Сабақтың
басы
5
мин
|
«Психологиялық
дайындық»
Үйге берген оқу
тапсырмасын тексеру.
Оқу
материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы
жүреді:
-Өткен сабақта не туралы
білдік?
-Қосу амалының компоненттерін
ата?
-Азайту амалының
компоненттерін ата?
-Көбейтудің компоненттерін
ата?
-Бөлудің компоненттерін
ата?
1.Көбейту және бөлу
–2.Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан –
3.Егер көбейтіндінің мәнін
көбейткіштердің біріне бөлсе, –
4.Егер бөліндінің мәнін
бөлгішке көбейтсе, онда –
2 санына көбейту кестесін
айт.
Ендеше бүгінгі сабағымызда 2
санына көбейту кестесін тапсырмалар орындауда қолданатын
боламыз.
«Сұрақтар ілмегі»
әдісімен топқа
бірігу.
|
Оқып білім
аламыз
Біз көңілді
баламыз.
Математика
пәнінде
Тапқыр,алғыр
боламыз.
Сұрақтарға жауап
береді.
1. 2-ге көбейту және бөлу
кестесін құрастыруды үйрендік.
2.Қосылғыш,қосылғыш
қосындының
мәні.
3.Азайғыш,азайтқыш
азайтындының мәні.
4.Көбейткіш,көбейткіш
көбейтіндінің мәні.
5.Бөлінгіш,бөлгіш бөліндінің
мәні.
-өзара кері
амалдар
-көбейтіндінің мәні
өзгермейді.
-онда екінші көбейткіш
шығады.
-бөлінгіш
шығады
1.Қосу
2.Азайту
3.Көбейту
4.Бөлу
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Кесте
Сандық
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
2 мин
20
мин
|
1- тапсырма «Жылдам
сана» әдісі арқылы жүзеге
асады.
А) Сана!
Асықтарды
екі-екіден сана. Жұп және тақ сандарды ата.
2-тапсырма: «Орындап көр» әдісіарқылы жүзеге
асады.
А) 20-ға дейінгі жұп
сандарды өсу ретімен ата.
Ә) 20-ға
дейінгі жұп сандарды кему ретімен ата.
«Жұптық
жұмыс»
«Кім
жылдам?» әдісі.
3-тапсырма:
Сергіту
сәтінде
«Қос
қарлығыш» әуенімен билеп
серігеді.
4- тапсырма «Топтық жұмыс»
әдісі. арқылы жүзеге
асады.
5-тапсырма: Тақтамен жұмыс.
Жұптасты-18 бала
Болды-? Жұп
Ә) 2 командада-14
Әр командада-?
бала
Б ) Әр
командада-3 адам
2 командада
-? адам
В) Әр командада-7
бала
2командада-?
бала
Саралау тәсілі:
«Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
-Көбейту мен бөлуге
өзара байланысты теңдіктер құрастыр.
Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт
беріледі.
|
- Асықтарды екі-екіден
санайды.
- Жұп және тақ сандарды
атайды.
- 20-ға дейінгі жұп
сандарды өсу/кему ретімен атайды.
-Өрнектің
мәнін есептейді.
Есепте.
4:2=2
9*2=18
12:2=6
18:2=9
10:2=5
8*2=16
14:2=7
6:2=3
Салыстыр.
7*2=2*7
9*2=2*9
14:7<14:2
16:2<16-2
3*2=12:2
8*2>6+6
Есептерді шығар.
Ш:18:2=9
Ж: 9 жұп болды.
Ш:14:2=7
Ж: 7 баладан болды.
Ш:3*2=6
Ж: 2 командада 6 адам
болды.
Ш:7*2=14
Ж:2 командада 14
бала.
- Өрнектің мәнін тауып
салыстырады.
- Есептің шешуін, жауабын
шығарады.
|
Дескриптор:
- Асықтарды екі-екіден
санайды.
- Жұп және тақ сандарды
атайды.
- 20-ға дейінгі жұп
сандарды өсу/кему ретімен атайды.
-Өрнектің
мәнін есептейді.
Билеп
серігеді.
Дескриптор:
- Өрнектің мәнін тауып
салыстырады.
- Есептің шешуін, жауабын
шығарады.
|
Сурет
Оқулық,
дәптер
Асық
Оқулық
|