2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту.

Материал туралы қысқаша түсінік
№472 бұйрықпен жазылған ҚМЖ. ҚМЖ белсенді әдіс-тәсілдер қолданылған. Саралау тапсырмалары бар. 1-10 балдық жүйе арқылы бағаланған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

69 жалпы орта білім беретін мектебі КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 13-сабақ


Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Мұғалімнің аты-жөні

Кулбаева Н

Күні:

04.02.2022 ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны:24

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: 2 санына көбейту кестесін құрып қолдана алады.

Көптеген оқушылар: амалдың белгісіз компонентін таба алады.

Кейбір оқушылар: көбейту мен бөлуге өзара байланысты теңдіктер құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

«Психологиялық дайындық»

Үйге берген оқу тапсырмасын тексеру.

Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді:

-Өткен сабақта не туралы білдік?

-Қосу амалының компоненттерін ата?

-Азайту амалының компоненттерін ата?

-Көбейтудің компоненттерін ата?

-Бөлудің компоненттерін ата?



1.Көбейту және бөлу –2.Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан –

3.Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, –

4.Егер бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсе, онда –

2 санына көбейту кестесін айт.

Ендеше бүгінгі сабағымызда 2 санына көбейту кестесін тапсырмалар орындауда қолданатын боламыз.

«Сұрақтар ілмегі» әдісімен топқа бірігу.

Оқып білім аламыз

Біз көңілді баламыз.

Математика пәнінде

Тапқыр,алғыр боламыз.

Сұрақтарға жауап береді.

1. 2-ге көбейту және бөлу кестесін құрастыруды үйрендік.

2.Қосылғыш,қосылғыш

қосындының мәні.

3.Азайғыш,азайтқыш азайтындының мәні.

4.Көбейткіш,көбейткіш көбейтіндінің мәні.

5.Бөлінгіш,бөлгіш бөліндінің мәні.

-өзара кері амалдар

-көбейтіндінің мәні өзгермейді.

-онда екінші көбейткіш шығады.

-бөлінгіш шығады

1.Қосу

2.Азайту

3.Көбейту

4.Бөлу



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Кесте Сандық


Сабақтың ортасы

15 мин




















2 мин









20 мин










1- тапсырма «Жылдам сана» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Сана!

Асықтарды екі-екіден сана. Жұп және тақ сандарды ата.

2-тапсырма: «Орындап көр» әдісіарқылы жүзеге асады.

А) 20-ға дейінгі жұп сандарды өсу ретімен ата.

Ә) 20-ға дейінгі жұп сандарды кему ретімен ата.


«Жұптық жұмыс»

«Кім жылдам?» әдісі.

3-тапсырма:






Сергіту сәтінде

«Қос қарлығыш» әуенімен билеп серігеді.

4- тапсырма «Топтық жұмыс» әдісі. арқылы жүзеге асады.







5-тапсырма: Тақтамен жұмыс.


Жұптасты-18 бала

Болды-? Жұп


Ә) 2 командада-14

Әр командада-? бала




Б ) Әр командада-3 адам

2 командада -? адам


В) Әр командада-7 бала

2командада-? бала









Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

-Көбейту мен бөлуге өзара байланысты теңдіктер құрастыр.

Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.

- Асықтарды екі-екіден санайды.

- Жұп және тақ сандарды атайды.

- 20-ға дейінгі жұп сандарды өсу/кему ретімен атайды.

-Өрнектің мәнін есептейді.





Есепте.


4:2=2 9*2=18

12:2=6 18:2=9


10:2=5 8*2=16

14:2=7 6:2=3





Салыстыр.

7*2=2*7 9*2=2*9

14:7<14:2 16:2<16-2


3*2=12:2

8*2>6+6


Есептерді шығар.


Ш:18:2=9

Ж: 9 жұп болды.


Ш:14:2=7

Ж: 7 баладан болды.





Ш:3*2=6

Ж: 2 командада 6 адам болды.


Ш:7*2=14

Ж:2 командада 14 бала.



- Өрнектің мәнін тауып салыстырады.

- Есептің шешуін, жауабын шығарады.







Дескриптор:

- Асықтарды екі-екіден санайды.

- Жұп және тақ сандарды атайды.

- 20-ға дейінгі жұп сандарды өсу/кему ретімен атайды.

-Өрнектің мәнін есептейді.












Билеп серігеді.












Дескриптор:

- Өрнектің мәнін тауып салыстырады.

- Есептің шешуін, жауабын шығарады.


Сурет

Оқулық, дәптер


Асық



















Оқулық




Сабақтың соңы

3 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқушылар жауабын талдап,ҚБ қояды.

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма.

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойылады.





ДОІЖО: Ж.Сүлейменова



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.03.2022
487
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі