Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.1.2.1
мəтіннің
тақырыбы
мен
тірек
сөздердің
негізінде
мəтіннің
мазмұнын
болжау;
2.4.2.5 дара жəне күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау;
2.2.5.1
дереккөздерден (сөздік/анықтамалық/энциклопедия)
мəліметті
табу
жолын
анықтап,
берілген
тақырып/сұрақ бойынша мəліметті
іріктеп алу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық
ахуалды жақсарту

Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
67-жаттығу
Ребусты шеш. Оның
шешуіндегі сөз туралы дереккөздерден біліп
кел
Шешуі:
Жетіқарақшы
Жаңа
тақырып
68-жаттығу
Cуреттердің
көмегімен ертегіні құрастырып
көр.
«Автор орындығы»
әдісі
Ертегіні «Бірде аң
патшасы Арыстан ормандағы аңдарды жинап алыпты. Оларға үлкен жарыс
өткізілетінін хабарлап, жарыстың талаптарын түсіндіріпті» деген
сөйлемдерден баста.
Жарысқа қандай аңдар
қатысты?
Мәреге олардың
қайсысы бұрын жетті дер
ойлайсың?
Аң атауларын дара
және күрделі зат есімдерге
ажырат
ФС
тапсырмасы
69-
жаттығу
Көп нүктенің орнына
күрделі зат есімдерді тауып
жаз.
1. Аңдар: ....,
....
2. Құстар: .... ,
....
3. Өсімдіктер: ... ,
...
4. Жер-су аттары:
... , ...
Тапсырма:
Сөздерді құрамына
қарай талда.
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
Дара зат
есім
|
Күрделі зат
есім
|
|
Жолбарыстар
|
|
Қосаяқ
...
|
|
Мүйізтұмсық...
|
|
Түйеқұс
...
|
Сергіту жаттығуларын
орындайды
70-жаттығу
Мәтінді көшіріп
жаз.Зат есімдерді тауып,дара немесе күрделі екенін
тап
Түйеқұс,
құстар.
72-жаттығу
Көп нүктенің орнына
тиісті сөздерді қойып, санамақты
оқы.
Бір
дегенім-білім
Екі
дегенім-елім
Үш
дегенім-үкі
Төрт
дегенім-түлкі
Бес
дегенім-балта
Алты
дегенім-алқа
Жеті
дегенім-желке
Сегіз
дегенім-серке
Тоғыз
дегенім-торқа
Он дегенім-
орақ
Үй
тапсырмасы
71-жаттығу
Өлеңді жатқа
жаз.
Дара зат есімнің
астын бір рет,күрделі зат есімнің астын екі рет
сыз.
ҚЖ:
Саралау
тапсырмасы
Семантикалық
кестемен жұмыс
Зат
есім
|
Дара
|
Күрделі
|
тақия
|
|
|
тоғызқұмалақ
|
|
|
ханталапай
|
|
|
асық
|
|
|
бесік
|
|
|

|
Сабаққа дайындық
жасап, жақсы тілектер
тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Жаңа тақырыпты
түсініп алады
Зат есімдерді
табады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Мәтінді көшіріп
жазады
САнамақты
оқиды
Зат есімдерді теріп
жазады
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Ребусты шешіп,оның шешуіндегі
сөз туралы дереккөздерден біліп
келеді-1б
ҚБ:
« Термометр»
әдісі

Дескриптор:
Берілген тірек
сөздер арқылы ертегі
құрастырады-1б
Ертегінің логикалық
бірізділігін сақтайды-1б
Дескриптор:
Көп нүктенің орнына күрделі
зат есімдерді тауып
жазады-1б
Тамаша!

Дескриптор:
Мәтінді көшіріп
жазады-1б
Зат есімдерді тауып,дара
немесе күрделі екенін
табады-1б
Дескриптор:
Көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді қойып, санамақты
оқиды-1б
Зат есімдерді теріп
жазады-1б

Дескриптор:
Өлеңді жатқа
жазады-1б
Дара зат есімнің астын бір
рет,күрделі зат есімнің астын екі рет
сызады-1б

« Хабар бер »
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
оқулық

Суреттер
Оқулық
https://www.youtube.com/watch?v=ti1o_SEZJXg
Суреттер



Кесте
Кері байланыс
тақтасы
|