|
Білім беру ұйымының атауы |
Қостанай облысы Арқалық қаласы Қайыңды негізгі орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алдабергенова Айнагуль Батталгозиевна |
|||||
|
Күні: |
05.02.2025 |
|||||
|
Сынып: |
2 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
4- ке көбейту кестесі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.2.2. 4-ке көбейту және бөлу кестесін меңгеру 2.5.1.2. Қарапайым теңдеулерді шешу |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақты қорыту Кері байланыс |
Педагогтің әрекеті Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
Топқа бөлу Кәмпиттер арқылы бөлу Әр оқушыға түрлі түсті кәмпит таратып беру (мысалы, қызыл, көк, жасыл, сары). Бірдей түсті кәмпит алғандар бір топ болады.
1-тапсырма Топтық жұмыс "Артық санды тап" Келесі қатардағы бір сан дұрыс емес. Сол санды тауып, дұрыста. 4, 8, 12, 15, 20, 24, 28 2-тапсырма "Теңдеуді шеш"Жеке жұмыс Төмендегі теңдеулерді шеш. 1. 4 × X = 16 2. X × 4 = 32 3. 4 × X = 24
3-тапсырма Жеке жұмыс Екі амалмен шығарылатын есептер: 40тенгең бар. Егер сағыз 4 теңге тұрса, қанша сағыз сатып ала аласың және қанша теңгең қалады? 12 кітапты 8сөреге тең бөліп салу керек. Әр сөреге қанша кітап түседі? 8 қарындашты 2оқушыға бөлу керек. Әрқайсысына қанша қарындаш тиеді ? Бір дүкенде 40кг картоп бар. Оны 4 қапқа тең бөліп салса, әр қапта қанша кг картоп болады және қанша кг артық қалады? 36 балы бар ойыншы 4ойынға қатысты. Әр ойында қанша балл жинағанын тап. 4-тапсырма Жеке жұмыс Логикалық есеп Мектептің асханасында әр үстелде 4 орындық бар. Егер 6 үстел болса, барлығы неше орындық болады? Сергіту сәті Көрсетілген сергіту сәтіндегі іс-қимылды қайталайды. 5-тапсырма Жұптық жұмыс Жасырын сандарды тап: □ ÷ 8 = 4 □ ÷ 9= 4 □ ÷ 7 = 4 □ ÷ 6 = 4 □ ÷ 5 = 4 6-тапсырма Жеке жұмыс «Сандарды толықтыр» Төмендегі көбейту кестесіндегі бос орынды толтыр.
7-тапсырма Топтық жұмыс Берілген есеп дұрыс па, қате болса, дұрыс жауабын тап. 20 ÷ 5 = 6 40 ÷ 10= 2 24 ÷ 6= 4 16 ÷ 4 = 3 Үй тапсырмасы 4-ке көбейту кестесін жаттау 4-ке көбейтуге арналған 5 есеп шығару Кері байланыс
|
Оқушының әрекеті Топқа бөлінеді. Есепті топпен ақылдасып шығарады Есепті әр оқушы өзі шығарады. Оқушылар есепті дұрыстап шығарады. Әркім өз дәптеріне шығарады. Есепті шығарады.
Жасырын санды табады Кестені сәйкестендіреді. Дұрыс жауабын табады. Үй тапсырмасын алады. Кері байланыс жасайды |
Бағалау Мақтап,мадақтап отыру.Белсенді балаларға қарындаштың суретін беріп отыру.
Жарайсың! Дескриптор: 4-ке көбейту кестесіне жатпайтын санды анықтайды; Дұрыс реттілікті қалпына келтіреді
Тамаша! Керемет!
Дескриптор Есептің шартын түсінеді; 4-ке көбейту амалын қолданады; Дұрыс жауапты табады. Бәрекелді! Дескриптор: Жасырын санды табады; Көбейту кестесін шығарады;
Дескриптор: 4-ке көбейту кестесін дұрыс толтырады; Көбейтудің мәндерін есте сақтап қолданады Жарайсың!
|
Ресурстар Қарындашың суреті. Кәмпиттер Есептер https://video-preview.s3.yandex.net/P240GAAAAAA.mp4 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2-сынып 4-ке көбейту кестесі
2-сынып 4-ке көбейту кестесі
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қостанай облысы Арқалық қаласы Қайыңды негізгі орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алдабергенова Айнагуль Батталгозиевна |
|||||
|
Күні: |
05.02.2025 |
|||||
|
Сынып: |
2 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
4- ке көбейту кестесі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.2.2. 4-ке көбейту және бөлу кестесін меңгеру 2.5.1.2. Қарапайым теңдеулерді шешу |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақты қорыту Кері байланыс |
Педагогтің әрекеті Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
Топқа бөлу Кәмпиттер арқылы бөлу Әр оқушыға түрлі түсті кәмпит таратып беру (мысалы, қызыл, көк, жасыл, сары). Бірдей түсті кәмпит алғандар бір топ болады.
1-тапсырма Топтық жұмыс "Артық санды тап" Келесі қатардағы бір сан дұрыс емес. Сол санды тауып, дұрыста. 4, 8, 12, 15, 20, 24, 28 2-тапсырма "Теңдеуді шеш"Жеке жұмыс Төмендегі теңдеулерді шеш. 1. 4 × X = 16 2. X × 4 = 32 3. 4 × X = 24
3-тапсырма Жеке жұмыс Екі амалмен шығарылатын есептер: 40тенгең бар. Егер сағыз 4 теңге тұрса, қанша сағыз сатып ала аласың және қанша теңгең қалады? 12 кітапты 8сөреге тең бөліп салу керек. Әр сөреге қанша кітап түседі? 8 қарындашты 2оқушыға бөлу керек. Әрқайсысына қанша қарындаш тиеді ? Бір дүкенде 40кг картоп бар. Оны 4 қапқа тең бөліп салса, әр қапта қанша кг картоп болады және қанша кг артық қалады? 36 балы бар ойыншы 4ойынға қатысты. Әр ойында қанша балл жинағанын тап. 4-тапсырма Жеке жұмыс Логикалық есеп Мектептің асханасында әр үстелде 4 орындық бар. Егер 6 үстел болса, барлығы неше орындық болады? Сергіту сәті Көрсетілген сергіту сәтіндегі іс-қимылды қайталайды. 5-тапсырма Жұптық жұмыс Жасырын сандарды тап: □ ÷ 8 = 4 □ ÷ 9= 4 □ ÷ 7 = 4 □ ÷ 6 = 4 □ ÷ 5 = 4 6-тапсырма Жеке жұмыс «Сандарды толықтыр» Төмендегі көбейту кестесіндегі бос орынды толтыр.
7-тапсырма Топтық жұмыс Берілген есеп дұрыс па, қате болса, дұрыс жауабын тап. 20 ÷ 5 = 6 40 ÷ 10= 2 24 ÷ 6= 4 16 ÷ 4 = 3 Үй тапсырмасы 4-ке көбейту кестесін жаттау 4-ке көбейтуге арналған 5 есеп шығару Кері байланыс
|
Оқушының әрекеті Топқа бөлінеді. Есепті топпен ақылдасып шығарады Есепті әр оқушы өзі шығарады. Оқушылар есепті дұрыстап шығарады. Әркім өз дәптеріне шығарады. Есепті шығарады.
Жасырын санды табады Кестені сәйкестендіреді. Дұрыс жауабын табады. Үй тапсырмасын алады. Кері байланыс жасайды |
Бағалау Мақтап,мадақтап отыру.Белсенді балаларға қарындаштың суретін беріп отыру.
Жарайсың! Дескриптор: 4-ке көбейту кестесіне жатпайтын санды анықтайды; Дұрыс реттілікті қалпына келтіреді
Тамаша! Керемет!
Дескриптор Есептің шартын түсінеді; 4-ке көбейту амалын қолданады; Дұрыс жауапты табады. Бәрекелді! Дескриптор: Жасырын санды табады; Көбейту кестесін шығарады;
Дескриптор: 4-ке көбейту кестесін дұрыс толтырады; Көбейтудің мәндерін есте сақтап қолданады Жарайсың!
|
Ресурстар Қарындашың суреті. Кәмпиттер Есептер https://video-preview.s3.yandex.net/P240GAAAAAA.mp4 |
||
шағым қалдыра аласыз


















