Жаңа сабаққа кіріспе
бөлімі.
«Бастапқы танысу» әдісі
(асық суреті)
А) 1.Балалар мына суретте неше асық
бар?
2 .Әр алақанда неше асықтан
бар?
3. Санда барлығы неше
асық?
4 .Ал енді осы асықты қосу
амалымен кім ауызша айтып бере алады?
5. Қосу амалын қай амалмен
ауыстыруға болады?
6. Неге? Көбейту амалымен
ауыстыра аламыз?
ҚБ«Қаламсап»
Б) Ал енді мына суретке қарап
жіберейік.
1-ші өрнекті оқиық
2*3=6
2-ші өрнекті оқиық
3*2=6
Астындағы екі амалды
оқиық
6:3=2
6:2=3
Дескриптор:
1. Суретке қарап тапсырманы
талқылайды;
2. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін
қолданады;
3. Теңдіктердің мәнін
түсіндіреді;
4. Көбейту мен бөлудің
байланысын түсінеді;
ҚБ
«Қаламсап»
«Тыңда да, ұғып ал»
әдісі
Енді балалар мұқият тыңдап
алыңдар. Математикада белгісіз санның орнына латын әріптері
қолданылады.
a*b=c c:а=b
b*a=c c:b=a
Жеке жұмыс (дәптермен
жұмыс)
Б) Айсұлудың әрбір секіргені
екі бірлікке тең. Оның екі, үш секіргенінде неше бірлік
бар? Сандық сәуленің көмегімен
оқушылар Айсұлудың әрбір секіргенін айтады
Ш: 2*2=4
3*2=6
В) Кестеге қара. 2 санына
көбейту, бөлу кестесін құруды жалғастырып, әр бағанды
толықтыр.
Дескриптор:
-
Суреттерге қарап, барлығы неше
асық бар екенін табады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
- Айсұлудың екі, үш
секіргенінде неше бірлік бар екенін
табады.
ҚБ
«Қаламсап»
2-тапсырма
-2 санына көбейту, бөлу
кестесін құруды жалғастырып, әр бағанды
толықтырады
ҚБ
«Алмалар»
Сергіту сәті «Көңілді күн»
жаттығу жасайды.
(Ж.Ж) 4- тапсырма «Есептеп
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
6*2= 16:2= 4*2=
5*2=
8:2= 7*2= 2*2=
2*3=
(Т)5-тапсырма.Есепті
шығар.
Ш: 14:2=7 Ж: 7
ойыншы.
Ш: 6*2=12 Ж: барлығы 12
бала.
Ш:
2*4=8
Ж: барлығы 8
бала
Ш:
8:4=2
Ж: 2
команда
риптор:
- Санау материалдарын пайдаланып
есептейді.
-Нәтижелерді
салыстырады.
-Есепті
шығарады.
ҚБ
«Алмалар»
(Қ) «Аялдама» стратегиясы бойынша
тексереді. Дұрыс орындаған
топқа «От шашу»
«Дұрыс па?» «Бұрыс па?»
ойыны
Әр
ойынын артына өрнектер жазылған.Оқушылар шығып қағазды
таңдайды, өрнекті оқиды «Дұрыс па?» «Бұрыс
па?» айтады
- 2 мен 4-тің көбейтіндісі 9-ға
тең
- 8 бен 2-нің бөліндісі 4-ке
тең
- 2 мен 5- тің көбейтіндісі 10-ға
тең
- 2 мен 3- тің көбейтіндісі 10-ға
тең
- 14 пен
2-нің бөліндісі 7-ге тең
- 2 мен 9- дың көбейтіндісі 18-ге
тең
-Таза ауада ойнайтын ойындарды
ата.
|
-
Суреттерге қарап, барлығы неше
асық бар екенін табады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
- Айсұлудың екі, үш
секіргенінде неше бірлік бар екенін
табады.
- 2 санына көбейту, бөлу
кестесін құруды жалғастырып, әр бағанды
толықтырады.
- Санау материалдарын пайдаланып
есептейді.
-Нәтижелерді
салыстырады.
-Есепті
шығарады.
Сергіту жаттығуын
жасайды.
Дәптермен
жұмыс
|