1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
Сабақтың
ортасы
4.
Бекіту
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу:
Миға
шабуыл
Жасанды интеллект дегенді
қалай түсінеміз?
Нейрондық желі дегенді
естігендеріңіз бар ма?
Кіріс қабаты ақпаратты қалай
қабылдайды?
Көпқабатты нейронды желінің
құрылымы қандай?
Нейрондар типіне қарай желілер
қандай түрлерге бөлінеді?
Оқытушымен оқыту деген
не?
Машиналық оқытудың басты
идеясы неде?
1-тапсырма.Жұптық
жұмыс
142 беттегі тапсырманы Еxcel
программасында компьютерде орындау керек.Жұппен бірге оқушылар
тапсырманы орындап
түсіндіреді.
2 –тапсырма.Жұптық жұмыс,
компьютерге орындайды.
Екі кіріс және бір шығысы бар
қарапайым нейрон моделін құру
керек.
Сабақты
қорытындылау
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
«Сен –маған, мен –саған» әдісі
арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар
қояды. 1. Машиналық оқытудың басты идеясы
неде?
Нейронды желі түрлері неліктен
адам миына ұқсайды?
Нейронды желілердің жұмыс
істеу принциптері неліктен олардың түрлеріне
байланысты?
Кері байланыс: «Қызық,
құнды,қиын»
Оқушылар сабақтан алған әсерін
осы сөздер бойынша жазып
шығады.
Үйге тапсырма
беру.
Неліктен сайт мазмұны сапалы
болу керек? Интернеттен әртүрлі сайттардың мазмұндарын салыстырып,
ой бөлісіңдер.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады
Мұғалімді
тыңдайды
Жаңа сабақты мұғалім
түсіндіреді, оқушылар түртіп
алады.
Оқушылар берілген тапсырманы
дәптерге орындайды
Тапсырмаларды
компьютерде
орындайды.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар
қойып, ой өрбітеді.
|
Желелеу, қолдау көрсету,
бағыт-бағдар беру.
Дескриптор арқылы
бағалау.
Екі кіріс және бір шығысы бар
қарапайым нейрон моделін
құрады.
Сызған сызбаны түсіндіріп
береді.
|
АКТ
Интернет
желісі
Ютуб
каналы
Кітап
Слайд,
ноутбук
|