×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

2 санына түсінік

Автор:Серикова Назгул Тулебаевна
Бағыты: Мектепалды даярлық
Бөлімі: Оқу жылы
Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-06-05

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мектеп алды даярлық тобы тәрбиешілеріне керек

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы7 « » ортаңғы тобы 2018 жыл.Білім беру саласы: Таным Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру. Тақырыбы: 2 саны және цифрымен танысу. Қысқа ұзын . Сопақша көптеген фигуралардың арасынан табу. Мақсаты : 2 саны және оған 2 цифрымен таныстыру. 2 цифрының сандар қатарындағы орнын анықтау. 2 цифрын өзгертіп цифрлардың арасынан таба алу қабілетін нығайту, өзіне заттардың көлеміне , ұзындығына қарай (ұзын, қысқа ) салыстыра алу дағдыларын дамыту. Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Сурет бойынша әңгімелесу.Қостілдік құрам: екі- две , қысқа- короткий , ұзын – длинный. Әдіс – тәсілдер: Сұрақ –жауап ,сергіту сәті ,ойындар.
Іс- әрекет кезендеріТәрбиешінің іс- әрекетіБалалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушылықШаттық шеңбері.Аспанда күн ыстық Ал жерде кім ыстық ?Әке менен шешеміз. Бәрінен тым ыстық, Жасасын туыстық. Достық пен тыныштық!

-Балалар бірге қайталайды.



ІзденушілікҰйымдастыру-шылық

































Педагог балаларға мынадай жұмбақ жапсырады. Далада жүрген түйенің Іші пысты , жалықты . Төліп келіп қасына Қатары оның толықты. - Далада неше түйе жайылып жүр ? Балалар суреттегі түйелерді санайды. Педагог суреттің астындағы жолақтың ішіне сонша дөңгелек салуды тапсырады. Педагог балаларға 2 цифрының сандар қатарындағы орнын анықтауды тапсырады. 2- тапсырма . Педагог өлең оқып береді . Басында бар ілмегі , Ортасында тірегі , Толқып қанша жүзсе де , Тұрады екінші үнемі . Балаларға өлеңді жаттау ұсынылады. Педагог балалардан көп цифрлардың арасынан тек 2 цифрын ғана қоршап сызуды ұсынады. Кім бірінші? Сергіту минуты. Бұл тапсырманы орындау үшін ұзындықтары әртүрлі екі лента қажет болады. Педагог екі баланы тақтаға шақырып алып , оларға бір –бір летадан ұстатады және лентаны қолдарына орауын сұрайды. Бір баланың қолындағы лентаның қысқа , екіншінің қолындағының ұзын екендігін еске салады. Ол балалардан сұрайды. 3- тапсырма. Педагог балаларға сопақшаның ең үлкенін жасыл қарындашпен , кішісін көкпен, ал ең кішкентайын қызыл түспен бояуды тапсырады. Сергіту сәті . Оң қолымда бес саусақ , Сол қолымда бес саусақ . Алақанды соғайық , Болады екен оң саусақ . 4- тапсырма. Педагог өлеңді оқиды. Шөл даланың серкесі , Өзінің бар өркеші , Анда- санда шөлдейтін , Түйеге жол көрсетші . Педагог балаларға ұзын жолды сары қарындашпен , ал қысқасын жасыл түспен бояуды тапсырады. - Сары түсті жолдың ұзындығы қандай ? - Жасыл түсті жолдың ұзындығы қандай ? - Түйе қайсы жолмен жүрсе баратын жеріне тезірек жетеді .





- Екі түйе жайылып жүр.



















Балалар лентаны қолдарына айналдырып бірнеше рет орайды. Содан соң қысқа лентаның тез, ал ұзын лентаның баяу оралатынын ұсынады.

Үш сопақшаны боядық. Үлкен , кіші, кішкентай.



- Өлеңді тыңдайды. Балалар тапсырманы дәптеріне орындайды.
Рефлексивті- түзетушілікБалалар өздері жасаған жұмысқа баға береді . Педагог балаларды мадақтайды. Балалар өз жұмысын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырады.
Күтілетін нәтиже: Білу: 2 цифрын , сопақшаны. Үйрену: 2 цифрын өзге цифрлардың арасынан табу. Меңгеру: Сопақша туралы түсінікті . Әдіскер:

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: