|
Оқушыларды әр түрлі
геометриялық фигуралар арқылы 5 топқа
бөлу.
Әр топ оқушылары сынып
бөлмесінің қабырғаларына жапсырылған тақырыптық суреттерді
таңдайды.
Суреттер
мазмұны:
Оқушыларға
тапсырма:
Оқушыларға тапсырманы
түсіндіргеннен кейін бағалау критерийін бірлесе отырып
құрастыру.
Оқушылар берілген тақырыптар
аясында жоспарлау жүргізеді:
Жоспарлауды аяқтағаннан кейін
оқушылар өздерінің жоспарлау кезеңдерін атайды, сыныппен
талдайды.
Өздері құрастырған критерийлер
бойынша бірін –бірі бағалайды.
Осы
тапсырма оқушыларға өз қызметін
жоспарлай білу дағдысын бағалауға мүмкіндік
береді
Күнделікті тұрмыста
қолданылатын қарапайым заттарды пайдалана отырып, оқушылардың
зерттеу жүргізу дағдысын қалыптастыру мақсатында тәжірибелер
орындау (оқушылар бастапқы
топтарында жұмыс жасайды)
Алдарыңызда өсімдік майы, су,
стақан, ыдыс жуатын құрал берілген. Осы заттарды пайдалана отырып,
қандай тәжірибе орындауға болады, ойланыңыз? Келесі кезеңдер
бойынша зерттеу жүргізіңіз:
Алдын ала таратылған
критерийлер негізінде топтар бірін-бірі өзара бағалайды. Бағалау
критерийлері:
-
Зерттеу сұрағының
ғылымилығы;
-
Болжамның түсінікті әрі
тексеруге мүмкін болуы;
-
Зерттеу кезінде қауіпсіздік
шараларының қадағалануы;
-
Әрекет ретінің
сақталуы;
-
Деректердің нақты әрі шынайы
жинақталуы;
-
Зерттеу бойынша қорытындының
дұрыс, сауатты тұжырымдалуы.
|
|
Критериилер бойынша өзара
жұппен бағалау іске асырылады
«Екі жұлдық, бір тілек» әдісі
арқылы қалыптастырушы бағалау іске
асырылады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы
қалыптастырушы бағалау іске
асырылады.
|
Оқулық
құралы,.
Википедия парақшасын жасауға
арналған қысқаша нұсқаулық:
немесе
|