мұғалім сыныпқа бүгінгі
тақырыпты
жариялайды.
Тапсырма №1
«Тұжырымдамалық карта» әдісі (тапсырма
тәсілі)
Әр топқа өз
топтарына байланысты тұжырымдамалық карта (постер) құрастыру
тапсырылады.
Дескриптор
Тапсырма №1 «Тұжырымдамалық
карта»
Берілген элементтердің
периодтық кестедегі орнын
анықтайды
Элементтердің физикалық және
қасиеттерін сипаттайды
Элементтердің күнделікті
өмірде қолданылуын айтады
ЖАЛПЫ – 2
БАЛЛ
Тапсырма № 2 «Кім
жылдам?» әдісі (қарқын тәсілі
)
Ba +
O2=
реакция теңдеуін
аяқтаңыз
Белгіссіз металл
карбонатын 21 г ыдыратқанда 5,6 л (қ.ж) көмірқышқыл газы түзілген.
Ол қандай металл?
Екі валентті
металдың 5,6 г оксидінін тұз қышқылының 29,2%-дық 25 г
ерітіндісімен өңдеді. Қай металдың оксиді
алынған?
Дескриптор
1 . Берілген реакция
теңдеуін аяқтап элемент атомдарын
теңестіреді
2,1. Реакция
теңдеуін жазу
2,2. Металл
карбонатын ыдыратқанда түзілген көмірқышқыл газы арқылы металл
карбонатының массасын табу
2,3. Металл
карбонатының массасы арқылы артық элементтердің массасын шегеріп
металдың салыстырмалы атомдық массасын
табу
3,1. Ерітінді арқылы
тұз қышқылының зат мөлшерін
табу
3,2. Реакция
теңдеуін жазу
3,4. Реакция теңдеуін зат
мөлшері арқылы теңестіріп, металл оксидінің массасын табу 3,5.
Металл оксидінің массасы арқылы металдың салыстырмалы атомдық
массасын арқылы белгісіз элементті
анықтау.
5. Жүйке жүйесін
тыныштандыруға әсер ететін
элемент
А)
бериллийБ)
магний C) барийD) стронций
Қорытынды?
«Бір сөйлеммен
түйіндеу»
Үйге тапсырма:
58-параграф №1,2 есептер.
Оқушылар заттарды
атайды.
Оқушылар өз нұсқаларын
ұсынады.
Өздеріне берілген тапсырма
бойынша топ мүшелері қорғап
шығады.
Берілген есептерді
жұптасып отырып бірге
шығарады.
Тест тапсырмасын
оқушылар 3 нұсқа бойынша жеке-жеке
орындайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз