Материалдар / 2-сынып. Екі амалмен шығарылатын есептер

2-сынып. Екі амалмен шығарылатын есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі амалмен шығарылатын есептер
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім

Есептерді шығару тәсілдері


Пәні:

Математика


Күні:



Педагогтің аты-жөні:



Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

99 Екі амалмен шығарылатын есептер


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

        1. Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу.

2.5.1.8 Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде/құрама есептердің шешуін санды өрнектер, жекелеген амалдар түрінде модельдеу және шығару.



Сабақтың мақсаты

Көбейту мен бөлуге берілген екі амалмен шығарылатын есепті, оның шешуін санды өрнек және теңдеу түрінде модельдейді.




Құндылықтар:

Наурыз айы: Тәуелсіздік пен отаншылдық

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ПЕН ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік


Сабақ барысы

теңдеулерді шешу.

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин













































Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату

Үй тапсырмасын тексеру

7, 71-бет


Ой қозғау

  • Бірінші қарапайым есепті қандай амалмен шығарасың?

  • Екінші қарапайым есепті қандай амалмен шығарасың?

  • Бүгінгі сабақта осындай екі қарапайым есептен тұратын құрама есеп шығаруды үйренесің.


Жаңа тақырып

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

1

Есепті оқы, оның қысқаша жазбасы мен шешуіне қара.

Құрама есеп шығару алгоритмі:

  • Есепті оқы. Шарты мен сұрағын түсін.

  • Есепте не белгілі, не белгісіз екенін анықта. Есептің барлық деректерін есепке алдың ба? Есепті басқаша құруға жеңілдетуге бола ма?

  • Есептің берілуін қысқаша жаз немесе сызба сыз.

  • Белгісізді қалай табуға болатынын ойлан. Қажетті ережелерді есіңе түсір.

  • Әр амалды сұрақтарымен, түсіндірулерімен орында. Шешуін санды өрнектермен жазып, мәнін тап.

  • Шешуін тексер. Кері есеп құр.

  • Есептің қысқаша жауабын жаз.


2

Есепті шығар


3

Есепті шығар

Шешуі:

  1. 55-15=40 мин (барлық өлеңге)

  2. 40:8=5 (мин) (өлең жаттады)

Ж.: Саят 5 өлең жаттады.


4

Есепті шығар

Болғаны-50 тг, 20 тг

Сатып алды-60 тг

Қалды-? тг

Ш.:

  1. 50+20=70 ( тг)-болғаны

  2. 70-60=10 (тг)-қалғаны

Ж.: Әселде 10 теңге қалды.


Жауабы: Мәди-шапан, Лаура-cәукеле, Гүлзат-камзол, Айбек-тақия.


Ж.ж. №5

Амалдардың орындалу реті бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.

(33+12):5=9

5× (62-58)=20

35:7×3=15

ЕБҚ тапсырмасы

33+12=45 62-58=4 35:7=5

45:5=9 5×4=20 5×3=15


6

6 дм-2дм 3 см=3 дм 7 см

1 ц-7 кг×4=72 кг

5 жыл 4 ай-3 жыл 13 ай=1 жыл 3 ай


Үй тапсырмасын тексереді



Есептерді салыстырады.















Құрама есепті шығару алгоритмін тұжырымдауға талпынады.

Құрама есепті талдайды, шешуін амалдар бойынша түсіндірулермен жазады.





Есепті шығарады






құрама есептің шешуін (амалдар бойынша түсіндірулеріменамалдар бойынша сұрақтарымен, санды өрнектермен модельдеу) өз қалауынша жазады.





Есепті шығарады.




Өрнектердің мәнін табады.







Теңдеулерді шешеді.




























Дескриптор:

  • көбейту амалын қолданып, бірінші амалды анықтайды;

  • бөлу амалын қолданып, екінші амалды анықтайды;

  • жауабын жазады.











Дескриптор:№1,2

  • есептің шартын жазады;

  • есептің сұрағын анықтайды;

  • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

  • есептің қысқаша жауабын жазады.





Дескриптор:№3,4

есептің шартын жазады;

  • есептің сұрағын анықтайды;

  • шешуін санды өрнек түрінде жазады;

  • есептің қысқаша жауабын жазады.




Дескриптор:

-амалдардың орындалу ретін анықтайды;

-өрнектердің мәнін табады.



Дескриптор:

-көбейткіші белгісіз теңдеулерді шешеді;

-бөлгіші белгісіз теңдеулерді шешеді.


Дескриптор:

-амалдардың орындалу ретін анықтайды;

-өрнектердің мәнін табады.


оқулық





презентация
































слайд





Сабақты қорыту


Кері байланыс

Мен не білдім? Нені білгім келеді

Үйге тапсырма: 73-бет, №7

Өз ойларын ортаға салады.

«Мен» кері байланысы






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі