Материалдар / 2-сынып " Менің киімдерім" ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2-сынып " Менің киімдерім" ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып " Менің киімдерім" ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2023
499
1 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

ӨЗІМ ТУРАЛЫ

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

6-сабақ. Менің киімдерім

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну;

2.2.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: қарапайым фразалардың мағынасын ашады, сұхбаттасына сұрақ қойып, диалогке қатысады.

Оқушылардың көбі жасай алады: жұбымен диалогке қатысады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады: сөздердің мағынасын ашып, диалог құрастырады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Досың болған жақсы ма?

ҚБ: мадақтау


(5 мин)

«Жақсы ма?» ойыны.

Жақсы! Жақсы! Жақсы!



Оқушылар бір-біріне жақсы көңіл күй

Сабаққа дайындығымыз жақсы ма?



сыйлайды. Достарына сәлем беріп үйренеді.

Жақсы! Жақсы! Жақсы!


Shape1

Ұлдың киімі

Қыздың киімі







  • Көңіл күйіміз жақсы ма?

  • Жақсы! Жақсы! Жақсы!



Сабақтың ортасы (35 мин)

Жаңа сөздер: белдемше, белдік, күрте, баскиім.

Кестені жаңа сөздермен толықтырып айтады.




1-тапсырма. Айтайық.

«Мынау не?» ойыны.

Суреттерге қарап, киімдердің атауын парталасынан сұрайды. Ұлдың және қыздың киімдерін ажыратып, кестені толтырады.

  • Мынау не?

  • Мынау – жейде.

Жұптық жұмыс.

Сөйлемді анықтап, тыңдалым дағдысын қалыптастырады.

Дескриптор:

  • суреттегі киімдерді ажыратады;

  • дұрыс-бұрыс ақпаратты табады.

Үлгіге қарап, ұқсас диалог құрастырып жазады. Топтар ақылдаса отырып, диалог құрастырады.

ҚБ: өзін-өзі бағалау

сюжетті сурет киімдер


Дәптердегі №1 тапсырма.

Дәптермен жұмыс.




  1. тапсырма. Тыңдайық.

«Дұрыс-бұрыс» ойыны.

Тыңда. Ақпараттың дұрыс/бұрыс екенін анықта.






  1. тапсырма. Жазайық. Суретке қара.

Үлгіге қарап, ұқсас диалог құрастырып

жазады. Мұғалім қиынды қағаздар арқылы екі топқа бөледі.

Мәтінді тыңдап, кестедегі сөйлемдердің дұрыс-бұрысын анықтап табады.


Сергіту сәті. Жұмбақты шеш. Ағам бізді жинады,

Сегіз қолғап сыйлады. Қамқор болған ағамыз, Сонда қанша баламыз?

(қолдарын қимылдатып, жұмбақтың шешуін табады)

Топтық жұмыс.

Өлеңде суреттердегі қай киімдер аталғанын кезекпен тауып, сөйлемдер құрап айтады.

ҚБ: «Дұрыс/бұрыс»









ҚБ: «Жалпы сұрақ» техникасы

бойынша

бағаланады.

оқулық









қиынды қағаздар



Дескриптор:

үлгіге қарап, ұқсас диалог құрастырып жазады;

  • өлеңді мәнерлеп оқиды;

  • суретте қай киімдер аталғанын айтады.





4-тапсырма. Оқиық.

«Суреттер сөйлейді» ойыны.

Оқы. Өлеңде суреттердегі қай киімдер аталғанын айт.

Дәптердегі №2 тапсырма.

Өлеңді мұқият оқи отырып, суреттегі киімдерді табады. Киімдердің қай жыл мезгіліне арналғанын айтады.


Дәптермен жұмыс.

ҚБ: «Отшашу» әдісі

жұмбақ, өлең

Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Сабақта жақсы өткен екі нәрсені, тағы да



(5 мин)

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

білгісі келетін бір затты айтады.


1.



Қандай бір нәрсе сабақты жақсартар еді?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!